作者: kanert 時間: 2016-10-18 15:36 標題: 新手淘寶散買水冷list一問
本帖最後由 kanert 於 2016-10-18 15:59 編輯
一共2600港幣左右
機箱係R5
風扇本身我有好多
水冷液打算係香港買/蒸餾水算數
唔知仲有冇野汁少左/汁得唔好想請教一下各位師兄
http://imgbox.com/KpA6Fpiq
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanert 時間: 2016-10-18 16:00
回覆 3# 嘩!嘩嘩!
重新上傳左
應該OK
麻煩師兄
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanert 時間: 2016-10-18 16:16
本帖最後由 kanert 於 2016-10-18 16:18 編輯
回覆 5# 嘩!嘩嘩!
本來預算2000幾蚊有找
突然屎忽痕呢樣又要靚D果樣又要靚
無啦啦變左2600
所以DISPLAY冷頭將就吓用住強國貨先

作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 16:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vincent_lo 時間: 2016-10-18 17:16
用蒸餾水好似要落銀條/銀子彈, 如果用水冷液就唔使.
不過水冷液賣成兩舊水1L
作者: vincent_lo 時間: 2016-10-18 17:19
本帖最後由 vincent_lo 於 2016-10-18 17:20 編輯
都有平D既方法, 有D CHING會用車用水冷液加蒸餾水稀釋, 好似幾十蚊就攪掂
作者: kanert 時間: 2016-10-18 17:21
回覆 7# 嘩!嘩嘩!
我果張係970舊卡
好似得強國有半覆蓋式
來佬全覆蓋又要成千蚊

第時升級DISPLAY 全覆又用唔返
唔係幾化算
到第時有錢換張DISPLAY先換埋來佬全覆
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 17:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franky7080 時間: 2016-10-18 17:50
支持自組!
對絲我估你係駁top連水喉制及水流,換做可旋轉會好d,三分簿用於atx太幼,可換成三分厚,價錢相若,另外我支持上display,投資2舊玩下無妨,無需理樓上,佢逢中必反
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 17:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franky7080 時間: 2016-10-18 18:20
回覆 13# 嘩!嘩嘩!
1080要5舊幾呀,邊捨得

作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 18:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franky7080 時間: 2016-10-18 18:33
回覆 15# 嘩!嘩嘩!
人地講淘寶水,你就係要扯ek落水,都話左你逢中必反
作者: franky7080 時間: 2016-10-18 18:35
回覆 15# 嘩!嘩嘩!
唔記得笑,我笑翻先
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 18:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 嘩!嘩嘩! 時間: 2016-10-18 18:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franky7080 時間: 2016-10-18 18:46
回覆 18# 嘩!嘩嘩!
到佢用晒ek block你咪開始反囉!
作者: kcto 時間: 2016-10-19 12:34
BY 啲GPU BLOCK 可以㗎,依家用CNC 造精度有保障
