作者: samhcl 時間: 2016-9-21 12:34 標題: 問有關AiO水冷
細佬以前未玩過水冷,見而家發展成熟又開始大眾化一D,想換機時又試下AiO (all in one) 水冷。
上綱温習時見有隻swiftech隻240 / 320 好似幾好,但誤知道香港有代理/地方賣嗎?
有冇其他師兄有用緊?我知道它的賣點是可拆,但咁會唔會要自己maintenance的需要?(好似加水,洗tube...之類)
有冇師兄推介下其他品牌?(2x140, 3x120)
sorry 咁多問題, 先多謝各師兄無私分享
作者: EyeOfMagic 時間: 2016-9-21 13:12
香港代理好似得一年保 & 只有黃金某死角位先有賣
作者: samhcl 時間: 2016-9-21 15:41
多謝師兄。

