作者: Grizzlee 時間: 2016-8-16 20:34 標題: [有沒人留意這種類型?]緊湊型一體式水冷:酷冷至尊發佈MasterLiquid Maker 92
它將CPU散熱塊、水泵、散熱片、以及兩個92mm的風扇都整合到了一塊,大小和一個標準的塔式風冷散熱器差不多。
安全上會不會好d?
https://www.chiphell.com/thread-1630052-1-1.html
作者: chris05 時間: 2016-8-16 21:08
散熱面積比120排仲細

作者: 戀人未滿 時間: 2016-8-16 21:56
用雙塔唔好?
作者: micmic8989 時間: 2016-8-17 03:55
用返風冷會唔會好D呢
作者: Kennn 時間: 2016-8-18 00:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105 時間: 2016-8-18 02:45
用尼舊野可以去到100度嗎
作者: mtw 時間: 2016-8-18 06:36
有新意,但實用就.........!
作者: 雲一0一 時間: 2016-8-18 12:31
想問下塔式散熱改用水冷液循環會唔會好過導熱管?
作者: NG 時間: 2016-8-18 12:37
呢件野真係得個樣,一D都唔實用

作者: bibilubi 時間: 2016-8-18 14:41
導熱管本身有液體?
via HKEPC Reader for Android
作者: 雲一0一 時間: 2016-8-18 15:34
有流體但唔知有幾多
作者: 132003hk 時間: 2016-8-22 23:57
咁大件加埋水會唔會過重

