Board logo

標題: [有沒人留意這種類型?]緊湊型一體式水冷:酷冷至尊發佈MasterLiquid Maker 92 [打印本頁]

作者: Grizzlee    時間: 2016-8-16 20:34     標題: [有沒人留意這種類型?]緊湊型一體式水冷:酷冷至尊發佈MasterLiquid Maker 92

它將CPU散熱塊、水泵、散熱片、以及兩個92mm的風扇都整合到了一塊,大小和一個標準的塔式風冷散熱器差不多。

安全上會不會好d?

https://www.chiphell.com/thread-1630052-1-1.html
作者: chris05    時間: 2016-8-16 21:08

散熱面積比120排仲細
作者: 戀人未滿    時間: 2016-8-16 21:56

用雙塔唔好?
作者: micmic8989    時間: 2016-8-17 03:55

用返風冷會唔會好D呢
作者: Kennn    時間: 2016-8-18 00:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pasupasu105    時間: 2016-8-18 02:45

用尼舊野可以去到100度嗎
作者: mtw    時間: 2016-8-18 06:36

有新意,但實用就.........!
作者: 雲一0一    時間: 2016-8-18 12:31

想問下塔式散熱改用水冷液循環會唔會好過導熱管?
作者: NG    時間: 2016-8-18 12:37

呢件野真係得個樣,一D都唔實用
作者: bibilubi    時間: 2016-8-18 14:41

想問下塔式散熱改用水冷液循環會唔會好過導熱管?
雲一0一 發表於 2016-8-18 12:31

導熱管本身有液體?

via HKEPC Reader for Android
作者: 雲一0一    時間: 2016-8-18 15:34

導熱管本身有液體?

via HKEPC Reader for Android
bibilubi 發表於 2016-8-18 14:41

有流體但唔知有幾多
作者: 132003hk    時間: 2016-8-22 23:57

咁大件加埋水會唔會過重





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2