作者: netso 時間: 2016-7-31 18:58 標題: 屎忽痕.....試下其他野....x71 Case
由於向youtube 睇得多,心郁郁想試,今日終於試下先
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1909928&k=097f99164428f922bc910f30a72aaa35&t=1782132896&sid=1mYk8LPzrOC

作者: chris05 時間: 2016-7-31 19:10
又有野學,加油
作者: netso 時間: 2016-7-31 19:15
我都係跟你同黑鬼學野,見你地出新POST....我又去整下
作者: weathergirl 時間: 2016-7-31 20:24
我都想玩硬管,可惜機箱太大,一邊放水排480,
一邊8把風扇陣。還考慮買2689v4 和1680v4.我是
普通技嘉ultra gaming, 8條32GB RAM.最衰ECC 沒水冷。
作者: pasupasu105 時間: 2016-8-1 13:49
支持一下
作者: w4and14094 時間: 2016-8-2 20:05
搞到我又手痕添
可惜無錢╮(╯▽╰)╭

