Board logo

標題: [開箱] 聯力DK-02 試下玩硬管[已完成 #9 #12 #20] [打印本頁]

作者: array9923    時間: 2016-7-28 18:52     標題: 聯力DK-02 試下玩硬管[已完成 #9 #12 #20]

本帖最後由 array9923 於 2016-7-29 22:44 編輯

今日岩岩落機就即刻飛去搵林仔買料
聽日先開始搞 放住一張上黎先,唔好問點解要用970仲要上水


Intel 750同條鐵
屈管 上機
溫度
作者: chris05    時間: 2016-7-28 18:53

今日岩岩落機就即刻飛去搵林仔買料
聽日先開始搞 放住一張上黎先,唔好問點解要用970仲要上水:hitw ...
array9923 發表於 2016-7-28 18:52

加油,又有野學
作者: yfta4363    時間: 2016-7-29 01:05

CHING張DK-02 係邊到訂?
作者: 可愛老坑    時間: 2016-7-29 11:02

今日岩岩落機就即刻飛去搵林仔買料
聽日先開始搞 放住一張上黎先,唔好問點解要用970仲要上水:hitw ...
array9923 發表於 2016-7-28 18:52


師兄加油
話時話肥仔有冇平比你
作者: franky7080    時間: 2016-7-29 13:01

期待,話時話咁玩幾方便,就係張枱到砌
作者: bearx    時間: 2016-7-29 14:17

林大現在有現貨EK水冷貨? 唔洗訂?
作者: chris05    時間: 2016-7-29 15:51

林大現在有現貨EK水冷貨? 唔洗訂?
bearx 發表於 2016-7-29 14:17
有部份現貨,我果部 ek cpu, 1080 block都係同林大買
作者: lkl0120    時間: 2016-7-29 16:46

師兄加油
話時話肥仔有冇平比你
可愛老坑 發表於 2016-7-29 11:02 AM


咳咳
作者: array9923    時間: 2016-7-29 17:47

intel 750 本隻同舊鐵既包袋盒

條鐵既本體

解體中

解完體 痴d小林退熱貼上去

完成

作者: array9923    時間: 2016-7-29 17:51

本帖最後由 array9923 於 2016-7-29 17:52 編輯

回覆 5# franky7080


    其實正常機箱仲方便砌出黎d線仲靚仔好多,我買依張台都係為左唔洗有個機箱係腳底 吉返個位出黎放個櫃仔
作者: array9923    時間: 2016-7-29 18:54

回覆 4# 可愛老坑


    老坑都入左黎留言 小弟真係受寵若驚
有無平到就唔知,佢報個價比我我就科水
作者: array9923    時間: 2016-7-29 21:10

asus gtx970 strix 同條鐵,970應該無人會睇,就咁放兩張上黎算數


上好晒D野開始屈管,第一次屈比想像中難

試左2條比較易屈果part,開始試下一條屈3次

1take pass 鋸返短佢 完成

上埋水箱開始試水

run左個幾鐘無爆渠插電開機 完成

作者: 可愛老坑    時間: 2016-7-29 21:22

回覆 12# array9923

恭喜師兄完成大作
但好以冇放水制,定係我睇漏左呢
作者: array9923    時間: 2016-7-29 21:23

回覆 13# 可愛老坑


    未搞放水,聽日返公司拎令梳開洞先再搞
作者: chris05    時間: 2016-7-29 21:35

唔錯,真快手, 想問02呢張枱係咪最多240x2?
作者: chris05    時間: 2016-7-29 21:36

唔錯,真快手, 想問02呢張枱係咪最多240x2?
chris05 發表於 2016-7-29 21:35
寫錯,360x2先啱……
作者: array9923    時間: 2016-7-29 21:43

回覆 16# chris05


    用晒兩邊就360x2 240x2 120x2
作者: NG    時間: 2016-7-29 21:55

師兄好快手
作者: array9923    時間: 2016-7-29 22:00

回覆 18# NG


   
今朝8點整到六點 整好先記得未食飯

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPhone
作者: array9923    時間: 2016-7-29 22:43

室溫28度底下I5-4690K @4.5G 未上水之前4.4G FULL LOAD已經80幾度 依家終於唔洗對住部暖爐

970 待機溫度

970 full 溫度

作者: 可愛老坑    時間: 2016-7-30 00:01

回覆 20# array9923

暖爐只不過搬左出機箱外,熱量呢下野、5會因上左水而消失
作者: pasupasu105    時間: 2016-7-30 01:46

師兄我想睇下你成個內部
做個參考
我01都係想你差不多好似你甘執法
火牛左邊放HDD同碟機
作者: thomas8310    時間: 2016-7-30 05:24

好毒................
作者: w4and14094    時間: 2016-7-30 08:52

回覆  array9923

暖爐只不過搬左出機箱外,熱量呢下野、5會因上左水而消失 ...
可愛老坑 發表於 2016-7-30 00:01

而且間房反而會熱左

除非你學土豪Linus咁個排效出室外





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2