作者: array9923 時間: 2016-7-28 18:52 標題: 聯力DK-02 試下玩硬管[已完成 #9 #12 #20]
本帖最後由 array9923 於 2016-7-29 22:44 編輯
今日岩岩落機就即刻飛去搵林仔買料
聽日先開始搞 放住一張上黎先,唔好問點解要用970仲要上水

Intel 750同條鐵
屈管 上機
溫度
作者: chris05 時間: 2016-7-28 18:53
加油,又有野學
作者: yfta4363 時間: 2016-7-29 01:05
CHING張DK-02 係邊到訂?
作者: 可愛老坑 時間: 2016-7-29 11:02
師兄加油
話時話肥仔有冇平比你
作者: franky7080 時間: 2016-7-29 13:01
期待,話時話咁玩幾方便,就係張枱到砌
作者: bearx 時間: 2016-7-29 14:17
林大現在有現貨EK水冷貨? 唔洗訂?
作者: chris05 時間: 2016-7-29 15:51
有部份現貨,我果部 ek cpu, 1080 block都係同林大買
作者: lkl0120 時間: 2016-7-29 16:46
咳咳
作者: array9923 時間: 2016-7-29 17:47
intel 750 本隻同舊鐵既包袋盒

條鐵既本體

解體中

解完體 痴d小林退熱貼上去

完成

作者: array9923 時間: 2016-7-29 17:51
本帖最後由 array9923 於 2016-7-29 17:52 編輯
回覆 5# franky7080
其實正常機箱仲方便砌出黎d線仲靚仔好多,我買依張台都係為左唔洗有個機箱係腳底 吉返個位出黎放個櫃仔

作者: array9923 時間: 2016-7-29 18:54
回覆 4# 可愛老坑
老坑都入左黎留言 小弟真係受寵若驚
有無平到就唔知,佢報個價比我我就科水
作者: array9923 時間: 2016-7-29 21:10
asus gtx970 strix 同條鐵,970應該無人會睇,就咁放兩張上黎算數


上好晒D野開始屈管,第一次屈比想像中難

試左2條比較易屈果part,開始試下一條屈3次

1take pass 鋸返短佢 完成

上埋水箱開始試水

run左個幾鐘無爆渠插電開機 完成

作者: 可愛老坑 時間: 2016-7-29 21:22
回覆 12# array9923
恭喜師兄完成大作
但好以冇放水制,定係我睇漏左呢
作者: array9923 時間: 2016-7-29 21:23
回覆 13# 可愛老坑
未搞放水,聽日返公司拎令梳開洞先再搞
作者: chris05 時間: 2016-7-29 21:35
唔錯,真快手
作者: chris05 時間: 2016-7-29 21:36
寫錯,360x2先啱……
作者: array9923 時間: 2016-7-29 21:43
回覆 16# chris05
用晒兩邊就360x2 240x2 120x2
作者: NG 時間: 2016-7-29 21:55
師兄好快手
作者: array9923 時間: 2016-7-29 22:00
回覆 18# NG
via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPhone
作者: array9923 時間: 2016-7-29 22:43
室溫28度底下I5-4690K @4.5G 未上水之前4.4G FULL LOAD已經80幾度

970 待機溫度

970 full 溫度

作者: 可愛老坑 時間: 2016-7-30 00:01
回覆 20# array9923
暖爐只不過搬左出機箱外,熱量呢下野、5會因上左水而消失
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-30 01:46
師兄我想睇下你成個內部
做個參考
我01都係想你差不多好似你甘執法
火牛左邊放HDD同碟機
作者: thomas8310 時間: 2016-7-30 05:24
好毒................
作者: w4and14094 時間: 2016-7-30 08:52
而且間房反而會熱左
除非你學土豪Linus咁個排效出室外


