Board logo

標題: 第一次想行水bykski既質素可以嗎? [打印本頁]

作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 11:06     標題: 第一次想行水bykski既質素可以嗎?

本帖最後由 micchan218hk 於 2016-7-27 08:17 編輯

因為細板行梗兩張1070張主卡太熱,而且見佢平ek好多,二千內可以砌到嗎?

圖片附件: rps20160726_181532.jpg (2016-7-26 18:17, 102.82 KB) / 下載次數 63
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1908870&k=8e55128155c0bd7c13d6e7d4bdd3f821&t=1782555582&sid=1NGZkvHWzx



圖片附件: rps20160726_181510.jpg (2016-7-26 18:17, 100.06 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1908871&k=d8a8288581726f489d8f842e72288dfe&t=1782555582&sid=1NGZkvHWzx



圖片附件: rps20160727_081515.jpg (2016-7-27 08:17, 97.05 KB) / 下載次數 36
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1908993&k=080727a9cb4b75bb3ae8559fe7923c49&t=1782555582&sid=1NGZkvHWzx


作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-26 14:14

因為細板行梗兩張1070張主卡太熱,而且見佢平ek好多,二千內可以砌到嗎?
micchan218hk 發表於 2016-7-26 11:06


1070上水冷??  佢好似無乜邊張1070可以有水冷.
公版例外.
作者: bibilubi    時間: 2016-7-26 14:20

唔用全覆就得

via HKEPC Reader for Android
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-26 15:15

bykski 國內brand 風評一半一半 出事既post 有問題既亦都有 詳情可以自己google下
作者: chris05    時間: 2016-7-26 15:19

個人意見冷頭真係唔好慳……
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 18:18

岩岩執左個list,差果d咩3分快拆又咩L頭,好亂唔知點執
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 18:19

個人意見冷頭真係唔好慳……
chris05 發表於 2016-7-26 15:19


Ek計埋差唔多要千三,仲要好似未出
作者: chris05    時間: 2016-7-26 18:26

Ek計埋差唔多要千三,仲要好似未出
micchan218hk 發表於 2016-7-26 18:19

Ek 1070 fullblock同背板正x有現貨
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 18:33

Ek 1070 fullblock同背板正x有現貨
chris05 發表於 2016-7-26 18:26


Msi gaming x版喎
!
作者: chris05    時間: 2016-7-26 18:38

Msi gaming x版喎
!
micchan218hk 發表於 2016-7-26 18:33

以為是公版……
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 19:42

以為是公版……
chris05 發表於 2016-7-26 18:38


想問埋一個240排夠唔夠頂兩張display?
作者: chris05    時間: 2016-7-26 19:46

想問埋一個240排夠唔夠頂兩張display?
micchan218hk 發表於 2016-7-26 19:42

一個240排行cpu, 2 x vga當然唔夠,最小2個240或以上……
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-26 20:05

一個240排行cpu, 2 x vga當然唔夠,最小2個240或以上……
chris05 發表於 2016-7-26 19:46


Cpu有一體水,我淨係行display就可以
作者: chris05    時間: 2016-7-26 20:36

Cpu有一體水,我淨係行display就可以
micchan218hk 發表於 2016-7-26 20:05

個人意見反正整開行埋粒u,一個360+240已可以,如果剩行双咭要溫度令仔也都要双排,而且又容易走喉……
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 07:58

個人意見反正整開行埋粒u,一個360+240已可以,如果剩行双咭要溫度令仔也都要双排,而且又容易走喉…… ...
chris05 發表於 2016-7-26 20:36



因為隻箱matx箱黎頂晒裝480排, 因埋本身隻h100i gyx唔見單,唔見單,自用廢事曬野
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 08:18

最後想問埋,我有無野買少左,無就落單,thx all!
作者: bibilubi    時間: 2016-7-27 08:49

回復 16 #micchan218hk

全覆sli 買埋條橋?

via HKEPC Reader for Android
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 08:52

回復 micchan218hk

全覆sli 買埋條橋?

via HKEPC Reader for Android
bibilubi 發表於 2016-7-27 08:49


係呀,好似靚仔d嘛
作者: franky7080    時間: 2016-7-27 12:12

用緊乜箱?
作者: acer9999    時間: 2016-7-27 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 13:34

用緊乜箱?
franky7080 發表於 2016-7-27 12:12



Tt既core v21

圖片附件: rps20160717_200244.jpg (2016-7-27 13:33, 49.04 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1909069&k=0b7a7a448aa7a2d5d5951167032fee2f&t=1782555582&sid=1NGZkvHWzx


作者: chris05    時間: 2016-7-27 14:00

Tt既core v21
micchan218hk 發表於 2016-7-27 13:34

呢個箱裝唔落你買既野……ax240 40mm厚裝不下,270水樽也不能,另你揀3分厚快擰但3分薄管……果2個90度係14mm硬管接頭,唔啱用……
作者: bibilubi    時間: 2016-7-27 14:19

呢個箱裝唔落你買既野……ax240 40mm厚裝不下,270水樽也不能,另你揀3分厚快擰但3分薄管……果2個90度係1 ...
chris05 發表於 2016-7-27 14:00

外排冷排

via HKEPC Reader for Android
作者: k107044    時間: 2016-7-27 16:00

用Alphacool NexXxoS ST30 la ,30mm厚,又平效能又好
作者: bibilubi    時間: 2016-7-27 16:16

搭單問下

Fiting 螺絲頭果邊上o ring

兩個排中間 夾風扇會唔會好差

via HKEPC Reader for Android
作者: franky7080    時間: 2016-7-27 17:41

30mm排都裝唔到,唔好諗
諗下換隻咩箱好過
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 18:32

30mm排都裝唔到,唔好諗
諗下換隻咩箱好過
franky7080 發表於 2016-7-27 17:41

我就係貪呢隻可以平方matx板,最壞打算晤要h100i改用兩隻240排
作者: franky7080    時間: 2016-7-27 19:18

我唔清楚你隻xspc放頂還是放側,總之40mm排加風扇要有70mm空間,實物係你手,你可以度一度,重要預留隻block有出入水位
我都相信係擺到,問題係山唔山到蓋
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 19:30

我唔清楚你隻xspc放頂還是放側,總之40mm排加風扇要有70mm空間,實物係你手,你可以度一度,重要預留隻bloc ...
franky7080 發表於 2016-7-27 19:18


諗住拆左隻20cm放前面!
作者: franky7080    時間: 2016-7-27 19:44

原來呢隻箱咁好玩㗎,咁我祝你上水成功!
作者: micchan218hk    時間: 2016-7-27 19:53

原來呢隻箱咁好玩㗎,咁我祝你上水成功!
franky7080 發表於 2016-7-27 19:44



隻箱本黎就俾人玩水,matx箱用360排又講唔通
作者: 9s9s9    時間: 2016-7-28 01:19

隻箱本黎就俾人玩水,matx箱用360排又講唔通
micchan218hk 發表於 2016-7-27 19:53

c hing
如真係好LIKE隻V21箱可以堆疊多一隻,  應可解決到問題
core-v21_10.jpg

圖片附件: core-v21_10.jpg (2016-7-28 01:19, 113.58 KB) / 下載次數 38
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1909232&k=09c1ef2a46495ad4d2cbb2ca743800d9&t=1782555582&sid=1NGZkvHWzx


作者: micchan218hk    時間: 2016-7-28 07:39

c hing
如真係好LIKE隻V21箱可以堆疊多一隻,  應可解決到問題
9s9s9 發表於 2016-7-28 01:19


咁就無左!用細箱既意思啦!
作者: ineedu    時間: 2016-8-8 12:49

有D野唔好 為左平少少... 得不賞失..... 自己中過招
要買國產就建議你出名D個間 BAXXXW 自己換 防水圈
當然唔及 bp 唔正個人意見
作者: cheaphin    時間: 2016-8-8 23:11

1070 / 1080 夾埋SLI 主卡真係會熱到爆炸
作者: chris05    時間: 2016-8-9 00:04

1070 / 1080 夾埋SLI 主卡真係會熱到爆炸
cheaphin 發表於 2016-8-8 23:11
上左水唔熱





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2