Board logo

標題: [測試] 新手TT P5 試玩硬管.. [打印本頁]

作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-17 18:20     標題: 新手TT P5 試玩硬管..

去圖..
先嚟一張普通版..
IMG_20160717_180856.jpg

再嚟一張夜光版..
IMG_20160717_181113.jpg

圖片附件: IMG_20160717_180856.jpg (2016-7-17 18:20, 135.71 KB) / 下載次數 73
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906624&k=094d5350658ec5ab2560b4021b6eecad&t=1782115933&sid=67PQngBd03



圖片附件: IMG_20160717_181113.jpg (2016-7-17 18:20, 143 KB) / 下載次數 50
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906625&k=495953d749ad765382e0cd409baeb87c&t=1782115933&sid=67PQngBd03


作者: chris05    時間: 2016-7-17 18:37

好似走到完全唔啱位
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-17 19:28

好似走到完全唔啱位
chris05 發表於 2016-7-17 18:37



    都話明新手..
而家有D接口漏緊.....
作者: 可愛老坑    時間: 2016-7-17 19:35

回覆 2# chris05


作者: cheaphin    時間: 2016-7-17 19:41

小心啵
作者: 可愛老坑    時間: 2016-7-17 20:06

回覆 5# cheaphin

呢位師兄好似有d痕又想玩水,水區歡迎你
作者: cheaphin    時間: 2016-7-17 20:31

回覆  cheaphin

呢位師兄好似有d痕又想玩水,水區歡迎你
可愛老坑 發表於 2016-7-17 20:06



    入黎觀光下姐, 無事既
作者: chris05    時間: 2016-7-17 22:26

入黎觀光下姐, 無事既
cheaphin 發表於 2016-7-17 20:31

我以前都淨係睇,睇睇下就出左事
作者: nifew    時間: 2016-7-17 22:36

D 紙巾令到諗左第二樣野
作者: cheaphin    時間: 2016-7-17 22:54

我以前都淨係睇,睇睇下就出左事
chris05 發表於 2016-7-17 22:26


你有上水架咩
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 08:28

硬管點先唔漏?
而家斜小小就漏
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 10:09

我都係新手  玩左冇幾耐硬管

個人經驗 硬管度位要準 第一次整時都係斜小小就就漏 諗住唔理 點知試試下水就成條管甩左出黎 噴到濕晒 所以都係小心D好 寧願放水將D管整好D

近期相

作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 10:39

我都係新手  玩左冇幾耐硬管

個人經驗 硬管度位要準 第一次整時都係斜小小就就漏 諗住唔理 點知試試下水就 ...
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 10:09

睇唔到..
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 11:00

http://i.imgur.com/jWRLMjY.jpg

睇下咁樣會唔會好D
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 11:02

http://i.imgur.com/9M6u8bd.jpg

第一次試果時D相 依家睇見都覺果陣點解咁都收貨
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 11:04

睇下咁樣會唔會好D
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 11:00


我有D FITTING 漏水..原因係唔夠90度, 係因為條管+水流計有重量, 本來90度都給斜左.

仲有, 千寄唔好用砂紙磨管咀...我其中一個FITTING 係咁漏, 為一原因為係個管咀用砂紙磨過..
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 11:07

第一次試果時D相 依家睇見都覺果陣點解咁都收貨
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 11:02


你呢個無漏水?

    9M6u8bd.jpg

圖片附件: 9M6u8bd.jpg (2016-7-18 11:07, 74.73 KB) / 下載次數 27
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906764&k=a355fc102e5e76dcb3cfa8ab3854280e&t=1782115933&sid=67PQngBd03


作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 11:21

你呢個無漏水?
jerrychan0610 發表於 2016-7-18 11:07



果時技術問題 整極都整唔好搵左軟管頂住先 HAHAHA
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 11:24

本帖最後由 jpjpjp202 於 2016-7-18 11:38 編輯
我有D FITTING 漏水..原因係唔夠90度, 係因為條管+水流計有重量, 本來90度都給斜左.

仲有, 千寄唔好用砂 ...
jerrychan0610 發表於 2016-7-18 11:04


我都係用  打磨倒角器磨返平D管嘴 SO FAR 用左半年都冇乜事

同你頂果到 水流計果到最好整返平衡 一來美觀D 二來可以冇咁易漏水

同放完檢查下漏水D FITTING 有冇係過程中唔小心整爛左入面D O 圈

祝CHING成功
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 14:21

我都係用  打磨倒角器磨返平D管嘴 SO FAR 用左半年都冇乜事

同你頂果到 水流計果到最好整返平衡 一來美 ...
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 11:24
因為水流计有重量,成條管都跌左落嚟
作者: chris05    時間: 2016-7-18 15:28

因為水流计有重量,成條管都跌左落嚟
jerrychan0610 發表於 2016-7-18 14:21
個水流計裝去垂直位冇咁食力,另檢查下管和接口是否垂直,屈喉如果爭小小都要重屈,唔好夾硬用,慢慢來吧,加油
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 15:33

因為水流计有重量,成條管都跌左落嚟
jerrychan0610 發表於 2016-7-18 14:21


你可以試下是但重整一邊 一係整高D一條 一係整低D另一條 去BALANCE返
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 16:15

個水流計裝去垂直位冇咁食力,另檢查下管和接口是否垂直,屈喉如果爭小小都要重屈,唔好夾硬用,慢慢來吧, ...
chris05 發表於 2016-7-18 15:28


我而家d管都係打橫插..只有水樽的是垂直插.

原來仲有個膠圈無用, .. 試下用多個圈會唔會有改善.
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 17:05

回覆 23# jerrychan0610


    BINGO~ 通常一個FITTING 都會有多一個後備O圈俾你 你可以直接用返
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-18 17:13

回覆 23# jerrychan0610


根據漏水既經驗 大多都係條管督唔實 FITTING我用過BARROW 依家換晒BITSPOWER

最好漏水果D位既管都重新整過 如果用用下先漏水整爆部機就無謂啦
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-18 22:33

回覆  jerrychan0610


根據漏水既經驗 大多都係條管督唔實 FITTING我用過BARROW 依家換晒BITSPOWER

最 ...
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 17:13


而家全部加晒O RING, 無再漏水..
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-19 10:40

而家全部加晒O RING, 無再漏水..
jerrychan0610 發表於 2016-7-18 22:33


恭喜晒, 解決左漏水問題後就要處理D 水管啦 最好平衡返啦 加油!
作者: jerrychan0610    時間: 2016-7-19 10:51

恭喜晒, 解決左漏水問題後就要處理D 水管啦 最好平衡返啦 加油!
jpjpjp202 發表於 2016-7-19 10:40

要再屈过..
作者: jpjpjp202    時間: 2016-7-19 16:20

回覆 28# jerrychan0610

不斷改良先係樂趣
作者: 132003hk    時間: 2016-7-27 00:43

曲位落接頭會好睇啲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2