作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-17 18:20 標題: 新手TT P5 試玩硬管..
去圖..
先嚟一張普通版..
再嚟一張夜光版..
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906624&k=094d5350658ec5ab2560b4021b6eecad&t=1782115933&sid=67PQngBd03

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906625&k=495953d749ad765382e0cd409baeb87c&t=1782115933&sid=67PQngBd03

作者: chris05 時間: 2016-7-17 18:37
好似走到完全唔啱位
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-17 19:28
都話明新手..
而家有D接口漏緊.....
作者: 可愛老坑 時間: 2016-7-17 19:35
回覆 2# chris05


作者: cheaphin 時間: 2016-7-17 19:41
小心啵
作者: 可愛老坑 時間: 2016-7-17 20:06
回覆 5# cheaphin
呢位師兄好似有d痕又想玩水,水區歡迎你
作者: cheaphin 時間: 2016-7-17 20:31
入黎觀光下姐, 無事既
作者: chris05 時間: 2016-7-17 22:26
我以前都淨係睇,睇睇下就出左事
作者: nifew 時間: 2016-7-17 22:36
D 紙巾令到諗左第二樣野
作者: cheaphin 時間: 2016-7-17 22:54
你有上水架咩
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 08:28
硬管點先唔漏?
而家斜小小就漏
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 10:09
我都係新手 玩左冇幾耐硬管
個人經驗 硬管度位要準 第一次整時都係斜小小就就漏 諗住唔理 點知試試下水就成條管甩左出黎 噴到濕晒
所以都係小心D好 寧願放水將D管整好D近期相


作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 10:39
睇唔到..
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 11:00
http://i.imgur.com/jWRLMjY.jpg
睇下咁樣會唔會好D
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 11:02
http://i.imgur.com/9M6u8bd.jpg
第一次試果時D相 依家睇見都覺果陣點解咁都收貨

作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 11:04
我有D FITTING 漏水..原因係唔夠90度, 係因為條管+水流計有重量, 本來90度都給斜左.
仲有, 千寄唔好用砂紙磨管咀...我其中一個FITTING 係咁漏, 為一原因為係個管咀用砂紙磨過..
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 11:07
你呢個無漏水?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1906764&k=a355fc102e5e76dcb3cfa8ab3854280e&t=1782115933&sid=67PQngBd03

作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 11:21
果時技術問題 整極都整唔好搵左軟管頂住先 HAHAHA
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 11:24
本帖最後由 jpjpjp202 於 2016-7-18 11:38 編輯
我都係用 打磨倒角器磨返平D管嘴 SO FAR 用左半年都冇乜事
同你頂果到 水流計果到最好整返平衡 一來美觀D 二來可以冇咁易漏水
同放完檢查下漏水D FITTING 有冇係過程中唔小心整爛左入面D O 圈
祝CHING成功
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 14:21
因為水流计有重量,成條管都跌左落嚟
作者: chris05 時間: 2016-7-18 15:28
個水流計裝去垂直位冇咁食力,另檢查下管和接口是否垂直,屈喉如果爭小小都要重屈,唔好夾硬用,慢慢來吧,加油
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 15:33
你可以試下是但重整一邊 一係整高D一條 一係整低D另一條 去BALANCE返
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 16:15
我而家d管都係打橫插..只有水樽的是垂直插.
原來仲有個膠圈無用, .. 試下用多個圈會唔會有改善.
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 17:05
回覆 23# jerrychan0610
BINGO~ 通常一個FITTING 都會有多一個後備O圈俾你 你可以直接用返
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-18 17:13
回覆 23# jerrychan0610
根據漏水既經驗 大多都係條管督唔實 FITTING我用過BARROW 依家換晒BITSPOWER
最好漏水果D位既管都重新整過 如果用用下先漏水整爆部機就無謂啦
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-18 22:33
回覆 jerrychan0610
根據漏水既經驗 大多都係條管督唔實 FITTING我用過BARROW 依家換晒BITSPOWER
最 ...
jpjpjp202 發表於 2016-7-18 17:13
而家全部加晒O RING, 無再漏水..
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-19 10:40
恭喜晒, 解決左漏水問題後就要處理D 水管啦 最好平衡返啦 加油!
作者: jerrychan0610 時間: 2016-7-19 10:51
要再屈过..
作者: jpjpjp202 時間: 2016-7-19 16:20
回覆 28# jerrychan0610
不斷改良先係樂趣
作者: 132003hk 時間: 2016-7-27 00:43
曲位落接頭會好睇啲


