Board logo

標題: [已解決]買料+水道請教 [打印本頁]

作者: 帕天景    時間: 2016-6-25 00:08     標題: [已解決]買料+水道請教

本帖最後由 帕天景 於 2016-6-28 15:47 編輯

話說用開隻H110IGT 吾知點解裝極都係咁熱...
原文:http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=127&tid=2299275&extra=page%3D1
原本想轉番風冷....(之前用風冷太重年幾就KO左三塊MB
左諗右諗跟上網睇下review  心cc想試下自己組套水玩下
但又驚第一次買漏野/買錯野會用吾到(係youtube睇人教點砌用咩料,但買料個網D野多到呢......希望 ching們可以幫忙過目一下

諗住買呢D野:
EK-SUPREMACY EVO ELITE EDITION CPU WATERBLOCK - INTEL 2011-3
EK-XRES 140 REVO D5 PWM (INCL. PUMP)
ALPHACOOL NEXXXOS XT45 FULL COPPER X-FLOW 360MM
PRIMOFLEX ADVANCED LRT 10FT TUBING - 1/2IN. ID X 3/4IN. OD - BLOODSHED RED
EK AC Fittings EK-ACF Compression Fitting 13/19mm   8粒
MAYHEMS BIOCIDE EXTREME(蒸餾水做coolant

另外有關水道的問題:
未命名.jpg
IMG_3520.JPG
(星星=fitting 紅線=喉)
1.諗住PUMP去CPU BLK 果條喉中間一開二加兩粒fitting串埋
    到時斷開可以做去水位 咁樣得吾得架?
    如果得的話呢兩粒fitting係米就咁擰埋 佢地之間仲駛吾駛加野?
2.買8粒fitting係米已經可以做到小弟想要的效果?
   Cpu blk x2  
   RADx2
   Pumpx2
   喉中間x2

tyvm

圖片附件: 未命名.jpg (2016-6-24 23:59, 40.59 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1899886&k=61fedf2a6f6ce6d9b660dcaad3f8d6c8&t=1782132829&sid=3sP5vHJuxz



圖片附件: IMG_3520.JPG (2016-6-25 00:10, 145.05 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1899888&k=43697e6b012760d4fb06e814e87b33b1&t=1782132829&sid=3sP5vHJuxz


作者: chris05    時間: 2016-6-25 01:43

1: 呢條水道放水位我會在出水或回水位加放水閘(如果回水位喺下面)…… 2: 呢條水道最簡單6粒都夠,至於你所講中間一開二那個位我理解是想加對qdc放水?呢條水道咁短只需在pump top出或入水位加放水已經可以,另你600t頂装不下360排,還要45厚……
作者: 帕天景    時間: 2016-6-25 05:25

回覆 2# chris05


    吾該師兄  
我個機箱係TT F51 我個頭像冇改而已 佢個spec話裝到420
作者: chining0923    時間: 2016-6-25 19:05

e,點解display卡唔上埋水?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2