標題: KUHLER H2O 620 [打印本頁]
作者: 199hehehaha 時間: 2016-6-23 00:31 標題: KUHLER H2O 620
已經用左4,5年其實係唔係可以一直用? 因為我知道私家車果 D 一段時間就要換水冷水, 如果唔係會影響散熱
但KUHLER H2O 620呢 D 一體式既就無得換
作者: BlackBird 時間: 2016-6-24 11:02
自己拆黎換水620算係接近最易果隻

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |