Board logo

標題: 有關水冷排擺法 [打印本頁]

作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-8 22:43     標題: 有關水冷排擺法

小弟用緊H440
前面係原廠12CM風扇
後面係原廠14CM風扇
咁上面就係個一體水冷
其實咁樣放法好唔好??

但爬文話冷排最好食箱外的風
如果放返個冷排係前面
咁局住d 熱係機箱會唔會冇咁好?
都係想機箱冇咁嘈
有冇師兄有咩好建議呢?
仲有呢一打起機上黎會有陣味攻上黎
其實係咩味黎嫁?
h440.png

圖片附件: h440.png (2016-5-8 22:37, 15.65 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1887528&k=f37938bdb1c6c25c2aadc9e962cb181a&t=1782652054&sid=K31pUoZAga


作者: EyeOfMagic    時間: 2016-5-8 22:50

本帖最後由 EyeOfMagic 於 2016-5-8 23:01 編輯

一樣用緊H440
個陣味係隔音物料既臭膠味
越熱越大陣味
好似毒氣室咁
個箱要用一段時間先冇味

我冇理照上圖咁裝

基本上呢個箱係冇靜音功能
如果你用一體水corsair 原裝風扇個d  粒u一熱 水冷風扇就嘈到hihi
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-9 00:16

一樣用緊H440
個陣味係隔音物料既臭膠味
越熱越大陣味
好似毒氣室咁
個箱要用一段時間先冇 ...
EyeOfMagic 發表於 2016-5-8 22:50


係囉~我用用下都有陣味係下面飄上黎
仲以為有d 咩野"lone"左
原來係陣物料味

如果開左高效 係會好大聲 諗緊換唔換風扇好
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-5-9 21:39

係囉~我用用下都有陣味係下面飄上黎
仲以為有d 咩野"lone"左
原來係陣物料味

如果開 ...
wg7fg9aj3 發表於 2016-5-9 00:16



風扇我換晒
原裝水冷風扇太勁會同透明側板共震
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-9 21:42

風扇我換晒
原裝水冷風扇太勁會同透明側板共震
EyeOfMagic 發表於 2016-5-9 21:39



  ching 有冇咩好介紹
我都想換
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-9 21:45

風扇我換晒
原裝水冷風扇太勁會同透明側板共震
EyeOfMagic 發表於 2016-5-9 21:39



    唔知後面個14CM幾多轉
隻手摸落去都唔覺有風咁
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-5-9 22:34

ching 有冇咩好介紹
我都想換
wg7fg9aj3 發表於 2016-5-9 21:42



我都唔知用乜好
淘左幾隻白幅進階版12&14cm用
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-10 22:24

回覆 7# EyeOfMagic

ching 我都想買返幾隻12cm
有冇link可以pm 呢
幾$ 一件???
作者: EyeOfMagic    時間: 2016-5-11 10:56

本帖最後由 EyeOfMagic 於 2016-5-11 11:09 編輯

回覆 8# wg7fg9aj3


12cm黃金 陽X  正X  兩間都有得賣 好似賣緊$99
14cm香港冇得買我先一次過淘
作者: holyAS    時間: 2016-5-12 16:44

箱用760,水冷h100i,成個箱掉上枱乜熱乜味都冇
作者: wg7fg9aj3    時間: 2016-5-12 18:19

回覆 10# holyAS


我估計都係隔音綿 熱左陣臭味黎姐





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2