Board logo

標題: 買水冷液一問 [打印本頁]

作者: jerrychan0610    時間: 2016-4-15 14:28     標題: 買水冷液一問

香港邊度買水冷液平??
用左1年多, 無左一半水..
請問可唔可以用W水代替?
作者: okmin123    時間: 2016-4-16 00:04

https://www.facebook.com/Central ... ?type=3&theater
Centralfield有Thermaltake水冷液賣
作者: jerrychan0610    時間: 2016-4-16 09:19

Centralfield有Thermaltake水冷液賣
okmin123 發表於 2016-4-16 00:04



    請問知唔知幾錢?
作者: okmin123    時間: 2016-4-17 02:35

記得好似$200左右





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2