標題: 買水冷液一問 [打印本頁]
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-15 14:28 標題: 買水冷液一問
香港邊度買水冷液平??
用左1年多, 無左一半水..
請問可唔可以用W水代替?
作者: okmin123 時間: 2016-4-16 00:04
https://www.facebook.com/Central ... ?type=3&theater
Centralfield有Thermaltake水冷液賣
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-16 09:19
請問知唔知幾錢?
作者: okmin123 時間: 2016-4-17 02:35
記得好似$200左右

