Board logo

標題: 又靜又穿透力好又唔太貴的12CM冷排FAN 有邊幾隻 ? [打印本頁]

作者: netmen    時間: 2016-3-30 12:15     標題: 又靜又穿透力好又唔太貴的12CM冷排FAN 有邊幾隻 ?

如題 , 天熱一開始熱就又要SET返快D把FAN先KEEP到個溫度 ( 主要超D顯卡)
但係又好懷念天冷時的靜........ , 依家可能要考慮下換FAN , 唔係話用唔到 , 但係靜開聽到聲
真係返唔到轉頭 , 效能同靜唔同真係好矛盾 ( 其實心埋因素 , 唔超都夠用 )
作者: 菜鳥甲    時間: 2016-3-31 01:01

又要馬兒好, 又要馬兒不吃草
作者: EvilGod    時間: 2016-3-31 04:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a123123456    時間: 2016-3-31 09:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2016-3-31 10:53

回復 netmen

自組水加8隻480排,或4隻1080排,包你乜都靜
想效能好又要靜就唯一係加冷排

via HKEPC Reade ...
a123123456 發表於 2016-3-31 09:12


咁整直頭可以無FAN無聲 , 如果有位放好D排 , 我都想係咁加排
但係咁樣要用咩泵先夠力推 ?
作者: netmen    時間: 2016-3-31 10:56

又要馬兒好, 又要馬兒不吃草
菜鳥甲 發表於 2016-3-31 01:01


道理明 , 但FAN 呢D野 , 總有D係平靚正的吧 , 自己唔可能把把都買來試 , 但係呢度D資深玩家
就可能乜都過曬有結論  ( 其實可能冇 .....有錢果D一定買最貴 , 唔試平野......)
作者: netmen    時間: 2016-3-31 10:57

回覆  netmen


    Ching 你太貪心..............................................鳥
EvilGod 發表於 2016-3-31 04:46


呢D係求CP值 , 好正常的啦 , 咪笑我啦
作者: 戀人未滿    時間: 2016-3-31 11:11

咁既話,用口吹會比較好
作者: a123123456    時間: 2016-3-31 15:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EvilGod    時間: 2016-3-31 16:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 林洋2    時間: 2016-4-1 10:15

買隻10蚊用一年,買隻100蚊用10年,咩CP值都係返度
作者: chun20077    時間: 2016-4-4 09:48

Akasa 120
Viper 好夠力 唔嘈





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2