作者: gacktkumi 時間: 2016-3-16 01:10 標題: 第一次灣管

第一次灣到波晒,

第二次就好了一點, 但還是不懂如何計算最精準的距離
作者: gacktkumi 時間: 2016-3-16 01:13
第一和第二次比較


作者: EvilGod 時間: 2016-3-16 01:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idevil 時間: 2016-3-23 13:42
彎完唔岩係咪可整返直再彎過?
作者: EvilGod 時間: 2016-3-23 15:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: idevil 時間: 2016-3-23 15:17
其實覺我可做到 只是再軟化條管 再做返直佢
我之前都考慮過玩硬管 多好多野而且要好多架生
最後都是簡單D玩軟管快擰
作者: EvilGod 時間: 2016-3-23 15:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gacktkumi 時間: 2016-3-23 16:00
回覆 7# EvilGod
架生:14x rmb
作者: EvilGod 時間: 2016-3-23 20:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 子浩仔 時間: 2016-3-24 18:03
其實不用刻意追求硬管
理論上水阻較大,性能比軟管差
美觀?軟管都好鬼靚
作者: coupe123 時間: 2016-4-2 21:31
thx for sharing
作者: ahwah133 時間: 2016-4-3 12:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ahwah133 時間: 2016-4-3 12:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dicksonyu 時間: 2016-4-6 17:16

問一下, 其實要倒幾多先夠, 摸上去唔界手?
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-18 15:56
硬管裝好左, 點拆反出嚟??
作者: awinds 時間: 2016-4-18 18:37
回覆 15# jerrychan0610
只要你裝到入去就折得到
不過硬管 冇軟管有彈性
長度要CUT 得好準
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-25 09:14
cut 管时, 管咀应会向内湾.. 呢个是否要来修口?
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-25 09:18
如果條管2边都系同方向插人快柠, 问题不大, 如果2边唔系同方向怕拆出嚟唔得.
因为上星期先拆呙张display出嚟几次...所以拍呢个问题.
硬管是否要用翻专用的快柠?
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-25 09:22
楼主, 你用咩工具湾管?
作者: awinds 時間: 2016-4-25 15:35
本帖最後由 awinds 於 2016-4-25 15:47 編輯
回覆 18# jerrychan0610
硬管係要用返硬管快擰
其實軟喉+快檸用耐左我覺得都係好難折
PS: 我果SET 硬管組合 都係砌左幾星期
用Barrow 高溫PETG 硬管(好難屈 加熱要慢慢來 唔心急得 )
選用高溫管主要係怕 水溫過高 喉會變形
買果時Barrow 客服己經同我講過灣管用普通板PETG 易灣好多
其中一條喉用左硅膠軟喉 因為個位太難屈 最後放棄
而家用緊屈人士水試緊水
星期日有時間搞會轉返用EK 紅水
有時間會post 上來分享下
作者: jerrychan0610 時間: 2016-4-25 23:44
用軟喉可以成個拆出嚟先拆喉..但硬喉.....要抽晒D水出嚟先可以拆喉...難度高好多..

