作者: bcys 時間: 2015-12-30 02:53 標題: [放棄自組] 舊文書機用番一體水 Captain 240
本帖最後由 bcys 於 2015-12-30 02:55 編輯
是咁的,話說喺我去咗學校嘅上海交流團一個星期冇着機之後,我個逃補自組水冷出咗事,個快拆接頭入面d銅生哂銹
換左水箱d水都仲係塞到去唔到水個雞泵噪到好似跑車踩盡地板油門咁


想舊年是幾靚仔的, 仲係RGB風扇, 仲可以用兩隻色玩過三關
粉藍色水其實都幾ok靚

都叫做行左三年,年年都加加減減d組件,換次水都煩到hi出泥。
把心一橫都係解除水冷有着數,不如用多d時間去玩下攝影/ 3d printer 好過
本來想轉v8風冷,但又驚頂ram. 正當15/16緊嘅時候,高登盡頭樓梯口個肥仔介紹隻captain 240比我。
。
結果就比佢毒親,用六百幾蚊拎隻一體水番屋企。
想當年一個底板冷頭都成八百幾九百蚊,果陣上機果下又真係幾開心嘅。
但一諗到逐件拆開洗就煩到hi出泥
時間關係, 上好原裝底板晶片散熱上機
臨埋尾,Hi 出泥
上好哂底板插齊線落哂display card 先泥玩呢味野,個心真係離一離,唔通真係要底番塊老母板換番佢個萬用扣具?!
(remark: r4e 可以用番其他1366扣具)腦海醒起之前好似逃補買過2011鑼絲,就係唔知放左喺邊度
(圖中2011鑼絲係私伙野, 一體水唔包)

閒時買埋急時用
成功裝上
多色圖
釘蓋後其實又唔會理入面

溫度: 5X度 , (冬天呢幾日室溫當20~21度左右)
優點:個冷頭呼吸燈幾型棍(又或者叫mk) , 把風扇外殻係軟膠,幾吸音幾靜。
條喉唔係橡膠喉,應該冇咁易老化漏水掛。
btw, 就算漏水, 水左我六百幾蚊都冇上錯賊船(某牌子)咁貴

缺點:聲稱support 2011 socket, 但粒鑼絲唔岩牙上唔實嘅~
雖然呢篇好明顯係打手文,但我話用唔到2011 你就信我就用唔到啦。
如果你用2011 socket但最尾上唔到機,之後你又嬲嬲豬搵肥仔尋仇,咁你玩我定玩你自己
作者: hpdeskjet3325 時間: 2015-12-30 20:38
呢款膠喉,用得耐都會裂,漏水。
作者: asdasdhk2 時間: 2015-12-31 13:58
大陸牌

作者: 勁water 時間: 2015-12-31 14:32
回覆 2# hpdeskjet3325
水冷通病, 樓主冇有怕
(漏水仲開心, 又有得換電腦XD)
作者: bcys 時間: 2016-1-1 00:05
其實好多野都made in China
作者: asdasdhk2 時間: 2016-1-1 00:23
最慘係漏水沒得追

玩一體水都係玩C牌算
作者: bcys 時間: 2016-1-2 01:50
講呢D
有錢果陣咪係換藉口, 冇錢果陣就要介口 (日日食包
作者: bcys 時間: 2016-1-2 02:00
係wow
[利申] 2012年果陣我塊r4e 著火出事都....
作者: asdasdhk2 時間: 2016-1-2 19:27
最緊要識開POST

邊個C牌自己開牌頭補成SET
BTW..著火都重玩返R4E
作者: kadon 時間: 2016-1-3 03:47
自組水其實好貴好麻煩
作者: bcys 時間: 2016-1-4 02:06
平同貴每個人心入面都有個價, 自組水其實物有所值, 不過堅係好麻煩
作者: hofung03 時間: 2016-1-18 21:38
文書機都水冷...
作者: jacklaptak 時間: 2016-1-21 18:20
我用120MM係6600K OC4.4都幾好~full load都係65-70度
作者: bnbn12 時間: 2016-1-21 22:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

