作者: ~kck~ 時間: 2015-10-17 21:40 標題: CPU 水冷一問
我想買 i7 6700 / i5 6500配
Antec 25 Kuhler H2O 650 Liquid CPU Cooler 水冷散熱器
但係想問一下嘈唔嘈?
因為我部主機想放係台面~
定係其實唔洗用CPU水冷?
作者: longtimenoc 時間: 2015-10-17 22:07
超頻先用水冷,唔超頻效果可能仲差過兩舊幾嘅風冷
作者: racing 時間: 2015-10-17 22:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: holyswordman 時間: 2015-10-17 23:14
其實理性分析, 水冷點都少少嘈架.....
中至重度超頻 / 好細既ITX機箱 / TDP > 120W 八核 CPU 呢D case 先諗用水冷
另外問題係一般用水冷既通常被度左升仙. 講乜都唔入耳.
所以試左一啖就返唔到轉頭

好多野不便說明
作者: jack0922 時間: 2015-10-18 11:27
H2O 650個fan無得換,覺得風扇嘈又無得換就弊
via HKEPC Reader for Android
作者: Frozen 時間: 2015-10-18 12:46
Full load 必嘈。。。。
作者: hipkgotohell 時間: 2015-10-18 12:48
用緊,50%fan speed都好嘈,去到20%fan speed都仲係有D嘈...好想換左佢

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: yjfoeg 時間: 2015-10-18 12:54
低價水冷差過頂級風冷,呢點一定要記住
作者: ~kck~ 時間: 2015-10-18 20:55
多謝各位師兄指點~
睇黎我都係買返個風冷好~
唔知有咩好介紹呢??
同埋買類似>>>Cooler Master Hyper D92
哩D散熱扇係咪一定要買大箱先夠放?
作者: jack0922 時間: 2015-10-19 10:04
回復 9 #~kck~
塔式cooler通常都16cm高,要睇下內龍夠唔夠高放,唔係會山唔到側板,
仲有有d cooler 好大舊,可能會頂塊板既其他parts e.g. ram, armor, display card
至於有乜推介,標準答案D14,D15, hyper 212X果d :xd:
via HKEPC Reader for Android
作者: kelvin2517 時間: 2015-10-19 10:27
我覺得一體式水冷有一個好處係慳位
塔式風冷真係好大件
作者: alan216hk 時間: 2015-10-19 11:38
自己都用緊H650, 性價比一流
你話嘈?!但我覺得接受到

風冷就真係嘈
作者: twaiho2003 時間: 2015-10-19 11:44
呢兩粒u都唔熱, 點解唔用stock fan?
如果想再靜d, 買noctua, 完全聽唔到聲
作者: hipkgotohell 時間: 2015-10-19 11:51
回覆 12# alan216hk
今晚record俾你聽係超嘈,又冇software support下下要入bios set
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: holyswordman 時間: 2015-10-20 16:13
also 漏水 問題, 雖然機會低, 但萬一發生了.....
睇下隔離topic

