Board logo

標題: 轉貼有圖: 原來水冷可以咁玩... [打印本頁]

作者: k-driver    時間: 2015-9-9 13:10     標題: 轉貼有圖: 原來水冷可以咁玩...



作者: t1174-3    時間: 2015-9-9 13:13

display card 多了排線,preformance 會唔會差咗?
作者: 柏斯    時間: 2015-9-9 13:25

回覆 2# t1174-3

唔太長其實還可以
作者: weatherboy    時間: 2015-9-9 13:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny9428    時間: 2015-9-9 15:27

呢部X58已經係全世界傳左好耐
作者: 戀人未滿    時間: 2015-9-9 15:37

舊聞一宗
作者: killer_queen    時間: 2015-9-9 15:42

本帖最後由 killer_queen 於 2015-9-9 15:46 編輯

攪到 舊式髮廊 咁 ?!  真係好靚咩


作者: pasupasu105    時間: 2015-9-9 19:36

攪到 舊式髮廊 咁 ?!  真係好靚咩
killer_queen 發表於 2015-9-9 15:42



    同髮廊比緊係唔好睇
同傳統pc 比就靚好多
作者: odecheung88    時間: 2015-9-9 19:40

又幾得意
作者: lunxg    時間: 2015-9-9 20:46

display card 多了排線,preformance 會唔會差咗?
t1174-3 發表於 2015-9-9 13:13


其實會慢左
作者: killer_queen    時間: 2015-9-9 22:21

同髮廊比緊係唔好睇
同傳統pc 比就靚好多
pasupasu105 發表於 2015-9-9 19:36



    哦 ~~ 咁就頭頂中箭咁款 都係 "靚" 啦
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-10 07:20

Old news is so 唔識串
作者: silaimo    時間: 2015-9-15 18:01

woo...
作者: kkksan    時間: 2015-9-15 19:54

真係幾得意波
作者: lokchijay    時間: 2015-9-17 17:23

似電箱多D..





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2