作者: k-driver 時間: 2015-9-9 13:10 標題: 轉貼有圖: 原來水冷可以咁玩...

作者: t1174-3 時間: 2015-9-9 13:13
display card 多了排線,preformance 會唔會差咗?
作者: 柏斯 時間: 2015-9-9 13:25
回覆 2# t1174-3
唔太長其實還可以
作者: weatherboy 時間: 2015-9-9 13:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: danny9428 時間: 2015-9-9 15:27
呢部X58已經係全世界傳左好耐
作者: 戀人未滿 時間: 2015-9-9 15:37
舊聞一宗
作者: killer_queen 時間: 2015-9-9 15:42
本帖最後由 killer_queen 於 2015-9-9 15:46 編輯
攪到 舊式髮廊 咁 ?! 真係好靚咩

作者: pasupasu105 時間: 2015-9-9 19:36
同髮廊比緊係唔好睇
同傳統pc 比就靚好多
作者: odecheung88 時間: 2015-9-9 19:40
又幾得意
作者: lunxg 時間: 2015-9-9 20:46
其實會慢左
作者: killer_queen 時間: 2015-9-9 22:21
哦 ~~ 咁就頭頂中箭咁款 都係 "靚" 啦
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-10 07:20
Old news is so 唔識串
作者: silaimo 時間: 2015-9-15 18:01
woo...
作者: kkksan 時間: 2015-9-15 19:54
真係幾得意波
作者: lokchijay 時間: 2015-9-17 17:23
似電箱多D..

