標題: 新手想改一體水冷 [打印本頁]
作者: cyrusng123 時間: 2015-9-8 19:46 標題: 新手想改一體水冷
有個fd比左隻corsiar CWCH50 既一體水冷我,個冷排穿左漏水,想換個240mm 既,唔知有冇可能呢,仲有我想知佢用緊啲水管係幾粗ga??
有冇師兄有經驗,請幫幫小弟唔該
http://m.newegg.com/Product/index?itemnumber=N82E16835181009
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-9-8 20:37
可以, 去2手區收個240排返黎, 用水箱就易入水好多
如果收左個鋁排返黎就記得用專用水, 唔係好快死
作者: cyrusng123 時間: 2015-9-8 21:19
甘要用乜size既水管呢
