標題: 冷排用薄扇有無好介紹? [打印本頁]
作者: fanhoikwai 時間: 2015-9-8 13:18 標題: 冷排用薄扇有無好介紹?
如果 因為用緊TT既v31,機頂冷排會頂ram,搞到裝唔到ram block
所以想轉用薄扇,講問有咩好推介?
作者: ckwk 時間: 2015-9-8 15:15
Cooler master,有隻1.2-1.4cm
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-8 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-9-8 22:47
回覆 3# DirtyBear
已經薄排
作者: 菜鳥甲 時間: 2015-9-9 00:05
wing 12 slim PL
作者: 1112311123 時間: 2015-9-9 01:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-9-9 11:54
而家前用240厚排 頂用240薄排(35mm)
但如果用埋普通風扇,裝到普通ram,有大少少散熱片既都會頂,更何況ram block
不過我睇過差好少位,可能差5mm哈到,頂排換薄扇應該就無問題
作者: kkksan 時間: 2015-9-15 19:59
薄扇真係用左同無用差唔多
