Board logo

標題: 初試 TT PETG 硬管 [打印本頁]

作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 00:52     標題: 初試 TT PETG 硬管

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-5 01:23

正呀~
可否熄左紅燈再影就好了
作者: chris05    時間: 2015-9-5 01:43

令仔呢,m8 上水其實唔錯,大小適中
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 01:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-5 02:18

係呀係呀..影埋多啲個M8
謝謝
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-5 10:09

毒兄又放毒
我個箱買反黎半年仲咩都未搞過
仲係度執緊位
星期四先落單訂野玩壓線
另外想問下硬管對新手黎講會唔會太難
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 11:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-9-5 11:59

回覆  pasupasu105


    硬管有一定嘅難度,最難係屈喉
一定要細心唔可以心急
Ps: PETG 比 亞加力喉比較容 ...
DirtyBear 發表於 2015-9-5 11:01 AM


想問師兄用咩工具修管邊?
聽到你話PETG唔易起泡都有興趣想用
作者: pasupasu105    時間: 2015-9-5 12:59

回覆 8# DirtyBear


    那用咩切管可以切好d
作者: jackjet    時間: 2015-9-5 13:37

想問師兄成本幾多?
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 15:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 16:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-9-5 16:56

回覆  唐賓南紀念中學

Ching 你講得啱一啲都唔會唔易起泡,可以話唔會
工具就係呢把切喉鉗! 快靚正: ...
DirtyBear 發表於 2015-9-5 03:59 PM


就咁切, 個邊口係平滑?
咁等我快D用晒D亞加力喉轉用PETG先
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 19:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-5 19:25

Ching又放毒
話說我買左套自組水 諗住用屋企搵到把古老鋸黎鋸PETG喉
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-5 19:26

之後攞沙紙磨滑佢算
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-5 21:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-5 23:27

Ching把鉗係邊到買到 想整番個方便自己
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 00:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-6 08:55

話說ching用緊咩pump咩fittings
呢兩樣我冇乜睇過唔係好識
想攞下意見
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-6 13:52

Barrow驚唔驚漏水吖
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-6 13:53

同埋而家大路野最好cpu block係咪EK隻Supremacy EVO Elite
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 14:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 15:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2015-9-6 16:42

今朝一早去代理攞 PETG 管

跟住更係開工啦

經過一返老屈之後..........


現在試水 ...
DirtyBear 發表於 2015-9-5 00:52


師兄好野..........................................
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 18:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-6 18:42

回覆  Jeffrey_2000711

Barrow 啲fitting 靠得住,絕對無問題
Cpu Block 基本上係EK最可靠 ...
DirtyBear 發表於 2015-9-6 14:49

我見EK Supremacy EVO都有分好多隻 唔知有咩分別? 同埋純銅底係咪最好??
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-6 19:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-9-6 20:32

回覆  Jeffrey_2000711


    基本上係銅做,不過EK頂級係全镍(FULL NICKEL)做
銅唔係最好只不過係最 ...
DirtyBear 發表於 2015-9-6 19:36

姐係買full nickel就最好? 但係我睇full nickel嘅都有分唔同價錢 唔知有乜大分別
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-7 01:24

謝謝
正到冇朋友
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-7 01:34

個m8太神了 全為玩水的而設
想當年(服役中)v2000 要幫它做個大手術才可塞入360+2X240 不過
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-7 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9    時間: 2015-9-8 04:25

回覆  9s9s9


    Hahahha
Ching 我有個Core X9 有無興趣??
DirtyBear 發表於 2015-9-7 12:54


    謝謝了; 隻聯力仲好好用 留比新手用會易上手點
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-9-8 11:35

姐係買full nickel就最好? 但係我睇full nickel嘅都有分唔同價錢 唔知有乜大分別 ...
Jeffrey_2000711 發表於 2015-9-6 08:32 PM

都係同一個底, 只係有冇再打磨同鍍左咩上去
最平係銅底, 上一級有鍍鎳(多一重沙磨手工同用耐左唔會變晒色), 最高級係鍍金
性能上差唔幾, 只係樣問題
如果你用CSQ或acetal版就最平個銅底得, 用透明蓋先買nickel版
作者: KevMSL    時間: 2015-9-8 12:20

elite 有兩片 "靛藍" 跟...
作者: pc1093    時間: 2015-9-16 01:19

師兄屈喉把尺叫咩,係邊度買?
作者: johnnyson    時間: 2015-9-16 19:15

師兄屈喉把尺叫咩,係邊度買?
pc1093 發表於 2015-9-16 01:19


馬雲有
作者: bearx    時間: 2015-9-16 21:17

回覆 39# johnnyson


    硬管真係要買..我就係覺得成3舊水貴唔賣..用那所謂3寶..靈活性大減
作者: johnnyson    時間: 2015-9-17 10:57

回覆 40# bearx

CHING 徒手屈? 硬管有冇話距離幾多先可以再屈多次?
作者: bearx    時間: 2015-9-17 13:22

本帖最後由 bearx 於 2015-9-17 13:25 編輯

回覆 41# johnnyson


    當然唔係啦, 都係熱軟左先屈..我說的三寶是固定了45C/90C/180C 的屈管工具.
    前面C兄那萬用板好用好多

硬管有冇話距離幾多先可以再屈多次?
唔係好明, 軟身左後,條管成條軟糖咁任你屈
作者: johnnyson    時間: 2015-9-18 10:11

回覆 42# bearx


    ic~ 多謝師兄解答
作者: marcusmw    時間: 2015-9-19 01:59

好靚啊C兄
作者: eric-lai    時間: 2015-9-19 15:10

IMG_10871.jpg
自制塵網

圖片附件: IMG_10871.jpg (2015-9-19 15:09, 127.91 KB) / 下載次數 18
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827855&k=db0cf8b6a31f70c47b7afcc544eda73c&t=1782194114&sid=1t42g6JixB


作者: pc1093    時間: 2015-9-23 23:52

回覆 39# johnnyson


   搜咩字眼?
作者: johnnyson    時間: 2015-9-24 20:53

回覆 46# pc1093


    ""彎管神器""
作者: siu1014    時間: 2015-9-25 17:17

留名等學野
作者: DirtyBear    時間: 2015-9-26 02:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lokchijay    時間: 2015-9-27 00:13

呢隻管好通透咁喎
作者: jeffw0ng    時間: 2015-9-30 23:44

EK都出左
作者: guessking    時間: 2015-10-13 12:05

回覆 26# DirtyBear

1509061508482cd8e03e41ae9f.jpg
師兄有問題想請教下,好似你咁裝呢兩條"U"管,長時間用會被水壓噴出黎嗎?

圖片附件: 1509061508482cd8e03e41ae9f.jpg (2015-10-13 11:59, 94.56 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1833418&k=4188a2c2a346ff4a40aea5ab1c1e7165&t=1782194114&sid=1t42g6JixB


作者: DirtyBear    時間: 2015-10-13 16:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-10-22 01:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai    時間: 2015-10-23 14:02

本帖最後由 fanhoikwai 於 2015-10-23 14:04 編輯

硬喉我遇過最大問題係vga
個block有時太重會有少少下墜輕輕拉鬆條喉
自己唔想落支架頂 唯有屈d管直落變橫出 勾住張vga
一係vga其中一條底出直落到火牛頂住
有無ching遇過呢個問題
可有解決方法?
作者: DirtyBear    時間: 2015-10-23 14:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai    時間: 2015-10-23 16:15

成舊水好貴
作者: DirtyBear    時間: 2015-10-23 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai    時間: 2015-10-23 17:08

咁又係....
作者: pochaccoandxo    時間: 2015-11-23 10:35

嘩,多強大
作者: chris05    時間: 2015-11-23 14:49

回覆  fanhoikwai

我都有呢個問題,我都唔鍾意果啲千斤頂(嘔心)
經過一返google 之後就比我搵倒呢 ...
DirtyBear 發表於 2015-10-23 14:28
呢條令仔好多





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2