作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 00:52 標題: 初試 TT PETG 硬管
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9 時間: 2015-9-5 01:23
正呀~
可否熄左紅燈再影就好了
作者: chris05 時間: 2015-9-5 01:43
令仔呢,m8 上水其實唔錯,大小適中
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 01:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 01:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9 時間: 2015-9-5 02:18
係呀係呀..影埋多啲個M8
謝謝
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-5 10:09
毒兄又放毒

我個箱買反黎半年仲咩都未搞過
仲係度執緊位
星期四先落單訂野玩壓線
另外想問下硬管對新手黎講會唔會太難
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-9-5 11:59
想問師兄用咩工具修管邊?
聽到你話PETG唔易起泡都有興趣想用
作者: pasupasu105 時間: 2015-9-5 12:59
回覆 8# DirtyBear
那用咩切管可以切好d
作者: jackjet 時間: 2015-9-5 13:37
想問師兄成本幾多?
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 15:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 16:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-9-5 16:56
就咁切, 個邊口係平滑?
咁等我快D用晒D亞加力喉轉用PETG先
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 19:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-5 19:25
Ching又放毒
話說我買左套自組水 諗住用屋企搵到把古老鋸黎鋸PETG喉
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-5 19:26
之後攞沙紙磨滑佢算
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-5 21:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-5 23:27
Ching把鉗係邊到買到 想整番個方便自己
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 00:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-6 08:55
話說ching用緊咩pump咩fittings
呢兩樣我冇乜睇過唔係好識
想攞下意見
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 12:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-6 13:52
Barrow
驚唔驚漏水吖作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-6 13:53
同埋而家大路野最好cpu block係咪EK隻Supremacy EVO Elite
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 14:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 15:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29 時間: 2015-9-6 16:42
師兄好野..........................................
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 18:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-6 18:42
我見EK Supremacy EVO都有分好多隻 唔知有咩分別? 同埋純銅底係咪最好??
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-6 19:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-9-6 20:32
姐係買full nickel就最好? 但係我睇full nickel嘅都有分唔同價錢 唔知有乜大分別
作者: 9s9s9 時間: 2015-9-7 01:24
謝謝
正到冇朋友
作者: 9s9s9 時間: 2015-9-7 01:34
個m8太神了 全為玩水的而設
想當年(服役中)v2000 要幫它做個大手術才可塞入360+2X240 不過
作者: DirtyBear 時間: 2015-9-7 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 9s9s9 時間: 2015-9-8 04:25
謝謝了; 隻聯力仲好好用 留比新手用會易上手點
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-9-8 11:35
都係同一個底, 只係有冇再打磨同鍍左咩上去
最平係銅底, 上一級有鍍鎳(多一重沙磨手工同用耐左唔會變晒色), 最高級係鍍金
性能上差唔幾, 只係樣問題
如果你用CSQ或acetal版就最平個銅底得, 用透明蓋先買nickel版
作者: KevMSL 時間: 2015-9-8 12:20
elite 有兩片 "靛藍" 跟...
作者: pc1093 時間: 2015-9-16 01:19
師兄屈喉把尺叫咩,係邊度買?
作者: johnnyson 時間: 2015-9-16 19:15
馬雲有
作者: bearx 時間: 2015-9-16 21:17
回覆 39# johnnyson
硬管真係要買..我就係覺得成3舊水貴唔賣..用那所謂3寶..靈活性大減
作者: johnnyson 時間: 2015-9-17 10:57
回覆 40# bearx
CHING 徒手屈? 硬管有冇話距離幾多先可以再屈多次?
作者: bearx 時間: 2015-9-17 13:22
本帖最後由 bearx 於 2015-9-17 13:25 編輯
回覆 41# johnnyson
當然唔係啦, 都係熱軟左先屈..我說的三寶是固定了45C/90C/180C 的屈管工具.
前面C兄那萬用板好用好多
硬管有冇話距離幾多先可以再屈多次?
唔係好明, 軟身左後,條管成條軟糖咁任你屈
作者: johnnyson 時間: 2015-9-18 10:11
回覆 42# bearx
ic~ 多謝師兄解答
作者: marcusmw 時間: 2015-9-19 01:59
好靚啊C兄
作者: eric-lai 時間: 2015-9-19 15:10
自制塵網
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1827855&k=db0cf8b6a31f70c47b7afcc544eda73c&t=1782194114&sid=1t42g6JixB

作者: pc1093 時間: 2015-9-23 23:52
回覆 39# johnnyson
搜咩字眼?
作者: johnnyson 時間: 2015-9-24 20:53
回覆 46# pc1093
""彎管神器""
作者: siu1014 時間: 2015-9-25 17:17
留名等學野

作者: DirtyBear 時間: 2015-9-26 02:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lokchijay 時間: 2015-9-27 00:13
呢隻管好通透咁喎
作者: jeffw0ng 時間: 2015-9-30 23:44
EK都出左
作者: guessking 時間: 2015-10-13 12:05
回覆 26# DirtyBear
師兄有問題想請教下,好似你咁裝呢兩條"U"管,長時間用會被水壓噴出黎嗎?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1833418&k=4188a2c2a346ff4a40aea5ab1c1e7165&t=1782194114&sid=1t42g6JixB

作者: DirtyBear 時間: 2015-10-13 16:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-22 01:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-23 14:02
本帖最後由 fanhoikwai 於 2015-10-23 14:04 編輯
硬喉我遇過最大問題係vga
個block有時太重會有少少下墜輕輕拉鬆條喉
自己唔想落支架頂 唯有屈d管直落變橫出 勾住張vga
一係vga其中一條底出直落到火牛頂住
有無ching遇過呢個問題
可有解決方法?
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-23 14:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-23 16:15
成舊水好貴
作者: DirtyBear 時間: 2015-10-23 16:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fanhoikwai 時間: 2015-10-23 17:08
咁又係....
作者: pochaccoandxo 時間: 2015-11-23 10:35
嘩,多強大
作者: chris05 時間: 2015-11-23 14:49
呢條令仔好多


