Board logo

標題: corsair 760T上水 [打印本頁]

作者: bearx    時間: 2015-8-26 00:31     標題: corsair 760T上水

第一次玩硬管,整得不太理想,傷眼勿插
作者: bearx    時間: 2015-8-26 00:51

本帖最後由 bearx 於 2015-8-26 08:15 編輯

2015-08-26_081120.jpg
2015-08-26_081219.jpg
2015-08-26_081247.jpg
2015-08-26_081317.jpg
2015-08-26_081348.jpg
2015-08-26_081415.jpg

圖片附件: 2015-08-26_081120.jpg (2015-8-26 08:15, 146.18 KB) / 下載次數 46
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821593&k=1218d5ac718e2afa20fe35a468968104&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ



圖片附件: 2015-08-26_081219.jpg (2015-8-26 08:15, 145.08 KB) / 下載次數 42
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821594&k=c7b8213aec8c9670415206ea867dc264&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ



圖片附件: 2015-08-26_081247.jpg (2015-8-26 08:15, 109.08 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821595&k=8c170f7731bb3a0e517c7ba039e34853&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ



圖片附件: 2015-08-26_081317.jpg (2015-8-26 08:15, 120.69 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821596&k=871f65c32a0526f20130f22e0e891c11&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ



圖片附件: 2015-08-26_081348.jpg (2015-8-26 08:15, 111.27 KB) / 下載次數 39
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821597&k=ab215df920156d3bd87d402c3434946c&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ



圖片附件: 2015-08-26_081415.jpg (2015-8-26 08:15, 99.46 KB) / 下載次數 35
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821598&k=27631a9f5f95b1ac4ed112dbf05a9730&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ


作者: 測試部    時間: 2015-8-26 04:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-26 08:09

回覆 3# 測試部


    4790K @4.5Ghz + M7F 供電+ GTX970

360+240都唔多夠....本身仲有隻120排但冇位放
作者: a123123456    時間: 2015-8-26 09:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stk    時間: 2015-8-26 09:57

巳傷眼!
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-26 09:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-26 11:53

巳傷眼!
stk 發表於 2015-8-26 09:57

勿插
作者: bearx    時間: 2015-8-26 11:55

回復 bearx
支持
full load溫度幾多?60內都可以接受
a123123456 發表於 2015-8-26 09:49

打gta和 BF4. 都係57-62度

但跑 linx 0  65 / 1mb 10round就max去到88-90度
作者: bearx    時間: 2015-8-26 11:55

支持上水
之前我都係用760就係覺得細先換TT Core X9
DirtyBear 發表於 2015-8-26 09:57


    你不是用corsair 540咩?
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-26 13:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a123123456    時間: 2015-8-26 14:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-26 15:11

我的dream case. 有米時我都想換760T
好奇一問, 其實mosfet有冇必要水冷?
作者: bearx    時間: 2015-8-26 15:43

回復 bearx

咁熱?師兄有冇摸下水樽,睇下跑分溫度變化係咪真係有88-90。如果唔係就可能測溫出錯。之前用h ...
a123123456 發表於 2015-8-26 14:24



    我想正常,因之前有位C兄開POST, 全銅瘋冷, 4790K @4.7GHZ 跑LINX 0.65 都9X度
作者: bearx    時間: 2015-8-26 15:45

本帖最後由 bearx 於 2015-8-26 15:53 編輯
我的dream case. 有米時我都想換760T
好奇一問, 其實mosfet有冇必要水冷?
唐賓南紀念中學 發表於 2015-8-26 15:11



    760T,$1400 only..咪扮窮WOR師兄...如果780T 個側板同760T一樣我會用780T, 前面放360排.
    可惜780T 個側板唔好睇。
    Mosfet 冷頭跟MB的..有就用埋
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-26 15:56

760T,$1400 only..咪扮窮WOR師兄...如果780T 個側板同760T一樣我會用780T, 前面放360排.
    可惜78 ...
bearx 發表於 2015-8-26 03:45 PM


一闊三大呀
要換張長台先放得到佢
換左760T就要買360同280排, 泵唔夠力又要換泵, 2 3千走唔甩
之後加燈呀, 盛呀, 阿彌陀佛, 直接升仙
作者: bearx    時間: 2015-8-26 17:04

一闊三大呀
要換張長台先放得到佢
換左760T就要買360同280排, 泵唔夠力又要換泵, 2 3千走唔甩
之後加燈呀 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-8-26 15:56



   好在我睇下你的賣野記錄POST,樣樣都好野,,又一個EPC米仔扮窮例子
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-26 17:30

好在我睇下你的賣野記錄POST,樣樣都好野,,又一個EPC米仔扮窮例子 ...
bearx 發表於 2015-8-26 05:04 PM


我分身賣野, 唔關我事的
作者: 測試部    時間: 2015-8-26 17:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx    時間: 2015-8-26 17:45

前面用唔用到240冷排+4風扇 ??
支援E-ATX 嗎???
測試部 發表於 2015-8-26 17:38



    你問緊760T嗎..?如果是的話我答你是OK..我出面照用跟機的2*140, 入面再用2*120
作者: 測試部    時間: 2015-8-26 17:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear    時間: 2015-8-26 19:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-8-27 08:52

話時話, 師兄你頂蓋咁come住, 點散熱?
作者: Jeffrey_2000711    時間: 2015-8-27 10:13

入左呢epc 1/2年已經比你班米王毒到我而家好想玩自組水 不過冇錢又唔識玩自組水
作者: bearx    時間: 2015-8-27 14:10

話時話, 師兄你頂蓋咁come住, 點散熱?
唐賓南紀念中學 發表於 2015-8-27 08:52



    哈,影相好睇ONLY, 閒時冇上蓋但有加FILTER





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2