作者: bearx 時間: 2015-8-26 00:31 標題: corsair 760T上水
第一次玩硬管,整得不太理想,傷眼勿插
作者: bearx 時間: 2015-8-26 00:51
本帖最後由 bearx 於 2015-8-26 08:15 編輯
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821593&k=1218d5ac718e2afa20fe35a468968104&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821594&k=c7b8213aec8c9670415206ea867dc264&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821595&k=8c170f7731bb3a0e517c7ba039e34853&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821596&k=871f65c32a0526f20130f22e0e891c11&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821597&k=ab215df920156d3bd87d402c3434946c&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1821598&k=27631a9f5f95b1ac4ed112dbf05a9730&t=1782132762&sid=Q2itt2W3YQ

作者: 測試部 時間: 2015-8-26 04:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx 時間: 2015-8-26 08:09
回覆 3# 測試部
4790K @4.5Ghz + M7F 供電+ GTX970
360+240都唔多夠....本身仲有隻120排但冇位放
作者: a123123456 時間: 2015-8-26 09:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stk 時間: 2015-8-26 09:57
巳傷眼!
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-26 09:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx 時間: 2015-8-26 11:53
勿插
作者: bearx 時間: 2015-8-26 11:55
打gta和 BF4. 都係57-62度
但跑 linx 0 65 / 1mb 10round就max去到88-90度
作者: bearx 時間: 2015-8-26 11:55
你不是用corsair 540咩?
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-26 13:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a123123456 時間: 2015-8-26 14:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-8-26 15:11
我的dream case. 有米時我都想換760T
好奇一問, 其實mosfet有冇必要水冷?
作者: bearx 時間: 2015-8-26 15:43
我想正常,因之前有位C兄開POST, 全銅瘋冷, 4790K @4.7GHZ 跑LINX 0.65 都9X度
作者: bearx 時間: 2015-8-26 15:45
本帖最後由 bearx 於 2015-8-26 15:53 編輯
760T,$1400 only..咪扮窮WOR師兄...如果780T 個側板同760T一樣我會用780T, 前面放360排.
可惜780T 個側板唔好睇。
Mosfet 冷頭跟MB的..有就用埋
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-8-26 15:56
760T,$1400 only..咪扮窮WOR師兄...如果780T 個側板同760T一樣我會用780T, 前面放360排.
可惜78 ...
bearx 發表於 2015-8-26 03:45 PM
一闊三大呀
要換張長台先放得到佢
換左760T就要買360同280排, 泵唔夠力又要換泵, 2 3千走唔甩
之後加燈呀, 盛呀, 阿彌陀佛, 直接升仙
作者: bearx 時間: 2015-8-26 17:04
好在我睇下你的賣野記錄POST,樣樣都好野,,又一個EPC米仔扮窮例子

作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-8-26 17:30
我分身賣野, 唔關我事的
作者: 測試部 時間: 2015-8-26 17:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bearx 時間: 2015-8-26 17:45
你問緊760T嗎..?如果是的話我答你是OK..我出面照用跟機的2*140, 入面再用2*120
作者: 測試部 時間: 2015-8-26 17:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DirtyBear 時間: 2015-8-26 19:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-8-27 08:52
話時話, 師兄你頂蓋咁come住, 點散熱?
作者: Jeffrey_2000711 時間: 2015-8-27 10:13
入左呢epc 1/2年已經比你班米王毒到我而家好想玩自組水 不過冇錢又唔識玩自組水
作者: bearx 時間: 2015-8-27 14:10
哈,影相好睇ONLY, 閒時冇上蓋但有加FILTER


