Board logo

標題: [伏已中]Define S+XSPC EX420直上不能 (2/7更新, 附相) [打印本頁]

作者: amdhorus    時間: 2015-6-24 20:15     標題: [伏已中]Define S+XSPC EX420直上不能 (2/7更新, 附相)

本帖最後由 amdhorus 於 2015-7-2 21:38 編輯

就係呢隻case http://www.hkepc.com/12602
聲稱頂部可以上420排

實際上...




掉轉前方出水也是不能...預設鑼絲孔位因為前面頂住唔對位...


而家諗緊一係DIY 鑽返個鑼絲位, 一係放左隻全新XSPC EX420 入隻 280算...

各位師兄點睇?

///-------------------------02-07-2015 更新 ------------------------///
話說最後決定買隻Alphacool 420 st30 返來試試, 終於成功完成

請睇相









420暫時fanless, 真係唔得先落兩把14cm~

總結: 其實呢個箱幾ok, 背板執線亦非常易, 只係同XSPC EX420八字唔甲, 其他排就最好度度先.
作者: DirtyBear    時間: 2015-6-24 20:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JayHon    時間: 2015-6-24 20:35

或者轉用360排啦
本身對呢個箱都有d興趣
但冇2.5bay位裝風控
要控D風扇會幾煩
作者: weatherboy    時間: 2015-6-24 23:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsetoiyue2004    時間: 2015-6-24 23:32

ching may be next time check some youtube review before buying the case because normally those reviews will show you what really can fit inside the case or else bring a ruler with you next time when you buy the case
作者: amdhorus    時間: 2015-6-25 00:29

多謝各位師兄

因為土地供應問題,其實本身係超大箱換中箱,原本行緊360 + 120 for cpu + gpu, 但實在太多塵,想玩下正壓setting, 所以揀呢個case…個plan係360case front 隔塵打入,420頂自然出…

岩岩決定淘隻280返來,放左呢隻420去,等埋發叔齊齊整整上返水。

P.s. 唔係咁鐘意外置冷排,場內會好d。



via HKEPC Reader for Android
作者: patricktang    時間: 2015-6-25 12:49

多謝各位師兄

因為土地供應問題,其實本身係超大箱換中箱,原本行緊360 + 120 for cpu + gpu, 但實在太多 ...
amdhorus 發表於 2015-6-25 00:29



    開幾個洞好快手姐
作者: amdhorus    時間: 2015-6-25 16:22

開幾個洞好快手姐
patricktang 發表於 2015-6-25 12:49

其實都係, 但心中有少少唔完美既感覺lol 加上前面出入水的話, 就會頂住隻360, 所以都係放左佢啦~~
作者: plc    時間: 2015-6-26 13:20

多謝CHING以身試法, 本來都睇中佢來上水

家陣慳返
作者: amdhorus    時間: 2015-6-26 13:45

本帖最後由 amdhorus 於 2015-6-26 13:49 編輯
多謝CHING以身試法, 本來都睇中佢來上水

家陣慳返
plc 發表於 2015-6-26 13:20


最後我決定試多次, 淘呢隻返來
http://www.alphacool.com/product ... l-Copper-420mm.html
應該會解決到頂住出水口果個問題


到時到貨上完update返呢個post
作者: Summer    時間: 2015-6-27 06:08

完全係垃圾design,佢地連個排有出入水位常識都無,咁短點放,佢地用乜排度位????
作者: amdhorus    時間: 2015-6-28 23:54

隻Alphacool 420未到, 上住其它野度位先


作者: 小安哥    時間: 2015-6-29 02:08

啲位好緊湊,見大家上機都會出post我遲啲都出先
作者: w4and14094    時間: 2015-6-29 12:51

隻alpha420重放得落咩?
作者: amdhorus    時間: 2015-6-29 17:09

隻alpha420重放得落咩?
w4and14094 發表於 2015-6-29 12:51

我係ST30, 高300mm
應該得, 到左先知
作者: w4and14094    時間: 2015-6-29 21:10

我係ST30, 高300mm
應該得, 到左先知
amdhorus 發表於 2015-6-29 17:09



有無預埋25MM比風扇?
作者: muaythailam    時間: 2015-6-30 06:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amdhorus    時間: 2015-7-2 21:22

本帖最後由 amdhorus 於 2015-7-2 21:39 編輯
有無預埋25MM比風扇?
w4and14094 發表於 2015-6-29 21:10

無, 420 fanless, 好唔得先加兩隻14CM
作者: amdhorus    時間: 2015-7-2 21:39

回覆 9# plc

話說最後決定買隻Alphacool 420 st30 返來試試, 終於成功完成, 請看#1
作者: pasupasu105    時間: 2015-7-2 22:42

回覆  plc

話說最後決定買隻Alphacool 420 st30 返來試試, 終於成功完成, 請看#1 ...
amdhorus 發表於 2015-7-2 21:39



    恭喜c兄上水成功
想問下d接頭位好似得條白色索帶,你不怕有漏水問題
還是是我看錯了
作者: JayHon    時間: 2015-7-2 23:01

如果唔玩sli
呢家個溫度應該都會幾好
但ching覺唔覺水路好似有d"kick"呀?
如果CPU>FRONT>RES>PUMP>120>VGA>TOP
咁會唔會順d?
同埋水流計擺番喺入水樽之前
咁會比較清楚整個水路既流速有冇問題
個隔閂可以轉去PUMP>VGA中間
應該仲會再美觀d
作者: JayHon    時間: 2015-7-2 23:05

恭喜c兄上水成功
想問下d接頭位好似得條白色索帶,你不怕有漏水問題
還是是我看錯了 ...
pasupasu105 發表於 2015-7-2 22:42


軟喉如果索得夠緊
會仲實過用fitting
我只係覺得當要換喉會好難剪到
作者: amdhorus    時間: 2015-7-3 01:19

恭喜c兄上水成功
想問下d接頭位好似得條白色索帶,你不怕有漏水問題
還是是我看錯了 ...
pasupasu105 發表於 2015-7-2 22:42

索帶+ 軟喉已經用左三年, 無漏過
作者: amdhorus    時間: 2015-7-3 01:26

如果唔玩sli
呢家個溫度應該都會幾好
但ching覺唔覺水路好似有d"kick"呀?
如果CPU>FRONT>RES>PUMP>120>VGA> ...
JayHon 發表於 2015-7-2 23:01

你呢個走法絕對正路, 但我咁走純係因為想多d水管係側窗前飛來飛去
作者: JayHon    時間: 2015-7-3 02:03

你呢個走法絕對正路, 但我咁走純係因為想多d水管係側窗前飛來飛去
amdhorus 發表於 2015-7-3 01:26



明白
其實我都係將自己個走法講出來
反而我鐘意用最短既水路
作者: plc    時間: 2015-7-3 12:49

本帖最後由 plc 於 2015-7-3 12:52 編輯
回覆  plc

話說最後決定買隻Alphacool 420 st30 返來試試, 終於成功完成, 請看#1 ...
amdhorus 發表於 2015-7-2 21:39



    Ching辛苦啦好靚
但有D 唔明白, 點解前面個360排唔倒轉擺, 水道可以短D?
作者: DirtyBear    時間: 2015-7-3 14:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amdhorus    時間: 2015-7-3 15:49

濾水器漏水已飛走... 溫度計擺底先方便我打機position 睇水溫XD, 拆左舊箱頂cover 做頂防塵蓋~

補相








歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2