Board logo

標題: 新手想上一體式水冷 [打印本頁]

作者: tata211    時間: 2015-4-9 10:59     標題: 新手想上一體式水冷

一直冇用過水冷
所以想用一體式試玩下先
用緊I7-3770K 冇超
但玩WOW都感覺到好熱

聽聞500樓下既一體水都係好差
而家用緊TT隻Hyper 412 Slim風冷
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-9 11:14

你個箱放唔放得落240排?
無話平D一定差, 但有D排子一睇個設計同成日係2手區出現就知係伏(Antxc)
作者: 梁瀚文    時間: 2015-4-9 13:08

本帖最後由 梁瀚文 於 2015-4-9 13:13 編輯
你個箱放唔放得落240排?
無話平D一定差, 但有D排子一睇個設計同成日係2手區出現就知係伏(Antxc) ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-4-9 11:14


無錯...Antxx呢個"大牌子"連風扇都唔比你換  
另一伏牌Swiftxxx品質差到無倫...(未RMA用7個月就GG... 跟住兩次RMA翻黎都系1個月就壞)
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-9 13:14

無錯...Antxx呢個"大牌子"連風扇都唔比你換  
另一伏牌Swiftxxx品質差到無倫...(未RMA用7個月就GG.. ...
梁瀚文 發表於 2015-4-9 01:08 PM



我剛剛先介紹swiftech 隻h220x比人, 死火
作者: 梁瀚文    時間: 2015-4-9 13:16

本帖最後由 梁瀚文 於 2015-4-9 13:18 編輯
我剛剛先介紹swiftech 隻h220x比人, 死火
唐賓南紀念中學 發表於 2015-4-9 13:14


無壞的確唔錯既又靜又涼... 但系個泵真系超易壞!
RMA翻黎以為可以安心用啦...點知用無耐開機見到CPU Fan Error個心即刻...
P.S.一次RMA差唔多兩星期...等到人都癲我不如買個新既好過
作者: derrickleung65    時間: 2015-4-9 13:23

本帖最後由 derrickleung65 於 2015-4-9 13:24 編輯

回復 2 #唐賓南紀念中學

我買左隻唔知620定650半年
近排都覺得有d問題(唔知係咪夏天)

剪完片壓片嗰陣,cpu去到成6x度
壓片係食cpu,6x好正常
但係冷排應該係冷卻水冷液既地方
吹出來d空氣又唔暖wo
都唔知咩問題

Btw
早排見到ching係二手區放你部amd機
係咪有新搞作
作者: 梁瀚文    時間: 2015-4-9 13:28

本帖最後由 梁瀚文 於 2015-4-9 13:29 編輯
回復 唐賓南紀念中學

我買左隻唔知620定650半年
近排都覺得有d問題(唔知係咪夏天)

剪完片壓片嗰陣,cpu ...
derrickleung65 發表於 2015-4-9 13:23


我以前粒4770K超4.8G 1.28V都系甘...
明明見到溫度成7X但係冷排吹既風仲系好涼
而家換左5960X 4G 1.078V  溫度得4X都覺得暖暖地
睇黎散熱唔單止要睇散熱器... CPU既導熱能力都系考量之一....
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-9 13:39

回復 唐賓南紀念中學

我買左隻唔知620定650半年
近排都覺得有d問題(唔知係咪夏天)

剪完片壓片嗰陣,cpu ...
derrickleung65 發表於 2015-4-9 01:23 PM


一體唔夠水? 有空氣卡係入面?
開蓋啦, 唔會積熱呀

係呀, 搞緊部4690K, 等埋返cheap cheap主機板返黎就開工  
今次會開蓋, 如果唔死的話會有過程分享

AMD bye bye, 4690k又未開工, 依家用緊部文書機上網

作者: 梁瀚文    時間: 2015-4-9 14:32

一體唔夠水? 有空氣卡係入面?
開蓋啦, 唔會積熱呀

係呀, 搞緊部4690K, 等埋返cheap cheap主機板返黎就開 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-4-9 13:39


兩條RAM都唔同真系夠型~
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-9 14:54

兩條RAM都唔同真系夠型~
梁瀚文 發表於 2015-4-9 02:32 PM

無錢呀,將就吓

via HKEPC Reader for Android
作者: derrickleung65    時間: 2015-4-9 16:49

回復 8 #唐賓南紀念中學

開蓋好似好難...
到時睇你嗰post學野先
作者: acer9999    時間: 2015-4-9 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tata211    時間: 2015-4-10 12:23

你個箱放唔放得落240排?
無話平D一定差, 但有D排子一睇個設計同成日係2手區出現就知係伏(Antxc) ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-4-9 11:14



CHING~ 機箱係CM既690 II

原本想買CM既Seidon 120V
但爬下文好似人人都話唔掂
咁Corsair Hydro Series H75呢? 貴過120V, 唔知品質如何
作者: alan2200    時間: 2015-4-10 12:27

CHING~ 機箱係CM既690 II

原本想買CM既Seidon 120V
但爬下文好似人人都話唔掂
咁Corsair Hydro Series  ...
tata211 發表於 2015-4-10 12:23


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2181479

作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-10 13:43

CHING~ 機箱係CM既690 II

原本想買CM既Seidon 120V
但爬下文好似人人都話唔掂
咁Corsair Hydro Series  ...
tata211 發表於 2015-4-10 12:23 PM


老實講, 我會買賊船
第時加個mount可以裝GPU度
692放到240, 一於買個h100i gtx冷個CPU啦
作者: w4and14094    時間: 2015-4-11 10:57

一體唔夠水? 有空氣卡係入面?
開蓋啦, 唔會積熱呀

係呀, 搞緊部4690K, 等埋返cheap cheap主機板返黎就開 ...
唐賓南紀念中學 發表於 2015-4-9 13:39


終於手痕開始玩硬管
作者: Maze    時間: 2015-4-11 14:48

無錯...Antxx呢個"大牌子"連風扇都唔比你換  
另一伏牌Swiftxxx品質差到無倫...(未RMA用7個月就GG.. ...
梁瀚文 發表於 2015-4-9 13:08

我舊款可以換,用左年幾so far so good

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: tata211    時間: 2015-4-12 20:46

請問h100i gtx 大約價位?
作者: vg1234    時間: 2015-4-20 22:21

其實邊只性價比最好。
作者: mang    時間: 2015-4-22 20:36

本帖最後由 mang 於 2015-4-22 20:41 編輯
我舊款可以換,用左年幾so far so good

(Sent from HKEPC iPhone app)
Maze 發表於 2015-4-11 14:48



    我都同樓主一樣3770k,冇超用antec920還可以,玩ff14  46度,不過我因bt關係開365x24,用左兩年多,應該夠期,不過唔知換什麼牌子好
作者: holyAS    時間: 2015-4-22 21:57

h100i 以上都good
作者: mang    時間: 2015-4-23 01:12

雖然我個箱可以裝240排,不過個人黎講不太方便,H80iGT可以嗎?
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-4-25 09:57

雖然我個箱可以裝240排,不過個人黎講不太方便,H80iGT可以嗎?
mang 發表於 2015-4-23 01:12 AM

無話唔得,都係計contact area

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2