Board logo

標題: 砌蒸汽盒用一體式問題 [打印本頁]

作者: vigiloconfido    時間: 2015-3-17 12:19     標題: 砌蒸汽盒用一體式問題

原本用開風冷,但由於想砌Steam Box用Elite 110做case,得個75mm位,好似落一體水較好

想問:

1. 可唔可以買舊一體式翻黎後,換隻勁風扇?(Noctua iPPC 3000)
2. 甘樣的話,係未個一體式可以買平d? (其實考慮到radiator厚薄所以應該最後都省唔到)
3. 120x120的話有咩好介紹?

thanks
作者: acer9999    時間: 2015-3-17 12:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vigiloconfido    時間: 2015-3-17 14:28

1 可以
2 不予置評
3 gt1850 noiseblocker
   如果講緊水冷的話 h80I-gt 條管有包網 真係幾好 ...
acer9999 發表於 2015-3-17 12:51


德國Noiseblocker :wahaha:
話說香港邊度有得賣? 定係要amazon?
作者: tc3335    時間: 2015-3-17 14:38

應該只用到薄排會穩陣d吧,

Noiseblocker之前正都有入過,不過貴到high high,現在應該下架了
另外新X都 Lixkx都有機會有,
如果無都只可以去外國網站買啦
作者: acer9999    時間: 2015-3-17 14:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2