作者: chenathcx 時間: 2015-3-15 19:17 標題: 換了UV 燈,效果終於明顯
本帖最後由 chenathcx 於 2015-3-18 14:39 編輯
原本用uv 燈管,不過夜晚關燈先比較明顯
於是早2日就換了uv 燈
拍攝技術差,大家將就下
打開後,手工就別說了,都係隨意固就算

較暗咗D,肉眼睇其實呢個光度已經足夠

最光

冇UV時

之前用的UV光管,要夜晚關燈先有效果,同而家完全冇得比

朝早/夜晚開廳燈都有好明顯的UV效果

總結來說都比較滿意,燈好光,甚至有D太光要調暗
燈不會太熱,起初都擔心會好熱,所以加咗散熱板,開咗2日都ok,少少暖
缺點係燈太大同貴
.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1773534&k=9d21981268fda8b0611a4b3855de3c05&t=1782188538&sid=4Nku7UUCzd

作者: acer9999 時間: 2015-3-15 19:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chenathcx 時間: 2015-3-15 20:54
回覆 2# acer9999
師兄你毒我唔到的
Display card 唔算熱,加上冇錢(主因)
chipset水冷頭之前都有用,但效果一般
主要都係見有產品可以取代UV光管先開post
其實之前都試過UV LED燈帶,不過好快就變暗,可能太熱,一個星期就明顯暗咗
希望哩隻唔會啦
作者: 132003hk 時間: 2015-3-15 23:43
本帖最後由 132003hk 於 2015-3-15 23:46 編輯
淺藍色好靚啊
有冰感!
個燈邊到可以買到?
作者: chenathcx 時間: 2015-3-16 00:02
回覆 4# 132003hk
fd搭fd買的, 之前都喺ssp搵過冇,
你可以試下淘x搵有冇
作者: arming281 時間: 2015-3-16 01:37
D管好有型
作者: awc1 時間: 2015-3-17 00:40
試下呢個MA
http://item.taobao.com/item.htm? ... ;abbucket=10#detail
作者: 132003hk 時間: 2015-3-17 14:50
回覆 5# chenathcx
冰蓋色真係好靚:drool:
作者: chenathcx 時間: 2015-3-18 01:44
本帖最後由 chenathcx 於 2015-3-18 13:07 編輯
回覆 7# awc1
話說我之前買到好快變暗的,就係呢個樣
有冇師兄試過淘x呢款?報告下長開會唔會變黃變暗
之前的UV LED燈帶我係喺ssp買的,1個月後基本上已經廢,暗到得個光點

而家仲觀察緊呢2塊燈會唔會都有長開變暗的問題,
如果正常的話,到時睇下有冇師兄有興趣一齊訂一批size細D的
作者: 東張西望 時間: 2015-3-18 11:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: awc1 時間: 2015-3-18 18:13
回覆 9# chenathcx
我用梗呢條led冇變暗 不過冇uv
http://item.taobao.com/item.htm? ... amp;_u=i23g8jnu7e92
作者: chenathcx 時間: 2015-3-19 12:20
回覆 11# awc1
師兄用咗幾耐?
作者: chenathcx 時間: 2015-3-19 12:23
回覆 10# 東張西望
都難搵唔係大陸牌子/大陸製造
11樓師兄介紹果款都唔錯,有得轉色較光暗同開關
作者: 東張西望 時間: 2015-3-19 13:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: awc1 時間: 2015-3-19 13:32
回覆 12# chenathcx
就半年長開最光藍色
作者: awc1 時間: 2015-3-19 13:35
回覆 13# chenathcx
唔系大陸做既例如NZXT價錢貴幾倍
http://www.nzxt.com/product/detail/98-hue-case-accessory.html
作者: 東張西望 時間: 2015-3-19 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: monoceros 時間: 2015-3-20 01:48
好靚喎~~~~~~~~~~~~
作者: DirtyBear 時間: 2015-3-20 03:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SKYLINE000 時間: 2015-3-20 09:53
我隻用左2兩年仲好正常
作者: 東張西望 時間: 2015-3-21 13:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


