Board logo

標題: 以後唔買cooler master既野,一體水漏水(已加相) [打印本頁]

作者: hahastar    時間: 2015-3-6 23:24     標題: 以後唔買cooler master既野,一體水漏水(已加相)

本帖最後由 hahastar 於 2015-3-7 12:09 編輯

如題,興爆
作者: 戀人未滿    時間: 2015-3-7 00:01

冇圖冇真相...

利申:用緊antec水冷
作者: racing    時間: 2015-3-7 00:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson030    時間: 2015-3-7 07:38

相呢
冇相0分重作
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:08

FB_IMG_1425700973576.jpg

圖片附件: FB_IMG_1425700973576.jpg (2015-3-7 12:07, 56.23 KB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1769831&k=59baef83f9b8f6f87b8801fe356986ca&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH


作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:11

FB_IMG_1425700982495.jpg

圖片附件: FB_IMG_1425700982495.jpg (2015-3-7 12:10, 39.68 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1769845&k=8e173c8631440280f5ef300bb9003a96&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH


作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:11

回覆 5# hahastar


    買最貴既EISBERG都搞成咁,以後仲叫我點信佢~~~~~
作者: globe88    時間: 2015-3-7 12:18

邊度漏水?
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:22

回覆 8# globe88


    個水箱塑膠部份與條喉金屬部份既接駁位漏水,一定係係品質問題~~~~
作者: globe88    時間: 2015-3-7 12:25

我都有隻
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:27

回覆 10# globe88


    你用左幾耐?我用左年半左右,你裏面D水有沒變黃?
作者: acer9999    時間: 2015-3-7 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 12:54

回覆 12# acer9999


    佢D水越用越黃,但一體水我無過要換水的~~~~
作者: acer9999    時間: 2015-3-7 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 13:47

回覆 14# acer9999


    問題係換左返黎我都唔敢再用~~~~
作者: acer9999    時間: 2015-3-7 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: globe88    時間: 2015-3-7 17:36

好似係一年行保
作者: hin97531    時間: 2015-3-7 18:29

用咗幾耐搞到咁?
作者: hahastar    時間: 2015-3-7 22:20

回覆 18# hin97531


   用左一年多D就搞成咁,買時買過行保兩年的~~~
作者: hin97531    時間: 2015-3-7 22:22

回覆  hin97531


   用左一年多D就搞成咁,買時買過行保兩年的~~~
hahastar 發表於 2015-3-7 22:20



    快啲趁有保換咗佢 二手區啦
作者: jasonng314    時間: 2015-3-8 21:34

樓主無講重點,你其他野有無比佢整壞
作者: 林洋2    時間: 2015-3-8 23:19

唔好害人啦,重二手區
作者: acer9999    時間: 2015-3-8 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2015-3-9 23:22

iceburg唔係全銅咩, 點解D水锈左咁
作者: 東張西望    時間: 2015-3-10 10:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w4and14094    時間: 2015-3-10 20:01

有保重唔去RMA?換隻新嘅返嚟再原價出左佢重好啦!
作者: lycq525    時間: 2015-3-10 20:54

呢隻貴野黎,估唔到咁易玩完.
作者: 132003hk    時間: 2015-3-10 21:12

我以前都覺得呢個牌子係靚野
上左賊船之後我心目中cooler master野
都係垃圾.....
作者: Osiris_Marx    時間: 2015-3-10 21:23

我以前都覺得呢個牌子係靚野
上左賊船之後我心目中cooler master野
都係垃圾..... ...
132003hk 發表於 2015-3-10 21:12


性能同價錢成正比
但係好多人以為睇落差唔多就算
買個平既
好似cm同賊船機箱咁
作者: alan2200    時間: 2015-3-10 21:25

性能同價錢成正比
但係好多人以為睇落差唔多就算
買個平既
好似cm同賊船機箱咁 ...
Osiris_Marx 發表於 2015-3-10 21:23


用過賊船箱一樣唔想用返cm箱
比多少少都值
一體水更加唔敢用cm
部機唯一一樣cm野就係隻v1000...
太高性價比了
作者: Osiris_Marx    時間: 2015-3-10 21:35

用過賊船箱一樣唔想用返cm箱
比多少少都值
一體水更加唔敢用cm
部機唯一一樣cm野就係隻v1 ...
alan2200 發表於 2015-3-10 21:25


cm牛....點都好過gta 不過有錢緊係賊船
cm一體水根本係見antec 賊船成功先跟風出
作者: alan2200    時間: 2015-3-10 21:38

cm牛....點都好過gta 不過有錢緊係賊船
cm一體水根本係見antec 賊船成功先跟風出 ...
Osiris_Marx 發表於 2015-3-10 21:35


cm呢隻堅係神牛...
金牛認證但其實有白金效能
仲要為返$1.4x/火
賊船如果唔係ax系列都唔敢入手
但ax又太貴
作者: 132003hk    時間: 2015-3-10 22:04

回覆 30# alan2200
世上太多人放毒
自己試左,見識多左,要求高左
作者: alan2200    時間: 2015-3-10 22:07

回覆  alan2200
世上太多人放毒
自己試左,見識多左,要求高左
132003hk 發表於 2015-3-10 22:04


應該係...
上epc多左,見識多左,要求高左,銀包乾左
作者: 132003hk    時間: 2015-3-11 00:10     標題: RE: 以後唔買cooler master既野,一體水漏水(已加相)

回覆 34# alan2200
哈哈哈
作者: btgirl1231    時間: 2015-3-11 16:13

樓主,我都同你一樣,我等了代理商半年都未有新貨,我到最後以一換一,換了SSD 256GB一了百了,在玩真正水冷,不要在相信CM一體式
作者: 奔走人    時間: 2015-3-11 19:39

本帖最後由 奔走人 於 2015-3-12 09:25 編輯

有買貴,冇買錯,
有買錯,買更貴。
作者: w4and14094    時間: 2015-3-12 10:11

cm牛....點都好過gta 不過有錢緊係賊船
cm一體水根本係見antec 賊船成功先跟風出 ...
Osiris_Marx 發表於 2015-3-10 21:35


有錢已經上custom loop,重用AIO?
作者: GD830    時間: 2015-3-12 12:29

我隻seidon 120m用咗兩年都未有問題...
只不過係佢嘅效能真係麻麻地,同煙條原裝風冷冇咩分別
宜家轉番用Intel嗰舊
作者: podiff    時間: 2015-3-12 13:21

好睬樓主發現得早, 整壞粒U同板到時真係喊都無謂
作者: vigiloconfido    時間: 2015-3-12 16:49

cm呢隻堅係神牛...
金牛認證但其實有白金效能
仲要為返$1.4x/火
賊船如果唔係ax系列都唔敢入手
但ax又太 ...
alan2200 發表於 2015-3-10 21:38


繼續OT

CM V系牛,無50尾的都係Seasonic代工,抵玩爆
但後黎 vx50 semi modular就唔係嚕
http://www.realhardtechx.com/ind ... ReviewDatabase.html
作者: 東張西望    時間: 2015-3-12 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vigiloconfido    時間: 2015-3-12 19:17

corsair的箱我幫人砌機時用過。係堅過cm。但係用過inWin之後,應該唔會再揀返corsair。 ...
東張西望 發表於 2015-3-12 17:35


話說師兄應該都有幾多實戰經驗,請問有無好介紹? 咩牌子都好
作者: 東張西望    時間: 2015-3-12 19:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vigiloconfido    時間: 2015-3-12 20:06

回覆 44# 東張西望


    Yes
作者: 東張西望    時間: 2015-3-12 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 牛丸    時間: 2015-3-13 14:16

貴有貴玩, 平有平玩,
只係CM 產品係性價比好高嘅品牌, 所以多D人用啫

好似......我都知法拉利好野啦, 只係普及性是否第一呢?
作者: laosmiaale    時間: 2015-3-31 10:58

回覆 34# alan2200


    睇到笑左 睇得多EPC 日日換野都多左
作者: 431204879    時間: 2015-4-1 00:44

本帖最後由 431204879 於 2015-4-1 00:45 編輯

我用都緊!!! 仲有十幾日就一年啦!!
14041123015b17fe249850482a.jpg

圖片附件: 14041123015b17fe249850482a.jpg (2015-4-1 00:43, 64.84 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777569&k=895b2f3751fa5808417989ad68320046&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2