作者: hahastar 時間: 2015-3-6 23:24 標題: 以後唔買cooler master既野,一體水漏水(已加相)
本帖最後由 hahastar 於 2015-3-7 12:09 編輯
如題,興爆
作者: 戀人未滿 時間: 2015-3-7 00:01
冇圖冇真相...
利申:用緊antec水冷
作者: racing 時間: 2015-3-7 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilson030 時間: 2015-3-7 07:38
相呢
冇相0分重作
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:08
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1769831&k=59baef83f9b8f6f87b8801fe356986ca&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH

作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1769845&k=8e173c8631440280f5ef300bb9003a96&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH

作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:11
回覆 5# hahastar
買最貴既EISBERG都搞成咁,以後仲叫我點信佢~~~~~
作者: globe88 時間: 2015-3-7 12:18
邊度漏水?
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:22
回覆 8# globe88
個水箱塑膠部份與條喉金屬部份既接駁位漏水,一定係係品質問題~~~~
作者: globe88 時間: 2015-3-7 12:25
我都有隻
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:27
回覆 10# globe88
你用左幾耐?我用左年半左右,你裏面D水有沒變黃?
作者: acer9999 時間: 2015-3-7 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 12:54
回覆 12# acer9999
佢D水越用越黃,但一體水我無過要換水的~~~~
作者: acer9999 時間: 2015-3-7 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 13:47
回覆 14# acer9999
問題係換左返黎我都唔敢再用~~~~
作者: acer9999 時間: 2015-3-7 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: globe88 時間: 2015-3-7 17:36
好似係一年行保
作者: hin97531 時間: 2015-3-7 18:29
用咗幾耐搞到咁?
作者: hahastar 時間: 2015-3-7 22:20
回覆 18# hin97531
用左一年多D就搞成咁,買時買過行保兩年的~~~
作者: hin97531 時間: 2015-3-7 22:22
快啲趁有保換咗佢 二手區啦
作者: jasonng314 時間: 2015-3-8 21:34
樓主無講重點,你其他野有無比佢整壞
作者: 林洋2 時間: 2015-3-8 23:19
唔好害人啦,重二手區
作者: acer9999 時間: 2015-3-8 23:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2015-3-9 23:22
iceburg唔係全銅咩, 點解D水锈左咁
作者: 東張西望 時間: 2015-3-10 10:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w4and14094 時間: 2015-3-10 20:01
有保重唔去RMA?換隻新嘅返嚟再原價出左佢重好啦!
作者: lycq525 時間: 2015-3-10 20:54
呢隻貴野黎,估唔到咁易玩完.
作者: 132003hk 時間: 2015-3-10 21:12
我以前都覺得呢個牌子係靚野
上左賊船之後我心目中cooler master野
都係垃圾.....
作者: Osiris_Marx 時間: 2015-3-10 21:23
性能同價錢成正比
但係好多人以為睇落差唔多就算
買個平既
好似cm同賊船機箱咁
作者: alan2200 時間: 2015-3-10 21:25
用過賊船箱一樣唔想用返cm箱

比多少少都值
一體水更加唔敢用cm

部機唯一一樣cm野就係隻v1000...
太高性價比了
作者: Osiris_Marx 時間: 2015-3-10 21:35
cm牛....點都好過gta 不過有錢緊係賊船
cm一體水根本係見antec 賊船成功先跟風出
作者: alan2200 時間: 2015-3-10 21:38
cm呢隻堅係神牛...
金牛認證但其實有白金效能
仲要為返$1.4x/火
賊船如果唔係ax系列都唔敢入手
但ax又太貴
作者: 132003hk 時間: 2015-3-10 22:04
回覆 30# alan2200
世上太多人放毒
自己試左,見識多左,要求高左

作者: alan2200 時間: 2015-3-10 22:07
應該係...
上epc多左,見識多左,要求高左,銀包乾左
作者: 132003hk 時間: 2015-3-11 00:10 標題: RE: 以後唔買cooler master既野,一體水漏水(已加相)
回覆 34# alan2200
哈哈哈
作者: btgirl1231 時間: 2015-3-11 16:13
樓主,我都同你一樣,我等了代理商半年都未有新貨,我到最後以一換一,換了SSD 256GB一了百了,在玩真正水冷,不要在相信CM一體式
作者: 奔走人 時間: 2015-3-11 19:39
本帖最後由 奔走人 於 2015-3-12 09:25 編輯
有買貴,冇買錯,
有買錯,買更貴。
作者: w4and14094 時間: 2015-3-12 10:11
有錢已經上custom loop,重用AIO?
作者: GD830 時間: 2015-3-12 12:29
我隻seidon 120m用咗兩年都未有問題...
只不過係佢嘅效能真係麻麻地,同煙條原裝風冷冇咩分別
宜家轉番用Intel嗰舊
作者: podiff 時間: 2015-3-12 13:21
好睬樓主發現得早, 整壞粒U同板到時真係喊都無謂
作者: vigiloconfido 時間: 2015-3-12 16:49
繼續OT
CM V系牛,無50尾的都係Seasonic代工,抵玩爆
但後黎 vx50 semi modular就唔係嚕
http://www.realhardtechx.com/ind ... ReviewDatabase.html
作者: 東張西望 時間: 2015-3-12 17:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vigiloconfido 時間: 2015-3-12 19:17
話說師兄應該都有幾多實戰經驗,請問有無好介紹? 咩牌子都好
作者: 東張西望 時間: 2015-3-12 19:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vigiloconfido 時間: 2015-3-12 20:06
回覆 44# 東張西望
Yes
作者: 東張西望 時間: 2015-3-12 20:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 牛丸 時間: 2015-3-13 14:16
貴有貴玩, 平有平玩,
只係CM 產品係性價比好高嘅品牌, 所以多D人用啫
好似......我都知法拉利好野啦, 只係普及性是否第一呢?
作者: laosmiaale 時間: 2015-3-31 10:58
回覆 34# alan2200
睇到笑左
作者: 431204879 時間: 2015-4-1 00:44
本帖最後由 431204879 於 2015-4-1 00:45 編輯
我用都緊!!! 仲有十幾日就一年啦!!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1777569&k=895b2f3751fa5808417989ad68320046&t=1782193063&sid=5Nd1oW0xTH



