Board logo

標題: 請問有無師兄用IN WIN 機箱? [打印本頁]

作者: ccould    時間: 2015-3-3 14:30     標題: 請問有無師兄用IN WIN 機箱?

見到http://www.inwin-style.com/tw/goods.php?act=view&id=S-Frame
超型.. 想問下有無師兄用緊?
https://www.youtube.com/watch?v=BBM3EVRP-_s
作者: acer9999    時間: 2015-3-3 16:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elcr9    時間: 2015-3-4 00:31

呢隻箱水冷支援度麻麻
作者: DirtyBear    時間: 2015-3-4 02:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tc3335    時間: 2015-3-4 08:30

設計係幾特別既,但個價錢就
仲要成件藝術品咁,無張大枱放住佢黎鑑賞真係會好浪費呢
作者: w4and14094    時間: 2015-3-4 09:35

呢個明顯喺showroom 箱
作者: timso    時間: 2015-3-4 11:03

IN WIN 機箱新手,但不是呢隻MODEL
作者: NG    時間: 2015-3-4 11:05

回覆 3# elcr9

同感,我不會用來裝水
用在風冷又食塵
作者: 東張西望    時間: 2015-3-4 11:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: timso    時間: 2015-3-4 12:26

inWin901 user揮手
東張西望 發表於 2015-3-4 11:42


IN WIN GRone
作者: acer9999    時間: 2015-3-4 12:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elcr9    時間: 2015-3-5 18:29

有咁既size但係裝得咁少排
空間利用唔夠高效

而且咁既水位我會買caselabs

當然inwin設計同外觀都一流
當係傢俱咁睇都幾正
作者: Mini-CaCtuS    時間: 2015-3-7 12:40

請問咁多位用In-Win ge CHING,你地係邊到買隻箱架? 小弟想搵隻D-Frame mini呀~
作者: 東張西望    時間: 2015-3-7 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS    時間: 2015-3-9 15:44

回覆 14# 東張西望


    想搵隻D-Frame mini
作者: 東張西望    時間: 2015-3-9 15:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS    時間: 2015-3-9 15:52

回覆 16# 東張西望


    係,我會試下問埋代理~
作者: 東張西望    時間: 2015-3-9 15:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mini-CaCtuS    時間: 2015-3-9 16:40

回覆 18# 東張西望


    =___,= 好,放隻Hardware labs Nemesis GTX240 冷排落去~
作者: 東張西望    時間: 2015-3-10 10:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: T0NYLc    時間: 2015-3-13 15:46

InWin 904 Plus用家在此

via HKEPC Reader for Android
作者: 東張西望    時間: 2015-3-13 16:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2