Board logo

標題: 求其開箱Nzxt Kraken G10, Zalman LQ-310 [打印本頁]

作者: adamhk    時間: 2014-12-2 11:04     標題: 求其開箱Nzxt Kraken G10, Zalman LQ-310

本帖最後由 adamhk 於 2014-12-2 11:05 編輯

Nzxt Kraken G10
老實
呢件野我留意左好耐
最後半價先買
$10USD
做功好一般
螺絲係劣貨
都轉唔入既
粒螺絲係用普通螺絲再切成形
劣貨!
風扇不過不失
Zalman LQ 310
$30USD
不過不失
目測冷排做功比Cooler Master差

R9-280X
FurMark最高50幾,唔過60
風扇低速非常靜
接近無聲
呢隻野效能係可以既

水冷頭做功係唔錯
入面做得好細
詳細請睇
http://www.frostytech.com/articleview.cfm?articleID=2740




DSC_0142.JPG
DSC_0143.JPG
DSC_0144.JPG

圖片附件: DSC_0142.JPG (2014-12-2 10:58, 134.09 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741200&k=6c396662bf63f5622251f7b057186a49&t=1782465631&sid=3sPbExrg92



圖片附件: DSC_0143.JPG (2014-12-2 10:58, 145.78 KB) / 下載次數 13
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741201&k=9e97bfa9f350de5a99c63db7d67e1262&t=1782465631&sid=3sPbExrg92



圖片附件: DSC_0144.JPG (2014-12-2 10:58, 142.24 KB) / 下載次數 17
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1741202&k=2e3681f0dd10b96c41776299530d51d1&t=1782465631&sid=3sPbExrg92






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2