Board logo

標題: Cooler Master Eisberg 240L Prestige消失一半水冷液,救幫手! [打印本頁]

作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 02:52     標題: Cooler Master Eisberg 240L Prestige消失一半水冷液,救幫手!

本帖最後由 btgirl1231 於 2014-9-17 13:32 編輯

是甘的,我由上個月開始發覺有些唔對路,因為小弟發現到有些怪聲,好細聲的,以為係硬碟問題就無理會了。
之後幾個月每日日都打戰地或一些高效能遊戲,直到今日聽到一些怪聲好似水花聲,看一看水冷頭先知無左一半水先甘大打水冷,本身水冷頭的電源是插在的風扇調節器上就整到2600轉左右,但由太大聲迫住降到2000轉才細聲左。

Cooler Master Eisberg 240L Prestige起4月買的,有2年保,我應該點做,求各位打救。
小弟暫時未玩到好高級水冷,一開始都係玩一體水冷到現在的。
作者: lionflower    時間: 2014-9-17 06:50

你套水個名叫 Cooler Master Eisberg 240L Prestige
唔係叫 MS 240L

有時間咪拎返去代理叫佢地搞囉...可能會換套新既俾你添。

上到去唔好同佢地講...你將個泵插去風扇控速度用呀,如果佢地問你係咪自己換過水或者郁過啲喉既話...你咩都話唔知呀...乜都冇搞過,見佢嘈成咁就即刻攞上黎啦!

總之...乜都話:唔知呀...正常咁用囉!記住俾個慘樣佢地睇...咁就事半功倍啦。

唔想上代理的話,咪走去買樽純正蒸餾水自己加囉,當學下野都好架,如果整壞左...到時先至攞上代理搞囉!
作者: w4and14094    時間: 2014-9-17 10:17

有保就直接上代理換算啦
作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 13:55

其實我有想過自己試下加水學玩真正水冷

代理果到叫我拿回比佢地先,要寄回台灣,不過唔知要等幾來先回來,佢話CM以好少出水冷,話有幾會出新野,佢話頂到就等,唔等得就照樣比個水冷佢地寄回去先,自己就裝原裝風冷果把雞野用住先.

最大問題有2個順便起代理到可以換新水冷回來用
1. 裝在水冷頭固定在底板上的羅絲其中2粒安裝後不能裝定還可以轉動,其他2粒就能裝定
2. 水冷頭塊銅片有一花左 IMG_6061.jpg

如果我要買水冷液,我應該去那麼買.
加上我又想買個儲水盒放在CD機個位置到,又要買多一條水管和接頭
小弟未買過這些東西,要去那間鋪頭先買到,求教導,謝謝

圖片附件: IMG_6061.jpg (2014-9-17 13:55, 132.67 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717842&k=873fa2c3b4f66fed177c6c59264d0b32&t=1782193111&sid=2sWzqPn5Ir


作者: 柏斯    時間: 2014-9-17 14:13

其實我有想過自己試下加水學玩真正水冷

代理果到叫我拿回比佢地先,要寄回台灣,不過唔知要等幾來先回來,佢 ...
btgirl1231 發表於 17/9/2014 13:55


thermaltake出過一套叫bigwater既水冷套件,係用2個5.25位去做水箱水泵同散熱排

http://tw.thermaltake.com/%E6%95 ... 760_Pro/Gallery.htm
作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 14:38

有冇其他選擇
作者: g1jockey    時間: 2014-9-17 15:31

送套士啤一體水冷頂住先好唔好?
作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 16:11

送套士啤一體水冷頂住先好唔好?
g1jockey 發表於 2014-9-17 15:31



    唔明你講咩
作者: g1jockey    時間: 2014-9-17 16:20

我有套Zalman一體水,你唔mind的話送保期間可以用嚟頂住當先,之前用嚟上GPU,而家拆咗落嚟空閒中
作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 16:26

本帖最後由 btgirl1231 於 2014-9-17 16:32 編輯

我現在考慮緊應唔應該買個儲水盒放起5.25吋到,但又唔知買咩牌子和起邊到買,水管也一樣
有冇人可以救救我,PLX

這個是什麼牌子
0162ee76d79527a685fd43490b43d217.jpg

圖片附件: 0162ee76d79527a685fd43490b43d217.jpg (2014-9-17 16:32, 79.73 KB) / 下載次數 19
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1717876&k=aa2829cd4f182bc9b1d9c599a07ff083&t=1782193111&sid=2sWzqPn5Ir


作者: matthew1130    時間: 2014-9-17 16:43

回覆 10# btgirl1231


    EKWB WATERCOOLING
作者: btgirl1231    時間: 2014-9-17 17:38

好貴WO,我起淘寶見到要420蚊人仔
淘寶LINK

這隻东远水箱 XS30单光驱水箱好唔好用?
LINK

有冇其他選擇可以介紹比我
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-9-18 23:33

應該係入水時無排走晒所有氣泡, 用耐左, 冷冷熱熱就排到泡出黎, 變成水唔夠咁
冷排放大脾, 泵放台面, 開泵, 打開泵上面個fill port入水. 效果好過你無開泵入.

純銅係會咁, 好易氧化, 特別係一有少少油脂就會咁樣, 加熱更快
一係你用化學品/清潔劑/茄汁/弱酸捽左佢, 一係無視佢, 性能黎講無大影響





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2