作者: kkcake 時間: 2014-9-6 04:49 標題: 新手被毒記 硬管水冷... (20-9-2014update 正式完工)
本帖最後由 kkcake 於 2014-9-20 23:27 編輯
Hi 各位
話說今年為部電腦加多左個MON 變左雙MON
咁部GTX660就開始唔夠用 唔知點解打FIFA都會LAG機
激鬼氣之下上網收左張R9 290公版番泥
咁就問題出現啦
張卡效能係比張660好 但係熱到死 同埋最緊要係 一打機就會出現戰機起飛既聲音出現
最後唔知點解比鴨兄毒死左
係今年番香港既時間順便帶左一批物資番加拿大 為部機裝人生第一次自組水冷
番香港個陣順使賣晒之前既一體水同埋顯卡 最後再補幾倍錢就出現左今日呢個POST....
而家睇下各樣物資先:
1. CPU BLOCK同銀子彈

2. 240冷排2隻(60&30MM)同埋120冷排(30MM)一隻

3. Koolance PMP-450S D5 Pump (多謝鴨兄既朋友出讓

4. 水箱 & 放水

5. 硬管Fittings

6. 其他Fittings (穿版, 堵頭, 公對公, 流水計, 三通 ETC...)

7. 水管 & 界管/彎管工具

8. 順便淘既火牛線一堆

9. 正在服役既NB ELOOP 5隻 廢事拆出泥 所以用個盒頂住先

10. 機箱將會用十級唔適合玩水冷既FRACTAL DESIGN DEFINE R4

11. GPU BLOCK... EK R9-290 BLOCK----------仲訂緊
當收到GPU既時間就應該係正式開工既時間
18-9-2014 UPDATE 終於收到隻GPU BLOCK
另外已經買埋DISTILLED WATER 同熱風槍
排琴晚已經洗好 今晚就會開始動工
如無意外將會係香港時間下星期二零神之前搞掂

20-9-2014 Update 經過2日時間 諗到頭都爆 終於完成左
比小小過程大家睇下
成個BUILD得一個目標 : 靜 所以好多野都係放棄左效能而做
係賣晒D一體水之後就得番原裝風冷 所以部機係咩都冇 拆晒佢準備上唔同部件

CPU BLOCK

GPU BLOCK 中間發生左D白痴野 就係我唔記得拆左D膠紙佢
好彩一裝好就記得 立即拆番出泥 拆番D膠紙佢

所有野裝晒上去 出現左幾個問題:
1. 120排係裝唔到 因為唔夠位 最後決定只裝風扇 放棄120排
2. 本身原先係希望水箱好似圖中咁放 之後水箱>PUMP>CPU>240薄排>GPU>240厚排>番去PUMP
個LOOP我覺得唔錯 但係因為咁樣拉管麻煩左好多 最後決定將水箱放係D5 TOP上面 LOOP一樣

最後經過一輪搏鬥... 唔知點解就搞掂左

夜晚9點完成 開始試水 11點訓左 到第2日朝早9點都係冇事
拆番所有紙巾 再RUN多一陣
大家可以睇到所有硬管仍然係新手LEVEL... 真係拉得幾肉酸

10點正式合箱完成 不過最後唔記得左影相... 第日有機會更新再影過

而家係加拿大時間早上十一點左右 用左一個中到 SO FAR SO GOOD
因為之前講左 目標係靜 所以好多野都係較到最低轉速 溫度係麻麻地
CPU同GPU溫度平時都係大約40度左右
遲D有機會跑唔同TEST比大家睇下
暫時個POST就去到呢到完結 再一次多謝鴨哥教路 等我走少左好多彎路
另外多謝唔同CHING比左意見/賣左或者買左野
令我可以完成呢個PROJECT
多謝晒
最後多謝收睇

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 07:33
快D出野
作者: jacky1d01 時間: 2014-9-6 08:46
我見有硬管同軟管
有冇人會用玻璃管?
由朕發出
作者: gm167maki 時間: 2014-9-6 09:05
本帖最後由 gm167maki 於 2014-9-6 09:12 編輯
等睇師兄表演出野
我都打算轉硬管,不過近來真系無時間攪機
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 09:28
咁快轉

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 09:29
你搵條玻璃管有曲既比我睇下
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-6 09:58
好似上左水唔係好耐榨wo

作者: kimlam666 時間: 2014-9-6 10:00
用多幾粒曲咪得羅
作者: kimlam666 時間: 2014-9-6 10:01
支持上水,支持毒鴨

作者: jacky1d01 時間: 2014-9-6 10:06
回復 6 #pochaccoandxo
自己拉
由朕發出
作者: kkcake 時間: 2014-9-6 10:13
毒鴨

作者: kkcake 時間: 2014-9-6 10:17
我都係博一博渣...
如果果廿條膠管都搞唔掂既話就好麻煩
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-9-6 10:41
留名睇野
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-6 11:44
support kk ching玩硬野
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 12:15
都話冇錢買fitting

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 12:16
你得既比信心自己,我都等學野
作者: NG 時間: 2014-9-6 12:54
支持ching上水
作者: 可愛老坑 時間: 2014-9-6 15:44
加油
作者: fatdumm 時間: 2014-9-6 16:11
回覆 [url=http://www.h
個個問我都話我毒佢

以後唔答
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-6 16:12
本帖最後由 derrickleung65 於 2014-9-6 16:46 編輯
大家講下笑姐
唔使咁既
不過你又...


作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 17:51
你既毒已經不知不覺係空氣傳播開去

作者: royho 時間: 2014-9-6 18:56
又有嘢學!
作者: davidlam007 時間: 2014-9-6 19:09
高手出於無聲無色之中
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 19:13
叫呀鴨爺過二招比樓主
作者: gm167maki 時間: 2014-9-6 19:16
全因兩個字:身痕
作者: gm167maki 時間: 2014-9-6 19:18
10米咁充裕,應該無問題ge

作者: gm167maki 時間: 2014-9-6 19:27
本帖最後由 gm167maki 於 2014-9-6 19:35 編輯
自摸哥曰:我輕輕的來,輕輕的去......(最後)不帶走一遍雲彩!
鴨爺本色:我輕輕的答,重重的毒...... (最後)長江後浪推前浪!
風格都唔同,絕對深入人心
作者: kkcake 時間: 2014-9-6 20:25
我睇CHING D POST學野就真
作者: kkcake 時間: 2014-9-6 20:26
咁又唔好 細路仲要靠你指導架
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-6 20:30
最後不留下一點儲蓄

作者: gm167maki 時間: 2014-9-6 20:31
X2

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 20:33
傻啦,我呢d係p圖嚟架
作者: kkcake 時間: 2014-9-6 20:59 標題: RE: 新手被毒記 硬管水冷...
如果真係P圖既就肯定要學點P 學番門搵錢技兩都好
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 21:13
搵食啫

作者: kkcake 時間: 2014-9-6 21:27
出面D人仲點夠你秋

作者: kkcake 時間: 2014-9-6 21:30
望就咁望啦
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 21:41
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-6 21:41
單路應該夠啦

作者: kkcake 時間: 2014-9-6 22:31
水路諗好啦 係差個GPU BLOCK就可以開工
作者: AwabiHo 時間: 2014-9-6 22:40
支持
作者: FeverMike 時間: 2014-9-6 23:37
copy cat

作者: alex29 時間: 2014-9-7 00:03
copy cat
+1作者: idevil 時間: 2014-9-7 00:13
火牛線係邊間淘架???
作者: fatdumm 時間: 2014-9-7 00:59
我咪喺比你毒囉

作者: kkcake 時間: 2014-9-7 02:33
SEARCH "Deep Colors 虞城MOD"
價錢我覺得都OK
作者: fatdumm 時間: 2014-9-7 02:34
上次你比完我問過,佢都喺貴~
作者: kkcake 時間: 2014-9-7 02:43
作者: fatdumm 時間: 2014-9-7 03:03
我買到平者其實
作者: kkcake 時間: 2014-9-18 22:10
18-9-2014 UPDATE
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-9-18 22:25
等你展示點解咁闊的R4會唔o岩玩水
作者: kkcake 時間: 2014-9-18 22:34
初初我都係咁諗 覺得空間夠大應該會好使好用
但係用落之後就明白佢空間係大 但係如果你係玩水冷既話 會有好多冇用既地方
一係就只可以用好少水冷部件
作者: w4and14094 時間: 2014-9-18 23:22
本帖最後由 w4and14094 於 2014-9-18 23:24 編輯
回覆 50# 唐賓南紀念中學
個箱適唔適合上水完全睇設計, 有D箱設計好到你唔上水好似對唔住個箱咁, 有D箱設計差到你想上水佢就對你唔住咁, 好似中田好HARDSELL隻ANTEC1900就喺後者經典例子

作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-9-18 23:24
好在我朋友無買R4
作者: kkcake 時間: 2014-9-20 23:28
20-9-2014 UPADTE 正式完工
作者: fatdumm 時間: 2014-9-20 23:46
又學到野~
作者: 可愛老坑 時間: 2014-9-21 16:14
回覆 54# kkcake
正
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-9-21 19:01
會唔會考慮放120係箱外, 用軟管走水入箱
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-21 19:28
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-21 20:39
好正
用有UV效果既水冷液再打燈就very good啦
作者: kkcake 時間: 2014-9-21 21:29
算啦 第日先
作者: kkcake 時間: 2014-9-21 21:29
唔會啦 120排影響唔大
作者: kkcake 時間: 2014-9-21 21:30
應該唔會打燈

作者: kkcake 時間: 2014-9-21 21:31
學完你地先識整渣
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-21 21:46
作者: kkcake 時間: 2014-9-21 22:02
短期都唔會 除非有咩問題
再改既時間應該係換卡既時候
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-9-21 22:29
作者: derrickleung65 時間: 2014-9-21 23:23
gtx 980好似幾正wo

作者: ridickidonky 時間: 2014-9-22 10:49
audio engine 揮手
作者: kkcake 時間: 2014-9-22 10:52
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-22 10:53
回覆 69# kkcake
我個陣係多倫多買
都幾難搵
作者: kkcake 時間: 2014-9-22 10:57
HAHA 我而家都係多倫多 我個隻就咁A2冇+ 2手買番泥
個賣家渣車送到去我屋企
而家都開始易搵啦 CANADA COMPUTER多數都有現貨 不過我覺一手太貴 同埋A2+個內致DAC同埋WIRELESS冇咩用先買A2
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-22 12:11
回覆 71# kkcake
我都冇 +
已經有sound card, DAC 我都冇咩用 haha
冇記錯我係 college street 間 "Computer System Centre"買的
當時全個 ontario 得佢一間 reseller. =(
canada computer 我都係常客, exploit 佢個 refund system
作者: kkcake 時間: 2014-9-22 22:13
回覆 kkcake
我都冇 +
已經有sound card, DAC 我都冇咩用 haha
冇記錯我係 college street 間 "Co ...
wayneho000 發表於 2014-9-22 12:11
我都成日食後悔藥
買水冷野都係NCIX先有選擇 所以近排都係去NCIX多
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-22 23:43
回覆 73# kkcake
NCIX 係 ontario 冇咩賣
Tiger Direct 還好
作者: kkcake 時間: 2014-9-23 01:45
而家好好多啦 我成日都係ONLINE買完係STORE PICK UP
反而TIGER DIRECT就係麻麻地 D野唔平同埋唔齊
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-23 10:18
回覆 75# kkcake
我回流先得個 3 年, 轉變就咁大

就算CA 冇, 係美國訂運費都好平
我都好想返去定居
作者: kkcake 時間: 2014-9-23 10:22
我岩岩過左泥一年讀書
最唔慣就係D TAX 係美國買野 有時會再打我TAX 好麻煩
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-23 10:29
回覆 77# kkcake
我係個邊留左 10 年嚕
tax 真係好鬼煩, 搞到買親野都想諗下埋單幾錢
作者: kkcake 時間: 2014-9-23 10:31
我試過幾次係網上買野 比DHL話我要打TAX 之後收我手續費
買廿蚊 收十蚊手續費
作者: ridickidonky 時間: 2014-9-23 11:16
回覆 79# kkcake
所以我通常都揀去 local store pick up, 反正揸車去來回10分鐘, 手續費到少 d
仲有DHL 特別煩架, fedex 好好多
我試過叫DHL送, 夠膽死門鐘都冇禁過就話我唔係屋企
要我自己pick up, 仲要收手續費
作者: kkcake 時間: 2014-9-23 22:15
回覆 kkcake
所以我通常都揀去 local store pick up, 反正揸車去來回10分鐘, 手續費到少 d
仲有DH ...
wayneho000 發表於 2014-9-23 11:16
有時有D野係加拿大冇得賣要係美國買 就唔可以LOCAL STORE PICK UP

作者: ridickidonky 時間: 2014-9-23 22:30
回覆 81# kkcake
我意思係dhl fedex local store pick up 包果
作者: kkcake 時間: 2014-9-24 10:58
我又未諗過WO

