Board logo

標題: 點解裝左CORSAIR H100i 温度仲高左 [打印本頁]

作者: gogoal1982    時間: 2014-7-1 04:25     標題: 點解裝左CORSAIR H100i 温度仲高左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SEED    時間: 2014-7-1 07:02

之前用HYPER 212 IDLE 40 FULL LOAD 70.....而家裝左隻H100i 落去温度仲高左 IDLE45 FULL LOAD90.....仲裝 ...
gogoal1982 發表於 2014-7-1 04:25

風扇行咩mode先
作者: 肥寶    時間: 2014-7-1 07:51

可能裝唔實
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-1 11:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1112311123    時間: 2014-7-1 12:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei    時間: 2014-7-1 13:16

回覆 1# gogoal1982


出現問題的主因是裝唔實. 對角裝唔該.
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-1 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: szekt    時間: 2014-7-1 13:59

回覆 7# gogoal1982
4粒,對角裝.
作者: polarhei    時間: 2014-7-1 14:42

回覆 8# szekt

CPU散熱器的安裝方法與換汽車車胎, 相同的. 如果不是, 接觸面就唔夠大, 好易出問題, 我自己遇過. 最後要對角重做一次.
作者: BVEsun    時間: 2014-7-1 21:07

ching 有沒有試 H100i 一小時Fullload 的溫度

我也是 212想轉一體水的
但擔心長期Full Load 累積熱量的問題

會唔會Full load 1小時後越升越高Full load temp 到70+??
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-1 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: holyAS    時間: 2014-7-1 22:30

你超幾多咁熱?我4ghz上4.6ghz打埋機都唔過50度
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-2 23:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: offtopic    時間: 2014-7-2 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-3 02:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: insanity    時間: 2014-7-4 22:09

應該可以60到,因為唔知係我隻H100i有問題定點,個底扣扣唔實底板
gogoal1982 發表於 2014-7-1 21:49


未上個頭,個扣係唔實底板
我裝嗰陣都坐左喺度好耐..
但上左個頭就會拉實..無記錯應該係咁..
作者: gn00370962    時間: 2014-7-10 17:46

要上埋頭先知實唔實 ...
因為最初都以為唔實 ...
但上左頭之後就打風都打唔甩 ...
不過安果時對角裝會好d ...
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-11 00:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: szekt    時間: 2014-7-11 00:52

回覆 18# gogoal1982
依種天氣,用1.28V,一體水冷來講,你所有溫度都算靚.
作者: firehero    時間: 2014-7-11 18:09

回覆 18# gogoal1982


    其實夏天咁o既溫度算係咁喇....... 唔好強求太多......
作者: c10    時間: 2014-7-15 14:12

可能裝唔實~或散熱膏唔夠
作者: 黑道明    時間: 2014-7-16 05:57

本帖最後由 黑道明 於 2014-7-16 07:37 編輯

咁我用  4790 + H100I
一般 38 C
DIABLO 3 65-70C
SIMCITY 5  100 C
係唔係正常??
作者: insanity    時間: 2014-7-16 10:21

水吸熱多但係散熱慢 FULLLOAD係咁上下
billybilly77 發表於 2014-7-16 00:59


關咩事
作者: revol519    時間: 2014-7-16 10:49

H100i 一體水黎講係伏...
作者: holyAS    時間: 2014-7-16 14:38

H100i 一體水黎講係伏...
revol519 發表於 2014-7-16 10:49

點伏
作者: revol519    時間: 2014-7-16 14:47

回覆 26# holyAS

我實在見過無數次同一粒U, 都係用h100i 不過出黎溫度相差什多...

有D人話閒置34度, 有D又39度, 有D去到43度...

我明白環境因素, 我之前試超4.2, 燒機8-90度, 我就唔知係質量問題定我安裝手法問題....

又好似之前有位師兄用H80i, 閒置去到50度...

更唔好講甩喉,壊泵, 家常便飯...
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-16 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken01010    時間: 2014-7-16 23:19

邊隻一體水好,BUDGET UNDER 1500
gogoal1982 發表於 2014-7-16 23:15


swiftech h220 , 320就更好
作者: kknghk    時間: 2014-7-21 08:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: benny8888    時間: 2014-7-21 15:00

邊隻一體水好,BUDGET UNDER 1500
gogoal1982 發表於 2014-7-16 23:15



    antec h2o 920 if u still can find it

i5 2500k @4.5ghz 1.35v bf4 around 64degree, room temp 30degree
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-21 17:11

事實我自己用過2次H100i,1次H75,1次H105,全部都冇事

我永遠都唔會用本身跟既thermal paste,自己比80蚊買枝GC Extreme 已經用極都用唔哂 但performance比佢跟果啲好太多。

我覺得大部份時間係裝得唔好(i.e. 對角screw唔對稱,pump方向唔啱),其次就係成個機箱通氣唔掂,或者係超得太過分,當然都唔排除係粒U出廠TIM太差

via HKEPC Reader for Android
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-22 01:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-22 02:03

回覆 32# gogoal1982


H100i 係一手定二手?
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-22 02:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-22 02:05

回覆 34# gogoal1982


全新?

仲有唔會唔記得插晒所有電線嫁可
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-22 02:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982    時間: 2014-7-22 02:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DeFiniLoGy    時間: 2014-7-22 02:19

回覆 37# gogoal1982


唔係好清楚...

小弟熟UK / US保養多,香港代理完全唔熟 sor
作者: ken01010    時間: 2014-7-23 01:00

如果攞去代理會唔會直接一換一
gogoal1982 發表於 2014-7-22 02:09


有貨的話會即時一換一, 去之前打比代理問吓有冇貨先
作者: 541023    時間: 2014-7-23 01:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Advanced Ivan    時間: 2014-7-25 12:47

應該無插錯...PUMP 顯示2千幾轉,風扇千幾轉
gogoal1982 發表於 2014-7-22 02:08


之前有批H100i有問題, 我果set用FX8150未超Full Run會Throttling
借人地果set H100i無事.......
上Altech照直講, 當時肥哥哥就收起等換貨了
[我聽講]我果期D H100i係有問題的, 似乎係D水循環唔到[/我聽講]
作者: Mini-CaCtuS    時間: 2014-7-25 19:08

講真Hyper 212冇均熱板,直接用銅管接獲cpu,散熱係好d ge~
另外NZXT X60真係勁過Corsair好多~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2