Board logo

標題: 新手上自組水問題,從採購新機箱至裝水冷,求師兄指導 [打印本頁]

作者: kit132    時間: 2014-6-28 13:27     標題: 新手上自組水問題,從採購新機箱至裝水冷,求師兄指導

講一講我依家既情況
物資:
Case: CM N500(想換)
CPU: Intel i7-3770(用緊Antec 1250 v1)
MB: Gigabyte Z77-D3H
Ram: Corsair DDR3-1600 4GB x2
VGA: inno3D GTX660 ichill(用緊antec 920 v1)
Storage: 2x 128GB SSD(M5P & M6S) , 3x 3TB HDD, 1x 5.25" DVD-ROM(想換USB/丟)
PSU: Corsair CX500 v1
Fan: 6x wing12pl, 2xGT1850
Fan controller: 2x 6 channel

我想換機箱再上水,大概有乜機箱易裝自組水同注意,case budget: ~$1000,自組水我無認識,但屋企人係地盤工程師,以前有牌安裝水電,齊工具。

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-6-28 14:07

N500本身可以裝到1個240同1個120, 但唔知可唔可以同時存在
我自己用690 III, 可以同時裝到2個240同1個120(只限30mm)
呢度D師兄多數用聯力或者corsair箱
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 15:05

熱烈歡迎師兄沈輪毒海
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 15:35

回覆 1# kit132

參照我個"不再硬膠"post,可裝120,240,360排,不需要改箱,但個箱會貴少少
作者: kit132    時間: 2014-6-28 19:20

本帖最後由 kit132 於 2014-6-28 19:21 編輯

回覆 4# 可愛老坑


    其實我係想換過隻大啲既機箱, 順便整埋水冷
地面與書枱既高度係62CM
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 20:30

本帖最後由 可愛老坑 於 2014-6-28 20:39 編輯

回覆 5# kit132

try this http://www.coolermaster.com/case/mid-tower-cm690-series/cm693/

upper 240+front 240

cm690iii-5-v2.jpg

DSC_0364.JPG

DSC_0378.JPG

DSC_0381.JPG

DSC_0383.JPG

圖片附件: cm690iii-5-v2.jpg (2014-6-28 20:29, 72.72 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690289&k=0fb41775256b3cbd6deb365ad81b029f&t=1782558694&sid=NOsceBvxE



圖片附件: DSC_0364.JPG (2014-6-28 20:34, 129.24 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690291&k=bf84a0276a4a4951e9936f09e2983435&t=1782558694&sid=NOsceBvxE



圖片附件: DSC_0378.JPG (2014-6-28 20:35, 120.05 KB) / 下載次數 66
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690292&k=ce675523e79089909ba1968638b2a72d&t=1782558694&sid=NOsceBvxE



圖片附件: DSC_0381.JPG (2014-6-28 20:35, 126.65 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690293&k=bf3c5caaa51a4a2d66e5fb38b98b4b6c&t=1782558694&sid=NOsceBvxE



圖片附件: DSC_0383.JPG (2014-6-28 20:35, 141.34 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690294&k=cff6603012a66718248cd5b399e07e00&t=1782558694&sid=NOsceBvxE


作者: kit132    時間: 2014-6-28 20:40

回覆 6# 可愛老坑


    老坑真係好好人
不過呢張圖係咪打算唔裝HDD
佢剩係得DVD-ROM位
同埋我嫌N500個機箱TOP FAN與MB太近
根本上裝ANTEC 1250都係問題,
只係我用工具切開左成個頂黎裝冷排
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 20:45

http://www.corsair.com/en/graphi ... tower-windowed-case


作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 20:47

本帖最後由 可愛老坑 於 2014-6-28 20:49 編輯
回覆  可愛老坑


    老坑真係好好人
不過呢張圖係咪打算唔裝HDD
佢剩係得DVD-ROM位
同埋我嫌N500個機箱T ...
kit132 發表於 2014-6-28 20:40


hdd放psu旁邊或5.25位,ssd用雙面膠紙揾位痴就得
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 20:49

fatdumm 發表於 2014-6-28 20:45


below $1000
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 20:52

below $1000
可愛老坑 發表於 2014-6-28 20:49


http://www.corsair.com/en/carbid ... rflow-atx-cube-case



我唔知賣幾錢~
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 21:00

回覆 11# fatdumm

us180&us140
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 21:06

本帖最後由 fatdumm 於 2014-6-28 21:08 編輯
回覆  fatdumm

us180&us140
可愛老坑 發表於 2014-6-28 21:00


540我記得1100左右~
既然準備上水比多少少投資個箱都喺值得既~
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 21:13

540我記得1100左右~
既然準備上水比多少少投資個箱都喺值得既~
fatdumm 發表於 2014-6-28 21:06
但540点放枱底
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 21:18

但540点放枱底
可愛老坑 發表於 2014-6-28 21:13


點解唔放得
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:06

回覆 15# fatdumm

Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千蚊bonus

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 22:15

回覆  fatdumm

Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千 ...
kit132 發表於 2014-6-28 22:06


gogogo
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:18

fatdumm 發表於 2014-6-28 20:45



   
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:18

應該咁樣講,書枱隔離係衣櫃,放落衣櫃拆櫃門,唔放書枱底既話,伸腳唔頂腳又唔撞電腦凳係最好

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:20

我唔知賣幾錢~
fatdumm 發表於 2014-6-28 20:52



    鴨兄,幾時整到咁
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:22

回覆  fatdumm

Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千 ...
kit132 發表於 2014-6-28 22:06


去馬啦
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:34

我已經準備左大量現金出戰SSP
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 22:37

鴨兄,幾時整到咁
pochaccoandxo 發表於 2014-6-28 22:20


我冇能力加冇技術...你又笑我
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:37

我已經準備左大量現金出戰SSP
kit132 發表於 2014-6-28 22:34



    做得好
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 22:38

我已經準備左大量現金出戰SSP
kit132 發表於 2014-6-28 22:34


有幾大量:
自組水冷件揀好晒未?~
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:38

我冇能力加冇技術...你又笑我
fatdumm 發表於 2014-6-28 22:37



    我邊敢呀鴨兄,我以為你起左貨
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:39

回覆 25# fatdumm


   
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:40

回覆  fatdumm
kit132 發表於 2014-6-28 22:39



   
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-28 22:41

回覆  fatdumm
kit132 發表於 2014-6-28 22:39



    賣左我部比你把啦
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:49

回覆 29# pochaccoandxo


    唔得既, 有啲野係要自己落手先過到手癮
作者: CHUNG2    時間: 2014-6-28 22:50

回覆  fatdumm
kit132 發表於 2014-6-28 22:39



      好有錢
作者: kit132    時間: 2014-6-28 22:54

回覆 31# CHUNG2


    其實係9月同女朋友去旅行而草既錢黎, 不過今次去台灣, 有錢剩, 可以搞搞部電腦, 平時玩D3 / LOL 都覺得部電腦噴暖氣, 唔知係我開左2隻芒既問題, 定係水冷唔夠勁.
最弊係睇人地玩都熱到我出汗, 未到暑假都咁熱, 到左7月,8月都唔知點算.
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-28 23:20

回覆  fatdumm
kit132 發表於 2014-6-28 22:39


好多錢
作者: chris05    時間: 2014-6-28 23:21

回覆  fatdumm
kit132 發表於 2014-6-28 22:39


有皮半野woo, 可以砌令D,^^
作者: fatdumm    時間: 2014-6-28 23:23

有皮半野woo, 可以砌令D,^^
chris05 發表於 2014-6-28 23:21

包唔包電腦硬件先
作者: chris05    時間: 2014-6-28 23:25

包唔包電腦硬件先
fatdumm 發表於 2014-6-28 23:23


梗係唔計la
作者: 可愛老坑    時間: 2014-6-29 00:07

梗係唔計la
chris05 發表於 2014-6-28 23:25


only this

140227024991f840eb9ceb4f6e.jpg

圖片附件: 140227024991f840eb9ceb4f6e.jpg (2014-6-29 00:07, 141.41 KB) / 下載次數 21
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690482&k=08eb6453507c2af5b400b5720db42ba7&t=1782558694&sid=NOsceBvxE


作者: kit132    時間: 2014-6-29 00:20

回覆 37# 可愛老坑


    你土豪先買啫, 我都唔打機, 又唔做礦工, 買張卡真係好浪費
作者: fatdumm    時間: 2014-6-29 00:44

本帖最後由 fatdumm 於 2014-6-29 00:50 編輯
回覆  可愛老坑


    你土豪先買啫, 我都唔打機, 又唔做礦工, 買張卡真係好浪費 ...
kit132 發表於 2014-6-29 00:20

師兄用現有硬件上水,咁多錢真喺好多選擇,

Btw又話玩LOL嘅?
作者: kit132    時間: 2014-6-29 00:53

回覆 39# fatdumm


    LOL用ONBOARD都得啦
作者: fatdumm    時間: 2014-6-29 01:12

回覆  fatdumm


    LOL用ONBOARD都得啦
kit132 發表於 2014-6-29 00:53


我試過用ONBOARD全開窒既~
作者: ok041094    時間: 2014-6-29 08:09

回覆 40# kit132
LOL全開難唔lag呀....
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-29 08:35

only this
可愛老坑 發表於 2014-6-29 00:07



    使唔使咁多爛坦
作者: ok041094    時間: 2014-6-29 08:37

回覆 43# pochaccoandxo
還好不是Z
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-29 08:40

回覆  pochaccoandxo
還好不是Z
ok041094 發表於 2014-6-29 08:37



    好以之前IPHONE咁貼張Z落去
作者: ok041094    時間: 2014-6-29 08:41

回覆 45# pochaccoandxo
我等張290X降到2K左右再入一張CF...
不過怕X850 唔夠力推

(另外LZ那堆應該是去台灣預算吧...還是全都是用在PC上?)
作者: kit132    時間: 2014-6-29 11:15

回覆 46# ok041094


    去台灣都係用6千蚊左右, 預計都係剩好多
作者: CHUNG2    時間: 2014-6-29 11:19

回覆  ok041094


    去台灣都係用6千蚊左右, 預計都係剩好多
kit132 發表於 2014-6-29 11:15



    如果我係你,用D錢去歐洲旅行好過
(其實我最想去XD)
作者: fatdumm    時間: 2014-6-29 13:18

回覆  kit132
LOL全開難唔lag呀....
ok041094 發表於 2014-6-29 08:09

你張290X都lag咩
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-6-29 15:39

你張290X都lag咩
fatdumm 發表於 2014-6-29 13:18


咁恐怖290x都lag
作者: ok041094    時間: 2014-6-29 19:57

回覆 49# fatdumm
我指onbroad
我是指用ONBOARD..全開最高應該幾lag.....
作者: kimlam666    時間: 2014-6-30 10:53

回覆  CHUNG2


    其實係9月同女朋友去旅行而草既錢黎, 不過今次去台灣, 有錢剩, 可以搞搞部電腦, 平時 ...
kit132 發表於 28/6/2014 22:54


你留返D錢換冷氣好WOR
    玩DIY水係散熱好過風冷,咁D熱散左去邊??
作者: kimlam666    時間: 2014-6-30 10:54

我試過用ONBOARD全開窒既~
fatdumm 發表於 29/6/2014 01:12



    玩咩你全開
作者: kimlam666    時間: 2014-6-30 10:56

咁恐怖290x都lag
pochaccoandxo 發表於 29/6/2014 15:39



    可能係因為HW問題,部PC 得2G RAM+個64BIT WIN7死味??
作者: kit132    時間: 2014-7-1 13:43

目前座等團購已久的電腦凳送貨, 再入機箱, 到時整埋開箱文
作者: fatdumm    時間: 2014-7-1 14:27

目前座等團購已久的電腦凳送貨, 再入機箱, 到時整埋開箱文
kit132 發表於 2014-7-1 13:43

入咩機箱啊師兄?
作者: kit132    時間: 2014-7-7 20:07

回覆 56# fatdumm


    今日幫公司拎返塊維修好既AD2700B-ITX, 之後上3C睇左下760T, 再返屋企量度左下, 張新電腦凳同機箱既8字幾夾, 依家個位有: 28CM闊, 62CM高, 64CM深
Corsair 760T就 Dimensions 564mm x 246mm x 568mm 應該幾好唔錯
作者: gm167maki    時間: 2014-7-7 20:36

回覆  fatdumm


    今日幫公司拎返塊維修好既AD2700B-ITX, 之後上3C睇左下760T, 再返屋企量度左下, 張新 ...
kit132 發表於 2014-7-7 08:07 PM


師兄760T啦,我都決定左入佢來上水
CM d機箱真系唔掂,我用佢個N600,竟然裝唔落佢自家個n280L一體水,真系吹漲
作者: gm167maki    時間: 2014-7-7 20:39

回覆  kit132

try this

upper 240+front 240
可愛老坑 發表於 2014-6-28 08:30 PM


老坑你真系好熱心
作者: w4and14094    時間: 2014-7-7 22:47

如果唔喺個TOP COVER 唔透氣, 要透就要拆(同入塵)我都可能會用760T, 不過我己經搵到更好更合適嘅
作者: 00140999    時間: 2014-7-7 22:48

如果唔喺個TOP COVER 唔透氣, 要透就要拆(同入塵)我都可能會用760T, 不過我己經搵到更好更合適嘅 ...
w4and14094 發表於 2014-7-7 22:47

諗住
用咩箱

via HKEPC Reader for Android
作者: w4and14094    時間: 2014-7-8 01:03

本帖最後由 w4and14094 於 2014-7-8 01:06 編輯

Phanteks enthoo Pro, 己經買左, 本來想放大奶用, 但喺隻LUXE已經有得賣, 於是煩緊嗻唔喺買多隻換箱好





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2