作者: kit132 時間: 2014-6-28 13:27 標題: 新手上自組水問題,從採購新機箱至裝水冷,求師兄指導
講一講我依家既情況
物資:
Case: CM N500(想換)
CPU: Intel i7-3770(用緊Antec 1250 v1)
MB: Gigabyte Z77-D3H
Ram: Corsair DDR3-1600 4GB x2
VGA: inno3D GTX660 ichill(用緊antec 920 v1)
Storage: 2x 128GB SSD(M5P & M6S) , 3x 3TB HDD, 1x 5.25" DVD-ROM(想換USB/丟)
PSU: Corsair CX500 v1
Fan: 6x wing12pl, 2xGT1850
Fan controller: 2x 6 channel
我想換機箱再上水,大概有乜機箱易裝自組水同注意,case budget: ~$1000,自組水我無認識,但屋企人係地盤工程師,以前有牌安裝水電,齊工具。
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 唐賓南紀念中學 時間: 2014-6-28 14:07
N500本身可以裝到1個240同1個120, 但唔知可唔可以同時存在
我自己用690 III, 可以同時裝到2個240同1個120(只限30mm)
呢度D師兄多數用聯力或者corsair箱
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 15:05
熱烈歡迎師兄沈輪毒海
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 15:35
回覆 1# kit132
參照我個"不再硬膠"post,可裝120,240,360排,不需要改箱,但個箱會貴少少
作者: kit132 時間: 2014-6-28 19:20
本帖最後由 kit132 於 2014-6-28 19:21 編輯
回覆 4# 可愛老坑
其實我係想換過隻大啲既機箱, 順便整埋水冷
地面與書枱既高度係62CM
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 20:30
本帖最後由 可愛老坑 於 2014-6-28 20:39 編輯
回覆 5# kit132
try this
upper 240+front 240
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690289&k=0fb41775256b3cbd6deb365ad81b029f&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690291&k=bf84a0276a4a4951e9936f09e2983435&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690292&k=ce675523e79089909ba1968638b2a72d&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690293&k=bf3c5caaa51a4a2d66e5fb38b98b4b6c&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690294&k=cff6603012a66718248cd5b399e07e00&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

作者: kit132 時間: 2014-6-28 20:40
回覆 6# 可愛老坑
老坑真係好好人
不過呢張圖係咪打算唔裝HDD
佢剩係得DVD-ROM位
同埋我嫌N500個機箱TOP FAN與MB太近
根本上裝ANTEC 1250都係問題,
只係我用工具切開左成個頂黎裝冷排
作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 20:45
http://www.corsair.com/en/graphi ... tower-windowed-case
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 20:47
本帖最後由 可愛老坑 於 2014-6-28 20:49 編輯
hdd放psu旁邊或5.25位,ssd用雙面膠紙揾位痴就得
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 20:49
below $1000
作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 20:52
http://www.corsair.com/en/carbid ... rflow-atx-cube-case

我唔知賣幾錢~
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 21:00
回覆 11# fatdumm
us180&us140

作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 21:06
本帖最後由 fatdumm 於 2014-6-28 21:08 編輯
540我記得1100左右~
既然準備上水比多少少投資個箱都喺值得既~
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 21:13
但540点放枱底

作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 21:18
點解唔放得
作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:06
回覆 15# fatdumm
Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千蚊bonus
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 22:15
回覆 fatdumm
Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千 ...
kit132 發表於 2014-6-28 22:06
gogogo
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:18
作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:18
應該咁樣講,書枱隔離係衣櫃,放落衣櫃拆櫃門,唔放書枱底既話,伸腳唔頂腳又唔撞電腦凳係最好
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:20
鴨兄,幾時整到咁

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:22
回覆 fatdumm
Dimensions 415mm x 332mm x 458mm
fit啦,如果心癮起,俾多$500都得
反正出糧有千幾二千 ...
kit132 發表於 2014-6-28 22:06
去馬啦
作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:34
我已經準備左大量現金出戰SSP
作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 22:37
我冇能力加冇技術...你又笑我
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:37
做得好
作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 22:38
有幾大量:
自組水冷件揀好晒未?~
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:38
我邊敢呀鴨兄
作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:39
回覆 25# fatdumm

作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:40
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-28 22:41
賣左我部比你把啦

作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:49
回覆 29# pochaccoandxo
唔得既, 有啲野係要自己落手先過到手癮
作者: CHUNG2 時間: 2014-6-28 22:50
好有錢
作者: kit132 時間: 2014-6-28 22:54
回覆 31# CHUNG2
其實係9月同女朋友去旅行而草既錢黎, 不過今次去台灣, 有錢剩, 可以搞搞部電腦, 平時玩D3 / LOL 都覺得部電腦噴暖氣, 唔知係我開左2隻芒既問題, 定係水冷唔夠勁.
最弊係睇人地玩都熱到我出汗, 未到暑假都咁熱, 到左7月,8月都唔知點算.
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-28 23:20
好多錢
作者: chris05 時間: 2014-6-28 23:21
有皮半野woo, 可以砌令D,^^
作者: fatdumm 時間: 2014-6-28 23:23
包唔包電腦硬件先
作者: chris05 時間: 2014-6-28 23:25
梗係唔計la
作者: 可愛老坑 時間: 2014-6-29 00:07
only this
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1690482&k=08eb6453507c2af5b400b5720db42ba7&t=1782558694&sid=NOsceBvxE

作者: kit132 時間: 2014-6-29 00:20
回覆 37# 可愛老坑
你土豪先買啫, 我都唔打機, 又唔做礦工, 買張卡真係好浪費
作者: fatdumm 時間: 2014-6-29 00:44
本帖最後由 fatdumm 於 2014-6-29 00:50 編輯
師兄用現有硬件上水,咁多錢真喺好多選擇,
Btw又話玩LOL嘅?
作者: kit132 時間: 2014-6-29 00:53
回覆 39# fatdumm
LOL用ONBOARD都得啦
作者: fatdumm 時間: 2014-6-29 01:12
我試過用ONBOARD全開窒既~

作者: ok041094 時間: 2014-6-29 08:09
回覆 40# kit132
LOL全開難唔lag呀....
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-29 08:35
使唔使咁多爛坦
作者: ok041094 時間: 2014-6-29 08:37
回覆 43# pochaccoandxo
還好不是Z
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-29 08:40
好以之前IPHONE咁貼張Z落去
作者: ok041094 時間: 2014-6-29 08:41
回覆 45# pochaccoandxo
我等張290X降到2K左右再入一張CF...
不過怕X850 唔夠力推
(另外LZ那堆應該是去台灣預算吧...還是全都是用在PC上?)
作者: kit132 時間: 2014-6-29 11:15
回覆 46# ok041094
去台灣都係用6千蚊左右, 預計都係剩好多
作者: CHUNG2 時間: 2014-6-29 11:19
如果我係你,用D錢去歐洲旅行好過

(其實我最想去XD)
作者: fatdumm 時間: 2014-6-29 13:18
你張290X都lag咩
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-6-29 15:39
咁恐怖290x都lag
作者: ok041094 時間: 2014-6-29 19:57
回覆 49# fatdumm
我指onbroad
我是指用ONBOARD..全開最高應該幾lag.....
作者: kimlam666 時間: 2014-6-30 10:53
你留返D錢換冷氣好WOR

玩DIY水係散熱好過風冷,咁D熱散左去邊??

作者: kimlam666 時間: 2014-6-30 10:54
玩咩你全開
作者: kimlam666 時間: 2014-6-30 10:56
可能係因為HW問題,部PC 得2G RAM+個64BIT WIN7死味??
作者: kit132 時間: 2014-7-1 13:43
目前座等團購已久的電腦凳送貨, 再入機箱, 到時整埋開箱文
作者: fatdumm 時間: 2014-7-1 14:27
入咩機箱啊師兄?
作者: kit132 時間: 2014-7-7 20:07
回覆 56# fatdumm
今日幫公司拎返塊維修好既AD2700B-ITX, 之後上3C睇左下760T, 再返屋企量度左下, 張新電腦凳同機箱既8字幾夾, 依家個位有: 28CM闊, 62CM高, 64CM深
Corsair 760T就 Dimensions 564mm x 246mm x 568mm 應該幾好唔錯
作者: gm167maki 時間: 2014-7-7 20:36
師兄760T啦,我都決定左入佢來上水
CM d機箱真系唔掂,我用佢個N600,竟然裝唔落佢自家個n280L一體水,真系吹漲
作者: gm167maki 時間: 2014-7-7 20:39
老坑你真系好熱心

作者: w4and14094 時間: 2014-7-7 22:47
如果唔喺個TOP COVER 唔透氣, 要透就要拆(同入塵)我都可能會用760T, 不過我己經搵到更好更合適嘅
作者: 00140999 時間: 2014-7-7 22:48
諗住
用咩箱
via HKEPC Reader for Android
作者: w4and14094 時間: 2014-7-8 01:03
本帖最後由 w4and14094 於 2014-7-8 01:06 編輯
Phanteks enthoo Pro, 己經買左, 本來想放大奶用, 但喺隻LUXE已經有得賣, 於是煩緊嗻唔喺買多隻換箱好


