Board logo

標題: [開箱] ANTEC KÜHLER H2O 650 一體式水冷 [打印本頁]

作者: ivanlkk    時間: 2014-5-25 02:26     標題: ANTEC KÜHLER H2O 650 一體式水冷

本帖最後由 ivanlkk 於 2015-3-29 11:54 編輯

前言:
小弟係一個追求靜音既用家, 其實心思思想轉玩水冷都好耐了, 不過玩專業水冷實在係好貴, 玩得唔專業又怕會漏水, 自問又無心機做太多 DIY / MOD 功夫. 近年一體水愈出愈多款, 今次就決定試玩一下 ANTEC KÜHLER H2O 650 一體水, 感受一下水冷到底同風冷比會靜幾多. 自問對一體水真係認識不深, 而對 ANTEC 出既水冷係點更加一無所知, 不過自問用過 3隻 ANTEC 火牛都無穿無爛, 相信一體水質素都有番咁上下掛!

開箱:
包裝維持 ANTEC 一貫風格, 黑背景加條彩邊.
x1_Box.jpg

全部 CPU SOCKET 都 SUPPORT. 似乎 ANTEC 代理最近轉左做 FELTON, 以後有咩事去九龍灣搞掂, 唔洗去葵涌, 啱晒我呢 D 九龍人.
不過真心覺得代理個 WEBSITE 應該盡快起好...
x2_Box.jpg

其中一個亮點係 RGB LED 會隨溫度變色~
x3_Box.jpg

一打開就見到說明書
x4_Unbox.jpg

三年保用
x5_3yr.jpg

PACK 得好簡約, 盒內有一個袋仔、一個膠框、一個一體水主體, 係咁多了~
x5_Unbox2.jpg

主體, 感覺膠喉比較硬身, 不過第一次玩水, 無從比較.
x6_Body1.jpg

冷排, 四個螺絲孔係 fit 12cm
x7_Cool.jpg

風扇細心睇
好明顯, 呢個一體水係唔可以更換佢把扇既.
x8_DoubleFan.jpg

另一亮點係個泵 放正係風扇上面. 可以見到喉上面有箭咀表示水流方向.
x9_Pump.jpg

水冷頭用銅, 已預塗適量散熱膏, 對新手來說省去不少時間.
x10_Copper1.jpg

所有細小配件各自用小袋裝好.
可見 AMD、INTEL 2011 與其他 INTEL SOCKET 需要各自使用一套防扭爆螺絲.
x11_Access.jpg

至於那個膠框係乜野來? 其實純粹係一個同普通 12cm 風扇一樣結構既膠.
(下圖中右邊係 ANTEC 送既膠框, 左邊係普通 12cm 風扇以作比較)
x11_PlasRing1.jpg

一睇說明書就明白了, 膠框其實係 OPTIONAL, 如果冷排太大被機箱頂住, 可以加呢個膠框抬高冷排避開~
x12_Booklet.jpg

整個冷排連泵連扇再加膠框, 厚度達 11cm 至 12cm 左右, 要小心會頂野.
x13_Size1.jpg

風扇本身有 4-pin header (下圖最左邊), 但係預先已經同水冷頭連接左.
而水冷頭則提供一個 3-pin header (下圖中間) 用來接上底板取電用,
及一個 EXTRA 4-pin header (下圖右邊) 讓用家再加一把 EXTRA PWM FAN (但 RPM FEEDBACK 線 CUT 左).
呢個預設結構即係: x14_Wire1o.jpg

通電及噪音測試:
未上機之前先作通電測試, 藍色 ANTEC LED, 相信對側透用家會好吸引!
x15_LED.jpg

至於噪音測試, 則把一體水上的風扇直接接到 ZALMAN PWM FAN MATE 直接控制其 PWM SIGNAL.
由於沒有精密儀器, 只能主觀地說出感受...

ANTEC 包裝盒上說風扇 RPM 為 600 至 2400.

測試1, PWM SIGNAL 25%
結果 RPM = 1238, 算係非常靜, 無乜感覺
x16_PWM25.jpg

測試2, PWM SIGNAL 50%
結果 RPM = 1790, 尚算係靜
x16_PWM50.jpg

測試3, PWM SIGNAL 75%
結果 RPM = 2280, 即時變成吸塵機一般的噪音, 已經很難接受
x16_PWM75.jpg

測試4, PWM SIGNAL 100%
結果 RPM = 2743, 非常吵耳, 主觀地覺得比用緊既 12cm 風冷 TPC612 還要嘈!
x16_PWM100.jpg

測試結論:
呢把 PWM 扇似乎唔可以開到太盡, 否則係會好嘈好嘈, 而且呢個一體水唔可以換風扇, 最多只可以加一把 12cm 風扇係冷排另一端.
不過又咁講, 呢個一體水本身個設計, PWM SIGNAL 係來自個水冷頭,
我用 PWM FAN MATE 谷到 100% 去試佢, 根本已經脫離現實.
因為佢個水冷頭在不同溫度下會 GENERATE 幾多 PWM SIGNAL 出黎, 佢無講過.
可能正常人就算 FULL LOAD 都唔會令個頭出超過 50% PWM SIGNAL 呢?

上機:
黎到上機, 咦... 一睇到下面張圖 大家就知小弟係走左上代理到喇
x17_Felton.jpg

點解呢? 話說小弟真係非常之好彩, 上機時竟然發現鎖住水冷頭與底板那個鐵圈, 形狀係唔 FIT 個水冷頭.
以下三張圖解釋一切, 圖一係水冷頭條坑個樣, 圖二係小弟第一次抽中既問題鐵圈, 圖三係 FELTON 職員為小弟更換的正常鐵圈.
呢件事要讚下 FELTON 代理, 二話不說就更換左畀我, 同埋我而家知道 FELTON 星期六都有換貨服務~ (同以前既代理相比, 一大改善!!! )
x18_HEAD_combine.jpg
x19_Ring_1.jpg
x20_Ring_2.jpg


上機過程, 我本身玩開塔式風冷所以對我來說不算難,
但相信對新手比較吃力一點, 尤其是佢塊強化背板要上四粒螺絲帽, 但係過程中果四粒螺絲帽好易跌番出黎,
如果得一個人兩隻手上機, 顧得背板又顧唔得個水冷頭, 好易搞到個水冷頭周圍移, 散熱膏周圍抺~

同之前既 TPC612 雙風扇塔式風冷比較, IDLE 同 FULL LOAD 涼左一、兩度左右, 同咁高 LEVEL 既風冷比, 咁既成績算係咁啦~
當溫度變得較高時, LED 會變成紫色~

總結:
優點

缺點


謝謝收看!

圖片附件: x1_Box.jpg (2014-5-25 00:58, 77.92 KB) / 下載次數 80
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677567&k=c57235a9c68361a17733d62a5711065f&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x2_Box.jpg (2014-5-25 00:58, 71.26 KB) / 下載次數 76
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677568&k=0d1f96c113fda1caf37d4d7f7c255e5e&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x3_Box.jpg (2014-5-25 00:58, 59.82 KB) / 下載次數 105
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677569&k=9163dd0e271d4f9dc358d51ab8226bf0&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x4_Unbox.jpg (2014-5-25 00:58, 73.3 KB) / 下載次數 99
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677570&k=4fb832ff5adedcd481fcd4c65123b6bb&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x5_3yr.jpg (2014-5-25 00:58, 37.25 KB) / 下載次數 81
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677571&k=0e97660c586410b91c548faf49ef2b2d&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x5_Unbox2.jpg (2014-5-25 00:58, 61.22 KB) / 下載次數 93
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677572&k=7cf3e9edf5c2c4bf5633a224fdb7f777&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x6_Body1.jpg (2014-5-25 00:58, 87.4 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677573&k=939a3d78b8e1258545967797a76c350c&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x7_Cool.jpg (2014-5-25 00:58, 53.91 KB) / 下載次數 96
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677574&k=581165574d1cf1da9be0abfe5c915ae6&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x8_DoubleFan.jpg (2014-5-25 00:58, 65.91 KB) / 下載次數 96
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677575&k=e9ecc92550c05aa58f775ec2f4727a9c&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x9_Pump.jpg (2014-5-25 00:58, 43.24 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677576&k=9f2ae4c4d8dd3caff6aa516f900da382&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x10_Copper1.jpg (2014-5-25 00:58, 37.32 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677577&k=5b55a3bf53d0c3b9c9ef7e183a3398d5&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x11_Access.jpg (2014-5-25 00:58, 52.79 KB) / 下載次數 91
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677578&k=2616e55396e63c8a3355201686f7778c&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x11_PlasRing1.jpg (2014-5-25 00:58, 43.36 KB) / 下載次數 96
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677579&k=3848f3c5f44fe756e3da5d237669fffb&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x12_Booklet.jpg (2014-5-25 00:58, 30.75 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677580&k=6c093431854e047e7992954662f568b8&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x13_Size1.jpg (2014-5-25 00:58, 33.62 KB) / 下載次數 116
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677581&k=9385e919763a38765792748a2fac7dbd&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x15_LED.jpg (2014-5-25 00:58, 46.07 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677583&k=60f0c80c8f3ccf6d4ccada94519c7705&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x16_PWM25.jpg (2014-5-25 00:58, 74.07 KB) / 下載次數 98
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677584&k=6b19db47b229db95624cb419fbdd154a&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x16_PWM50.jpg (2014-5-25 00:58, 67.43 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677585&k=9d70dd2145adefa5c72951335c65c871&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x16_PWM75.jpg (2014-5-25 00:58, 79.01 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677586&k=f5dc37a97a73e267d7659438069c62f8&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x16_PWM100.jpg (2014-5-25 00:58, 79.48 KB) / 下載次數 107
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677587&k=03d3703f089c5832058727f0481a36bc&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x17_Felton.jpg (2014-5-25 00:58, 44.52 KB) / 下載次數 97
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677588&k=cff34bf6c9aaee6dac280fa614a1f75e&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x18_HEAD_combine.jpg (2014-5-25 00:58, 47.96 KB) / 下載次數 94
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677589&k=9e7ef3fee83764c9c148dd3bf6a3f32d&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x19_Ring_1.jpg (2014-5-25 00:58, 31.98 KB) / 下載次數 101
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677590&k=e01dfdf9c2d9e1b27001a055d56478a5&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x20_Ring_2.jpg (2014-5-25 00:58, 42.84 KB) / 下載次數 84
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677591&k=39f915a00b5d397ff1f0bd01b99147fa&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG



圖片附件: x14_Wire1o.jpg (2014-5-25 02:43, 66.35 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1677609&k=ba4b9a56beaf515e6a1aa4d6e29a3ca1&t=1782381343&sid=1t45ItcpjG


作者: willleong30    時間: 2014-6-14 10:10

支持開箱
作者: fanchiuho    時間: 2014-6-14 10:46

上機過程, 我本身玩開塔式風冷所以對我來說不算難,
但相信對新手比較吃力一點, 尤其是佢塊強化背板要上四粒螺絲帽, 但係過程中果四粒螺絲帽好易跌番出黎,
如果得一個人兩隻手上機, 顧得背板又顧唔得個水冷頭, 好易搞到個水冷頭周圍移, 散熱膏周圍抺~


最煩真係呢一點, 我就係同佢玩左3個鐘先裝到
作者: g1jockey    時間: 2014-6-14 11:40

都唔夠nzxt g10難裝,g10簡直係經典,上水冷頭上到炆
作者: fanchiuho    時間: 2014-6-14 13:29

都唔夠nzxt g10難裝,g10簡直係經典,上水冷頭上到炆
g1jockey 發表於 2014-6-14 11:40

咦 咁岩我又有隻上咗張7950渦
g10搵兩對手就好易
作者: g1jockey    時間: 2014-6-14 13:50

回覆 5# fanchiuho

我單打獨鬥呢,但我又覺得H2O唔算難喎,我裝過950,一個鐘上好晒行得…
作者: fanchiuho    時間: 2014-6-14 14:56

回覆  fanchiuho

我單打獨鬥呢,但我又覺得H2O唔算難喎,我裝過950,一個鐘上好晒行得… ...
g1jockey 發表於 2014-6-14 13:50



    咁應該喺我手大
我覺得so far 最易上嘅喺CM 120V 個啲背板, 用橡膠頂住4條柱就ok
作者: g1jockey    時間: 2014-6-14 15:01

回覆 7# fanchiuho

可能我係AMD fans,裝過咁多個一體水最易裝係H80i,設計冇得頂。
作者: ffboys    時間: 2014-6-16 18:39

650用家摸過 內層黑色鐮刀狀並非2段扇
作者: cheungmanhoi    時間: 2014-6-18 17:25

同tpc612 full load差幾多度到?
作者: marcuschan    時間: 2014-6-19 01:38

其實兩面都要搞, 就緊係成塊底板羅出黎慢慢搞架啦

成塊板擺係 d 野上面(通常都應該唔建議直接放係 "木台" 架啦下話?)

背板+羅絲 唔郁, 你就點整都得啦

再唔係既, 你死都唔肯成塊底板羅出黎既
都得, 用膠紙係咁 2 痴住 d 會甩既野

上面少少羅絲先 meet 膠紙

又得唔得呀?
作者: K-Cup~    時間: 2014-6-20 00:05

我今晚玩左兩粒鐘,我用番AMD既原裝背板,上個四粒專用螺絲就搞掂,不過要用D力黎上螺絲(因為背板同機箱底有空位,上對角要按緊另一邊~
作者: CHUNG2    時間: 2014-6-25 22:54

本帖最後由 CHUNG2 於 2014-6-25 22:56 編輯
其實兩面都要搞, 就緊係成塊底板羅出黎慢慢搞架啦

成塊板擺係 d 野上面(通常都應該唔建議直接放係 "木台"  ...
marcuschan 發表於 2014-6-19 01:38



    呢隻個design真係好差
個4粒螺絲母會甩,再加上螺絲又有距離
裝個陣真係配合5到,麻煩到爆炸
唯一好係用番original amd back plate
唔洗用佢比個4粒會跌既螺絲母!!!!
作者: K-Cup~    時間: 2014-6-25 23:00

呢隻個design真係好差
個4粒螺絲母會甩,再加上螺絲又有距離
裝個陣真係配合5到,麻煩到爆炸
唯一好 ...
CHUNG2 發表於 2014-6-25 22:54


無錯,所以我覺得佢為AMD而設,話曬大家都有A!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2