Board logo

標題: 新人發問,麻煩晒各位解答 [打印本頁]

作者: wingOsky    時間: 2014-4-29 00:46     標題: 新人發問,麻煩晒各位解答

本人近排覺得我張HIS R9 280X 太嘈,想轉用水冷
有啲問題希望有經驗GE人可以解答下我

咁我而家預定就係係EK度訂晒所有野,因為唔想俾咁多運費
我部機會上水GE SPEC係:

3770K
ASUS Z77-V PRO
HIS R9-280X ICEQ2 TURBO
xigmatek Pantheon CASE

詳細走住大約係水箱放係5.25X2
PUMP放係機箱底,之後去DISPLAY,上CPU,上機箱頂冷排再番去水箱

CPU BLOCK :EK-Supremacy Clean CSQ - Nickel
GPU EK-FC7970 - Acetal+Nickel CSQ
EK-CoolStream RAD XTC (280)
EK-DDC 3.2 PWM X-TOP CSQ - Plexi

我有幾個問題想問:
1. 水箱連PUMP同分開個分別係邊,會唔會對成組水冷GE效能有好大影響?
2. 我用一個280排同一個水箱連PUMP係唔係會唔夠散熱能力同力水去走一圈?還是我有需要雙排同       雙 PUMP?
3. 我見EK度有一個PRODUCT係FOR 7970/280X GE 底板 "EK-FC7970 Backplate - Black CSQ "
     呢個唔係必需?還是最好用埋?
4.如果我唔係EK呢類店舖度訂PUMP,自己出去金魚街買我係唔係需要改裝佢個POWER 線,甚至加火牛先可以作為水冷PUMP咁用?例如我要令個PUMP可以同POWER ON 制連動咁
5.TUBE 同FITTING 係唔係照數要幾多對就OK

第一次整,比較多野問...麻煩晒各位了
作者: sapphire4890    時間: 2014-4-29 02:24

回覆 1# wingOsky
1.獨立bump通常勁啲,連水箱果啲通常都雞少少(個人感覺),實際都無太大影響,除非要走幾個排,一般水箱連bump都夠
2.夠力,但280排係厚定薄 3770k同280x都幾熱
3.背板加埋靚仔啲,散到電路板啲熱,可加可唔加...
4.唔識答
PS:N年無玩水,暫時答住你先,有錯請指正

(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: w4and14094    時間: 2014-4-29 15:18

本帖最後由 w4and14094 於 2014-4-29 15:20 編輯

如果直接用魚缸泵就咪咁麻煩改啦,直接記得先開泵后開機就夠,再唔系買個靜D嘅泵一日24小時開,魚缸泵唔用得你幾多電,而且可能比水冷專用泵更耐用,不過可能要改接口就真,而且要機外接水管,影響美觀。
作者: wingOsky    時間: 2014-4-30 00:03

麻煩晒兩位解答
即係用魚缸泵就係照用AC,唔好搞咁多.反而問題係佢個接口
機外我都OK,一來機箱有兩個水管位
二來我唔係求美觀為先,實用緊要啲,我會考慮一下用AC PUMP

厚定溥排呢個問題呢....我都唔識分
上番EK個網只係見到佢寫10FPI
呢個關事?
作者: w4and14094    時間: 2014-4-30 00:26

本帖最後由 w4and14094 於 2014-4-30 00:30 編輯

Fin Per Inch, 指冷排散熱片一吋內有幾多塊葉
呢個會直接影響散熱效果同所用風扇, 間接影響噪音度
FPI越多, 葉片越密, 同空氣接觸面積越大, 但風阻同時變大, 需要用轉速更快/風壓更大風扇嚟吹
建議樓主去CHIPHELL睇下水冷區樓頂幾篇文研究一下, 同時睇睇內地同好者D作品
P.S. 個人唔建議用EK個排, XSPC或者ALPHACOOL D 排性價比會高好多
作者: kimlam666    時間: 2014-4-30 08:27

我剩係粒U用一隻monsat 280排都唔係好夠...
你仲要加張280
作者: kimlam666    時間: 2014-4-30 08:29

4.PC火牛出12V,你買返隻12V既PUMP咪得羅,自己改返大4PIN,不過有咁既需要咩
作者: kimlam666    時間: 2014-4-30 08:31

5.買多幾粒啦,唔夠就運費都........
我買下買下多左幾十粒
作者: kimlam666    時間: 2014-4-30 08:32

麻煩晒兩位解答
即係用魚缸泵就係照用AC,唔好搞咁多.反而問題係佢個接口
機外我都OK,一來機箱有兩個水管位
...
wingOsky 發表於 30/4/2014 00:03



    你外置既,買隻http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=38288264006銅排啦
作者: kimlam666    時間: 2014-4-30 08:38

Fin Per Inch, 指冷排散熱片一吋內有幾多塊葉
呢個會直接影響散熱效果同所用風扇, 間接影響噪音度
FPI越多, ...
w4and14094 發表於 30/4/2014 00:26



    ALPHACOOL
monsta
作者: w4and14094    時間: 2014-4-30 12:43

本帖最後由 w4and14094 於 2014-4-30 12:45 編輯

monsta怪獸排堅得滯唔系咁多人接受得到,要用gt1850玩push pull開盡吹先可以發揮潛能
作者: wingOsky    時間: 2014-5-1 19:25

多謝晒各位解答,教學啲文有睇到,不過好多都唔明/.......\
EG: 我見D教學文 D PUMP一般係講D5 同DDK,但係我見EK個SHOP仲有一隻DCP
那個係較新出的PUMP?

其實水冷係只要D TUBE連得起就可以唔理係咁牌子打咩牌子?
我睇完你地話EK個RAIDATOR唔太好,我考慮FORZEN上度訂,用唔同公司GE PRODUCT
作者: polarhei    時間: 2014-5-2 00:03

1.不會. 不過, 水箱可能長命過水泵.
2.有幾多用幾多, 你需要安裝3把低速風扇來控制溫度.
3.要好啲, 最好整張控制.
4. 唔知

注: 我自己因為類似問題問過不少人, 水冷只宜用在實驗上.  實際的方案, 你問3M NOVEC系列吧. 她不會使你太煩躁,只是需要的配套較水冷昂貴很多. 我自己計劃引入一個. 如果沒有問題, 就會製造一個樣本看看.
作者: wingOsky    時間: 2014-5-2 15:51

本帖最後由 wingOsky 於 2014-5-2 18:39 編輯

見有人講過冷排嘅厚度問題...請問咁嘅size係唔係厚排?
我見有回覆叫我用怪獸,有成80mm厚,放唔到落機箱個冷排位,要用只可外掛

Ps打留了最重要嘅野一。一
Size:(L)290*(W)130*(H)42mm
作者: w4and14094    時間: 2014-5-2 20:44

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-2 20:48 編輯
多謝晒各位解答,教學啲文有睇到,不過好多都唔明/.......\
EG: 我見D教學文 D PUMP一般係講D5 同DDK,但係我 ...
wingOsky 發表於 2014-5-1 19:25


水冷泵一般都係DDC同D5, 其他水冷泵雖然形狀不同但其實都喺呢兩樣變出嚟
新舊不是重點,最重要喺你想要咩, 一般如果你想要靜同唔會加太多野或者空間足夠, D5(單或雙)會比較適合你, 但如果你想要細D, 或者掛太多排同冷頭, 用DDC(輸出壓力較高)會比較好, 缺點喺有可能會嘈D



見有人講過冷排嘅厚度問題...請問咁嘅size係唔係厚排?
我見有回覆叫我用怪獸,有成80mm厚,放唔到落機箱個 ...
wingOsky 發表於 2014-5-2 15:51


冷排其實睇你有個箱有幾大, 唔一定需要用Monsta, 用薄D都得
作者: wingOsky    時間: 2014-5-4 03:47

多謝各位解答,而家我打算參考"[求教]D5 PUMP 水流慢"個個水流組,不過會係行兩隻280或者一隻280+140+120排,因為機箱風口問題

不過我又有問題,我要行一隻D5同DDC或者兩隻D5,因為無得閒開箱量度尺寸,未定實邊樣

兩個PUMP係連住一齊定分開會比較好?
同埋D5一定係入水口向上,出水口水平咁放,DDC係唔都一定要兩個都係水平?
可唔可以入水同出水口都向上?
因為我打算MOUNT佢係側板個140風扇口度
作者: wingOsky    時間: 2014-5-12 01:13

本帖最後由 wingOsky 於 2014-5-12 01:16 編輯

本人剛剛整好了SHOPPING CART,發現有啲超出預算...詳細如下

XSPC Raystorm AX240 Extreme Universal CPU Water Cooling Kit w/ D5 Variant Pump USD240
EK Radeon HD 7970 VGA Liquid Cooling Block - Acetal + Nickel CSQ (EK-FC7970 - Acetal + Nickel CSQ) USD150
EK 7970 Backplate - Black USD30
Swiftech MCP655-B 12v Water Pump w/ G1/4 Thread Ports (Perfectly Tapped) USD105
Black Ice Nemesis GT Stealth 280 Radiator - Black  USD75
Prolimatech Blue Vortex 14 140mm x 25mm CPU Fan (87 CFM / 18.1 dBA) x2  USD26
XSPC G1/4" Thread 7/16" ID x 5/8" OD Low Profile Compression Fitting - Black Chrome V2  USD36
XSPC FLX Premium Grade PVC Tubing - 7/16" ID (5/8"OD) - 2 Meter (6.5 Feet) Retail Pack - Clear / UV Blue x2 USD25

TOTAL:USD687

再要加兩對QD FOR上係側板GE 280用
大約要750USD


個水道預定係
水箱連D5>280排>GPU>D5>240排>CPU>水箱
因為有些少超支ge關係
可以請各位幫我睇下有無咩問題或者可以改嗎?
作者: w4and14094    時間: 2014-5-12 10:41

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-12 11:09 編輯

全部外國訂?其實280冷排可以用alphacool或XSPC可平D(尤其alphacool可以上taobao買因為代理直接由代工廠取貨運費平一大圈,其他野就睇個人,因為國內定價高小小,計落同直接外國訂差唔多or貴D,不過翻貨都快D)

另外backing plate唔一定需要
7970用XSPC會平D
想再平D就用alphacool同冷排一齊訂

再另外喺你想D5分開放定用同一個雙泵top出兩水路?如果單U單顯卡雙冷排用1個D5/DDC都應該無問題,雙泵overkill

edit:幾間大廠冷排有個统一問題,就喺兩個風扇之間螺絲位經常做的太埋同機箱風扇位唔夾,black ice好似喺雖一一間廠有主動解決問題
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-5-12 12:25

本人剛剛整好了SHOPPING CART,發現有啲超出預算...詳細如下

XSPC Raystorm AX240 Extreme Universal CPU W ...
wingOsky 發表於 2014-5-12 01:13


早知我買個280同120比你啦
作者: wingOsky    時間: 2014-5-12 22:23

回覆 18# w4and14094

我打算係一條LOOP,因為我見有人有經驗,單U單GPY上雙排水流明顯減慢左,所以先打算行雙D5,同埋我個機箱位唔靚,要係箱內上下走兩個來回先係一個LOOP

TAOBAO其實有睇過,但係唔知邊個網先係信得過....可以麻煩你PM我那間有信譽嗎?
   
XPSC有出7970?我張係公板280X,我上網只找到EK話一定SUPPORT,同BITPOWER有張7970公板FULLBLOCK都應該OK,但價錢差唔多所以用EK


回覆 19# pochaccoandxo


    一切已經太遲了XD
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-5-12 23:10

回覆  w4and14094

我打算係一條LOOP,因為我見有人有經驗,單U單GPY上雙排水流明顯減慢左,所以先打算行雙D5 ...
wingOsky 發表於 2014-5-12 22:23



    唉
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-5-12 23:11

點解好以冇快擰頭既?
作者: kimlam666    時間: 2014-5-13 00:30

monsta怪獸排堅得滯唔系咁多人接受得到,要用gt1850玩push pull開盡吹先可以發揮潛能 ...
w4and14094 發表於 30/4/2014 12:43



    我用WING14已經夠力打穿晒
作者: fatdumm    時間: 2014-5-13 00:32

回覆  w4and14094

我打算係一條LOOP,因為我見有人有經驗,單U單GPY上雙排水流明顯減慢左,所以先打算行雙D5 ...
wingOsky 發表於 2014-5-12 22:23


http://www.performance-pcs.com/c ... edd83df8965b52d7dbc

講緊呢樣?~
作者: wingOsky    時間: 2014-5-13 12:58

本帖最後由 wingOsky 於 2014-5-13 13:05 編輯
點解好以冇快擰頭既?
pochaccoandxo 發表於 2014-5-12 23:11


我可能copy留左,我另外加左六粒xspc compression

講緊呢樣?~
fatdumm 發表於 2014-5-13 00:32



我上次搵到個張係舊版,無冷埋供電。有新verson又ok 喎
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-5-13 15:30

魚缸泵唔駛點煩,開機同時開泵咪唔駛改,除非你想開機同時開泵
我好多年前睇過改eham泵,不過搞咁多,不如直接買個水冷用的eham仲好
作者: w4and14094    時間: 2014-5-13 17:09

本帖最後由 w4and14094 於 2014-5-13 17:17 編輯

XSPC好似最近先出呢個block, 我訂左比二奶用


http://www.xs-pc.com/gpu-compatibility-list/


可以查compatibility
作者: wingOsky    時間: 2014-5-14 23:52

XSPC好似最近先出呢個block, 我訂左比二奶用





可以查compatibility
w4and14094 發表於 2014-5-13 17:09


我上網CHECK左用得,雖然外國網話個DESIGN唔算好,不過接近價好似得佢一張係FULLBLOCK





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2