Board logo

標題: Black Ice Nemesis新排 [打印本頁]

作者: lamech    時間: 2014-3-26 17:16     標題: Black Ice Nemesis新排

Black ice新嘢, 睇落去好正咁
歐元價格參考
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 120 - Copper - 450W - 52.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 140 - Copper - 550W - 62.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 240 - Copper - 1000W - 82.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 280 - Copper - 1200W - 99.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 360 - Copper - 1800W - 109.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 420 - Copper - 2000W - 139.90 Euro (incl. VAT)
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 480 - Copper - 2200W - 149.90 Euro (incl. VAT)

圖片附件: 2d95r7p.jpg (2014-3-26 17:16, 44.68 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653873&k=a67acab02cfd2c3c9b5c4263455a4ff1&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 2rcpcsz.jpg (2014-3-26 17:16, 54.18 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653874&k=8da02b878ef748129e4b5b5301e37cf7&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 2vm6oht.jpg (2014-3-26 17:16, 52.99 KB) / 下載次數 28
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653875&k=9cd5cd7336baac371871abfa79a95bdf&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 4qo3mf.jpg (2014-3-26 17:16, 52.31 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653876&k=1ed76cda182f85d900aadb220cfcfb06&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: v6nhbd.jpg (2014-3-26 17:16, 66.22 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653877&k=9af78586fc60d91b95b227a82fdeeb67&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 2j2ycco.jpg (2014-3-26 17:16, 90.57 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653878&k=ce18ac0f67a17aa5fd973e1c97f737f2&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 2pt9lc9.jpg (2014-3-26 17:16, 78.05 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653879&k=049f2a82390395710f563af32f3f626d&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 2weypfs.jpg (2014-3-26 17:16, 48.1 KB) / 下載次數 29
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653880&k=3195a39ac6ef3817dde46d3cc9ebd02f&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 33dvy12 (1).jpg (2014-3-26 17:16, 43.72 KB) / 下載次數 33
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653881&k=85a250c60f52e8e3f5e179294629b863&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 33dvy12.jpg (2014-3-26 17:16, 43.72 KB) / 下載次數 34
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653882&k=80d745abda232a6bdbdc3e662ccc56e0&t=1782143074&sid=tbu7Pircm



圖片附件: 156sbw0.jpg (2014-3-26 17:16, 70.45 KB) / 下載次數 31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1653883&k=3df0edcd344356ad7300f8ea659b1f2c&t=1782143074&sid=tbu7Pircm


作者: lamech    時間: 2014-3-26 17:34

己有師兄諮詢組團
作者: FeverMike    時間: 2014-3-26 17:35

好似好正喎,趁未入水有得諗
作者: lamech    時間: 2014-3-26 17:36

補上官網參考
http://hardwarelabs.com/nemesis/features
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-26 18:29

好似好正喎,趁未入水有得諗
FeverMike 發表於 2014-3-26 17:35


排皇之稱,當之無愧
作者: FeverMike    時間: 2014-3-26 18:38

回復 5# 可愛老坑


   
no comment
作者: chris05    時間: 2014-3-26 18:40

好似好正喎,趁未入水有得諗
FeverMike 發表於 2014-3-26 17:35

又換? 果然不愧為排皇+,+
作者: FeverMike    時間: 2014-3-26 18:43

又換? 果然不愧為排皇+,+
chris05 發表於 26/3/2014 18:40



   
你好似講到自己冇換過……
作者: lamech    時間: 2014-3-26 18:56

回復 7# chris05

齊齊做換排皇
作者: 可愛老坑    時間: 2014-3-26 19:00

回復  chris05

齊齊做換排皇
lamech 發表於 2014-3-26 18:56


買定啤酒睇排名
作者: lamech    時間: 2014-3-26 19:07

回復 10# 可愛老坑

你都嚟啦~~~~
作者: chris05    時間: 2014-3-26 19:40

買定啤酒睇排名
可愛老坑 發表於 2014-3-26 19:00

我實冇份^,^
作者: chris05    時間: 2014-3-26 19:41

回復  chris05

齊齊做換排皇
lamech 發表於 2014-3-26 18:56

我鍾意池哥果隻多D,-口-
作者: yiu81    時間: 2014-3-26 19:59

唔知幾時有貨?
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-26 20:06

我鍾意池哥果隻多D,-口-
chris05 發表於 2014-3-26 19:41


買啦
作者: chris05    時間: 2014-3-26 20:13

買啦
pochaccoandxo 發表於 2014-3-26 20:06

連你都引我~,~
作者: yiu81    時間: 2014-3-26 20:14

Blackice 真係好野黎架
作者: fatdumm    時間: 2014-3-26 21:10

Pcs冇嘅,我想買野喎
作者: pochaccoandxo    時間: 2014-3-26 21:16

連你都引我~,~
chris05 發表於 2014-3-26 20:13



    我邊有呢
作者: lamech    時間: 2014-3-26 22:11

回復 18# fatdumm

回復 16# chris05

回復 14# yiu81
   
快快去團購諮詢到報名有意參團購啦,齊齊試新嘢試好嘢!
作者: fatdumm    時間: 2014-3-26 22:15

回復  fatdumm

回復  chris05

回復  yiu81
   
快快去團購諮詢到報名有意參團購啦,齊齊試新嘢試好嘢 ...
lamech 發表於 2014-3-26 22:11


要咁煩架咩?
作者: alex29    時間: 2014-3-26 22:35

Black ice新嘢, 睇落去好正咁
歐元價格參考
Hardware Labs - Black Ice - Nemesis GTX 120 - Copper - 450W ...
lamech 發表於 2014-3-26 17:16


真係幾正  不過真係無我份
作者: alex29    時間: 2014-3-26 22:36

排皇之稱,當之無愧
可愛老坑 發表於 2014-3-26 18:29


+ 1
作者: alex29    時間: 2014-3-26 22:38

連你都引我~,~
chris05 發表於 2014-3-26 20:13


因為你好容易落踏囉
作者: alex29    時間: 2014-3-26 22:40

要咁煩架咩?
fatdumm 發表於 2014-3-26 22:15


師兄 有D野喎
作者: hlchung1879    時間: 2014-3-26 23:02

師兄,—個420薄排可唔可以比得上一個360厚排
作者: kitjai0    時間: 2014-3-26 23:43

回復 18# fatdumm


    你又黎呀
作者: phylido    時間: 2014-3-26 23:55

好正,条坑可以加好多燈燈呀
作者: fatdumm    時間: 2014-3-27 18:37

回復  fatdumm


    你又黎呀
kitjai0 發表於 2014-3-26 23:43


喺啊,聞說又再來~
作者: FeverMike    時間: 2014-3-28 00:18

好正,条坑可以加好多燈燈呀
phylido 發表於 26/3/2014 23:55


唔好攝左第樣...
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-3-29 14:38

SP120打唔打得入?
作者: hlchung1879    時間: 2014-3-29 14:47

師兄幾時開團.我想入360
作者: FeverMike    時間: 2014-3-29 15:15

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
師兄幾時開團.我想入360
hlchung1879 發表於 29/3/2014 14:47



去條link度留名支持開團吧





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2