作者: Clarkson0729 時間: 2014-3-14 23:16 標題: [分我個享] 用緊一體水冷既要留意留意
近期換左底版機箱諗住溫度會好D 唔洗焗住焗住...點知前日著左機之後 咩都未做 見到右下角
個CC software 溫度由30急速咁升至40度 心諗可能防毒運行緊姐...過多陣溫度都依然繼續升
冇理由啊又冇打機 剩係開skype姐...之後就關曬左有野 開住CC 黎睇 當時溫度已經去到47度..
但見到個泵係冇停嫁喎 仲行緊3千到 風扇都好正常啊 當時既溫度已經升到50度仲要繼續升上去..
已經覺唔對路即刻熄機驚燒CPU...拆側板 吹一吹風過左分幾鐘摸一摸個水冷果舊野(有antec logo果舊)哇..辣手既
當時其實都幾急住電腦用..咪拆走個水冷 用返原廠送既HS...著機開software望溫度...31 32度
btw打冷排既1850 有兩把 其中一把變左做機背扇 另一把存倉中..等待重見光明
作者: SEED 時間: 2014-3-15 14:03
用咩u
你懷疑個泵泵唔到水
作者: g1jockey 時間: 2014-3-15 18:13
睇嚟係個水泵壞啦…
作者: Clarkson0729 時間: 2014-3-16 00:27
我懷疑係冇曬水..因為我睇軟件個泵係運行緊
用緊i5-2400
作者: Nngiht 時間: 2014-3-16 04:30
咁快玩完
作者: cleverandy 時間: 2014-3-16 06:48
又可以check下有冇鬆左,同埋散熱膏有冇乾曬
亦可以拎出黎睇下水泵運行時,會唔會係佢發燒
其實較大機會同上面說法,水泵泵唔到水
作者: g1jockey 時間: 2014-3-16 07:48
回復 4# Clarkson0729
咁仲會唔會上水?我幾部機都上咗一體水…驚驚
作者: ridickidonky 時間: 2014-3-16 09:26
咁慘??
我用左 Corsair H50 四年幾 5 年都冇事
上年年尾先換自組
個 H50 仲賣到出去
作者: Clarkson0729 時間: 2014-3-16 16:22
散熱膏已經換過
唔會再上一體水啦...
作者: azaz01136 時間: 2014-3-17 10:28
我都系咁既情況,不過我系用620
風扇有動,但溫度由開機50度直上90度
用左大約一年半
作者: 渡邊樹 時間: 2014-3-17 21:26
回復 1# Clarkson0729
樓主用咩 software去mon住粒 cpu溫度~我都係入門級都驚會有呢個開題...
作者: Clarkson0729 時間: 2014-3-17 23:47
回復 11# 渡邊樹
水冷就用返佢 原廠軟件
作者: manling 時間: 2014-3-18 21:46
有無諗住放咗佢?
作者: Clarkson0729 時間: 2014-3-18 23:08
掉左佢 做乜要放左佢。。。
作者: heyaoshi 時間: 2014-4-1 19:50
我部i5-2400 配cm 120v.... 日常上網睇片算ok 4x度,
但一玩wow入戰場...1分鐘內cpu升到9x度,完全冇用...
轉返100元左右的風冷...穩壓40度..
對入門級一體水冷好失望~
作者: g1jockey 時間: 2014-4-1 20:07
所以我而家Keep住兩套全新嘅一體水冷做Spare(Antec 950 及 Tt Water 2.0 Performer)一有事即換上…
作者: Clarkson0729 時間: 2014-4-2 15:46
回復 15# heyaoshi
不過依家多左把1850出黎 同埋個水冷放埋一邊食塵中
作者: hahastar 時間: 2014-4-2 16:51
都係用H2O 920,又係用左年半度,情況同你一模一樣。但我用部機自動熄機先知出事。
即刻出左SSP買過另一隻CM Eisberg 120L~~~~

現家涼返晒

作者: autc 時間: 2014-4-2 20:37
一體化水冷帶來好處易装同靜,真係好靜!唔好就係亁水,漏水!漏水就火牛底板報銷,最怕就係有可能火燭!而家出面多左一體化水冷,少左風冷產品,風冷選擇少左
作者: av212 時間: 2014-4-2 21:33
回復 19# autc
何解一體化水冷於密封環境下會乾水?
求解
作者: autc 時間: 2014-4-2 21:52
回復 20# av212
液體加熱就會氣化,氣化左液體由膠邊位喉管位漏走,日子耐左夜體咪少左,少左冷卻液咪冷卻效能低左..
密封做得再好,唔代表一定唔會漏走液體,廠方都唔敢保證····
作者: av212 時間: 2014-4-2 22:14
回復 21# autc
假設是完全密封下液體受熱氣化,冷卻後便會還原
如果照師兄所說便不是完全密封,所以有很微少的漏水度導致乾水
作者: 1112311123 時間: 2014-4-2 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: autc 時間: 2014-4-3 19:24
回復 23# 1112311123
我用過corsair h50,正常上下網,睇戲,聽歌,唔覺嘈!打機會有啲聲,都合理!
風冷而家覺得款少左,好多舖頭賣一體化水冷多!
作者: chris_kai_kai 時間: 2014-4-19 09:55
Antec 920用左3年依然運作正常既路過
作者: benley138 時間: 2014-4-19 19:13
我都用緊水冷,逾睇逾驚
作者: cleverandy 時間: 2014-4-19 20:09
隻120L買左幾銀?

