Board logo

標題: [分我個享] 用緊一體水冷既要留意留意 [打印本頁]

作者: Clarkson0729    時間: 2014-3-14 23:16     標題: [分我個享] 用緊一體水冷既要留意留意

小弟我用Antec H2O 920(第一代)一體水冷都叫做有一 兩年了
近期換左底版機箱諗住溫度會好D 唔洗焗住焗住...點知前日著左機之後 咩都未做 見到右下角

個CC software 溫度由30急速咁升至40度 心諗可能防毒運行緊姐...過多陣溫度都依然繼續升

冇理由啊又冇打機 剩係開skype姐...之後就關曬左有野 開住CC 黎睇 當時溫度已經去到47度..

但見到個泵係冇停嫁喎 仲行緊3千到 風扇都好正常啊 當時既溫度已經升到50度仲要繼續升上去..

已經覺唔對路即刻熄機驚燒CPU...拆側板 吹一吹風過左分幾鐘摸一摸個水冷果舊野(有antec logo果舊)哇..辣手既

當時其實都幾急住電腦用..咪拆走個水冷 用返原廠送既HS...著機開software望溫度...31 32度  仲涼過水冷...

btw打冷排既1850 有兩把 其中一把變左做機背扇 另一把存倉中..等待重見光明
作者: SEED    時間: 2014-3-15 14:03

用咩u
你懷疑個泵泵唔到水
作者: g1jockey    時間: 2014-3-15 18:13

睇嚟係個水泵壞啦…
作者: Clarkson0729    時間: 2014-3-16 00:27

用咩u
你懷疑個泵泵唔到水
SEED 發表於 2014-3-15 14:03
睇嚟係個水泵壞啦…
g1jockey 發表於 2014-3-15 18:13

我懷疑係冇曬水..因為我睇軟件個泵係運行緊

用緊i5-2400
作者: Nngiht    時間: 2014-3-16 04:30

咁快玩完
作者: cleverandy    時間: 2014-3-16 06:48

又可以check下有冇鬆左,同埋散熱膏有冇乾曬
亦可以拎出黎睇下水泵運行時,會唔會係佢發燒
其實較大機會同上面說法,水泵泵唔到水
作者: g1jockey    時間: 2014-3-16 07:48

回復 4# Clarkson0729

咁仲會唔會上水?我幾部機都上咗一體水…驚驚
作者: ridickidonky    時間: 2014-3-16 09:26

咁慘??
我用左 Corsair H50 四年幾 5 年都冇事
上年年尾先換自組
個 H50 仲賣到出去
作者: Clarkson0729    時間: 2014-3-16 16:22

又可以check下有冇鬆左,同埋散熱膏有冇乾曬
亦可以拎出黎睇下水泵運行時,會唔會係佢發燒
其實較大機 ...
cleverandy 發表於 2014-3-16 06:48

散熱膏已經換過
回復  Clarkson0729

咁仲會唔會上水?我幾部機都上咗一體水…驚驚
g1jockey 發表於 2014-3-16 07:48


唔會再上一體水啦...
作者: azaz01136    時間: 2014-3-17 10:28

我都系咁既情況,不過我系用620
風扇有動,但溫度由開機50度直上90度
用左大約一年半
作者: 渡邊樹    時間: 2014-3-17 21:26

回復 1# Clarkson0729
樓主用咩 software去mon住粒 cpu溫度~我都係入門級都驚會有呢個開題...
作者: Clarkson0729    時間: 2014-3-17 23:47

回復 11# 渡邊樹
水冷就用返佢 原廠軟件
作者: manling    時間: 2014-3-18 21:46

有無諗住放咗佢?
作者: Clarkson0729    時間: 2014-3-18 23:08

掉左佢 做乜要放左佢。。。
作者: heyaoshi    時間: 2014-4-1 19:50

我部i5-2400 配cm 120v.... 日常上網睇片算ok 4x度,
但一玩wow入戰場...1分鐘內cpu升到9x度,完全冇用...
轉返100元左右的風冷...穩壓40度..
對入門級一體水冷好失望~
作者: g1jockey    時間: 2014-4-1 20:07

所以我而家Keep住兩套全新嘅一體水冷做Spare(Antec 950 及 Tt Water 2.0 Performer)一有事即換上…
作者: Clarkson0729    時間: 2014-4-2 15:46

回復 15# heyaoshi
直情用返intel原廠HS 機背裝返 之前打冷排既 gt1850 溫度仲好
不過依家多左把1850出黎 同埋個水冷放埋一邊食塵中
作者: hahastar    時間: 2014-4-2 16:51

都係用H2O 920,又係用左年半度,情況同你一模一樣。但我用部機自動熄機先知出事。

即刻出左SSP買過另一隻CM Eisberg 120L~~~~

現家涼返晒
作者: autc    時間: 2014-4-2 20:37

一體化水冷帶來好處易装同靜,真係好靜!唔好就係亁水,漏水!漏水就火牛底板報銷,最怕就係有可能火燭!而家出面多左一體化水冷,少左風冷產品,風冷選擇少左
作者: av212    時間: 2014-4-2 21:33

回復 19# autc
何解一體化水冷於密封環境下會乾水?
求解
作者: autc    時間: 2014-4-2 21:52

回復 20# av212
液體加熱就會氣化,氣化左液體由膠邊位喉管位漏走,日子耐左夜體咪少左,少左冷卻液咪冷卻效能低左..
密封做得再好,唔代表一定唔會漏走液體,廠方都唔敢保證····
作者: av212    時間: 2014-4-2 22:14

回復 21# autc
假設是完全密封下液體受熱氣化,冷卻後便會還原
如果照師兄所說便不是完全密封,所以有很微少的漏水度導致乾水
作者: 1112311123    時間: 2014-4-2 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: autc    時間: 2014-4-3 19:24

回復 23# 1112311123


我用過corsair h50,正常上下網,睇戲,聽歌,唔覺嘈!打機會有啲聲,都合理!
風冷而家覺得款少左,好多舖頭賣一體化水冷多!
作者: chris_kai_kai    時間: 2014-4-19 09:55

Antec 920用左3年依然運作正常既路過
作者: benley138    時間: 2014-4-19 19:13

我都用緊水冷,逾睇逾驚
作者: cleverandy    時間: 2014-4-19 20:09

都係用H2O 920,又係用左年半度,情況同你一模一樣。但我用部機自動熄機先知出事。

即刻出左SSP買 ...
hahastar 發表於 2014-4-2 16:51

隻120L買左幾銀?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2