作者: apple_100 時間: 2014-3-3 01:14 標題: Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷-290X[7/3更新測試,95%完成]
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:36 編輯
物資介紹#1
工程進行前-第資照#2
工程進行中-安裝#3
溫度測試#4
物資終於到齊,開工改裝
上回未來未來道具2號機 V.2.7
ITEMS LIST:
koolance 3X120 RADIATOR
koolance CUP 370
EK MOSFET SABERTOOTH P67
D5 PUMP
鐮刀 120MM FAN
silverstone 140MM 穿甲彈
aquacomputer kryographics Hawaii for Radeon R9 290X and 290 acrylic glass edition
alphacool nexXxos ut60 2x120 RADIATOR
enermax 120MM FAN
COMPUTER ITEM:
I7 2600K
ASUS SABERTOOTH P67
corsair Dominator Platinum DDR3 2x4GB
GIGABYTE AMD 290X
ANTEC Signature 850W
corsair Vengeance C70



作者: apple_100 時間: 2014-3-3 01:14
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 15:04 編輯
未更新前最新狀況


今次用既物品
alphacool nexXxos ut60 2x120 RADIATOR

aquacomputer kryographics Hawaii for Radeon R9 290X and 290 acrylic glass edition

竟然用真空包裝,放幾耐都唔會咁易氧化
洗完

裝上290X後,玉照一張

夏威夷群島


koolance CUP 370

enermax T.B.SILENCE 120MM FAN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1645310&k=891e4684cbbef7b3cf125ab1b3abc472&t=1782198358&sid=Y1kMcPuDM9

作者: apple_100 時間: 2014-3-3 01:15
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:32 編輯
上機開始~









4/3更新
聽完老坑大帥話會甩,今日將果個位改一改

換做軟管

最後用淨一支咀

6/3更新
琴晚倒晒成支770ml蒸餾水入去,放左係到一晚,今日開始試水

隻ALPHACOOL排真係好食水,以前未加落去果陣仲有水淨可以飲
上埋色後......
來一張側面全身


夏威夷D水真係好藍



亮燈




移動軍火箱


作者: apple_100 時間: 2014-3-3 01:17
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-8 00:27 編輯
入左水,緊係要試下個溫度LA
總體黎講,比之前未加排時既溫度低左(CPU同GPU同樣有改善)
測試時室溫約20度

CPU:

最高50度,開始時最低23度
未上ALPHACOOL排時,最高約60度
GPU:

開始時最低31度

最高50度,比未改散熱時既95度,同改風冷散熱後85度低出35度有多

煲完回落去37度
7/3更新
是日更新,CPU & GPU一齊煲
煲前一刻,GPU 33度,CPU 34度

6分鐘後......

比單煲一味熱少少

GPU煲後回落至38度

CPU煲後回落至34度
95%,大致完成,當然唔少得每次都有既DIY,請耐心期待
作者: 可愛老坑 時間: 2014-3-3 03:36
回復 1# apple_100
support water cooling
作者: 可愛老坑 時間: 2014-3-3 15:51
回復 3# apple_100
師兄要留意呢三個位牙
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1645325&k=9ee86a128f60bba1f41fecd58e5ecb8d&t=1782198358&sid=Y1kMcPuDM9

作者: apple_100 時間: 2014-3-3 16:22
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 16:24 編輯
回復 6# 可愛老坑
多謝師兄指出
其實上左之後發現果條管長左,但當時太夜,拆左出黎遲下再改
有時間cut好就入水試
作者: 可愛老坑 時間: 2014-3-3 16:40
係小心會luck 出黎
作者: apple_100 時間: 2014-3-3 18:06
回復 8# 可愛老坑
上面有夾夾住都會甩?
作者: acer9999 時間: 2014-3-3 18:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ok041094 時間: 2014-3-3 19:37
回復 8# 可愛老坑
我怕硬管會出現裂痕...
作者: chris05 時間: 2014-3-3 19:50
支持硬管上水+1, @@
作者: apple_100 時間: 2014-3-3 20:05
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-3 20:07 編輯
回復 10# acer9999
我都係受害人之一,之前睇過老坑大師既作品就忍唔住換硬管
作者: apple_100 時間: 2014-3-3 20:11
回復 11# ok041094
同水樽一樣,都係亞加力膠,但薄過水樽
所以係絕對有機會裂
作者: eddyice 時間: 2014-3-4 15:36
個機房裝得好靚 唔識裝睇下都開心
作者: mo 時間: 2014-3-4 17:28
啲鐮刀fan係咪用嚟打排?效果如何?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: apple_100 時間: 2014-3-4 18:29
回復 16# mo
D鐮刀fan用黎抽出隻排,之前見其他師兄測試過打入同抽出,抽出既風係會大過打入,同埋抽出風聲冇咁大
效果唔算太好,可能係隻排質素唔算太好,平時夏天打機cpu最高60度(only cpu同mosfet時)
e+上多隻alphacool唔知效果會唔會有改善
遲下得閒入水試埋再測試
作者: apple_100 時間: 2014-3-7 10:45
6/3已更新,95%完成
作者: apple_100 時間: 2014-3-8 00:32
7/3再更新,全煲測試
作者: HKDMC 時間: 2014-3-8 14:49
apple兄
很久不見了
作者: apple_100 時間: 2014-3-8 16:40
回復 20# HKDMC
係,潛左水好耐
原本應該上年年底完成,點知aquatuning果到填錯地址,搞到2月尾先收到

作者: ok041094 時間: 2014-3-8 16:51
溫度不錯...
不過等夏天35度以上時再test一下先見水冷同風冷的最大分別
作者: louis10022hk 時間: 2014-3-19 20:54
CHING 成SET 水冷幾錢?
我用緊同廠機箱500R 又用緊290
想參考下你個水冷設備
作者: apple_100 時間: 2014-3-19 21:32
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-19 21:34 編輯
回復 23# louis10022hk
冇認真計過
隻DISPLAY CARD BLOCK 83,86 €,隻240排 56,29 €(已扣稅), CPU BLOCK $790 HKD, 上面隻360排比較雞,其實隻C70裝唔到360排,只係裝左兩把FANS上去,MOSFET BLOCK唔記得幾錢,當時係搵水區師兄訂
如果只FOR GPU買一隻厚240都OK,加埋CPU一隻240應該唔夠
用500R上下都可以裝240排,但裝上面要小心,唔係隻隻排都裝到,太厚會頂板
D接咀睇你自己想用咩牌子,國產平一半有多,來佬貨比較靚,來佬亦都有平有貴
其實最貴唔係D BLOCK,而係D咀,一SET水冷都十幾粒,如果用軟喉,一粒鎖咀都$七十幾, 成SET水冷咁就加多七百幾八百幾

如果用硬管要諗得更清楚,買少左一粒90度座都裝唔到,唔同軟喉屈屈就得,,同埋最好用紙MARK低點行,過一排包你唔記得原來想點行
作者: louis10022hk 時間: 2014-3-19 21:40
回復 24# apple_100
CHING好詳細
我打算上GPU+CPU
加埋水管 FITTING水箱$4000夠喇嗎?
我覺得硬管幾靚 不過真係差少少位都會有問題
作者: apple_100 時間: 2014-3-19 22:17
本帖最後由 apple_100 於 2014-3-19 22:19 編輯
回復 25# louis10022hk
其實D硬管係一條條唔記得40定50CM咁買返黎自己CUT,CUT多左自己磨,CUT少左再CUT多條,有咁上下技術既可以燒軟佢屈個角出黎,省一SET 90度接頭,哩到都有兩三位師兄屈過
但安裝時間係比軟管長好多
價錢睇你用咩牌子,CPU BLOCK同GPU BLOCK唔同牌子效能都有唔同,當然,價錢都有好大分別
以我E+哩SET為例,如果用軟喉,上下240排+全來佬貨鎖喉, $4000緊緊夠,D5 PUMP 約$650, DDC 約$600,D5大力D, DDC流度高D
如果行硬管,價錢差唔多,但D咀係國產,即係我E+哩SET用緊哩隻
如果唔明可以睇水區既教學POST
內面有哩到既大師解說D5同DDC有咩唔同,亦有測試
如果用軟喉更加要睇,水管有好多隻唔同既SIZE
作者: pochaccoandxo 時間: 2014-3-19 22:33
靚


