Board logo

標題: [完成]做個古董A70的小小分享 [打印本頁]

作者: simplekk    時間: 2014-1-21 22:09     標題: [完成]做個古董A70的小小分享

本帖最後由 simplekk 於 2014-1-21 22:10 編輯

終於趕及過年前搞掂嘆野,由X58上Z77,
其實嘆野都放左係度好耐下, 真係無乜心想搞,加上缺喉缺水,咁既原因
就閣置左好耐(都接近半年), 真係過年既關係, 最終都係要整
係度好感謝有喉分享比小弟既幾位Ching,仲教我搵返個買水冷液, 另我感到不再孤獨加動力
係度做個少少分享, 由於太簡陋既關係, 傷眼的請按下Alt+F4(p.s: 透明喉唔夠, 搞到上半段變左咁,而
隻CPU block係一位長老級會員既傑作黎made in HK, 效能非常強悍,都陪我渡過左好幾代socket)
480>泵>MOS>GPU>NB>CPU













作者: chris05    時間: 2014-1-21 22:28

kkfai 花灑 cpu block @,@
作者: kitjai0    時間: 2014-1-21 23:49

支持ching
作者: 可愛老坑    時間: 2014-1-22 00:02

終於趕及過年前搞掂嘆野,由X58上Z77,
其實嘆野都放左係度好耐下, 真係無乜心想搞,加上缺喉缺水,咁既原因
就 ...
simplekk 發表於 2014-1-21 22:09


大師兄隻A70仲好新淨,正
作者: matthew1130    時間: 2014-1-22 00:16

隻CPU BLOCK做工睇落好好喎
作者: fatdumm    時間: 2014-1-22 01:12

大猩猩師兄終於出POST了~
作者: simplekk    時間: 2014-1-22 12:25

覆chris05兄
係呀~ 仲好新淨丫下?

覆kitjai0兄
THX Ching

覆可愛老坑兄
點整都唔及ching你整得咁型

覆matthew1130兄
係堅得咖... 都好多年下咖啦

覆fatdumm兄
D細矮野黎~ 唔起眼啦
作者: JayHon    時間: 2014-1-22 17:21

真係執得幾整齊
見到你上埋南橋
我都想入埋先開工tim
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-1-22 20:42

其實EK coolance 的微水道比柱型block強幾多? 水流影響又幾多?
作者: LHF    時間: 2014-1-22 22:11

支持ching~好彩我仲未受毒入侵
作者: simplekk    時間: 2014-1-24 12:36

回復 8# JayHon

梗係要啦, 無後顧之憂嘛
實情南同北橋都好熱下, 同埋OC後穩唔穩都關呢part事
作者: simplekk    時間: 2014-1-24 12:40

回復 9# 唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落差, 由以前360x2+240,到今時今日一隻480
看破了~阿彌陀佛
作者: simplekk    時間: 2014-1-24 12:41

本帖最後由 simplekk 於 2014-1-24 12:47 編輯

回復 10# LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉
作者: 可愛老坑    時間: 2014-1-24 17:00

回復  LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉
simplekk 發表於 2014-1-24 12:41


但呢家野,玩過返5到轉頭
作者: simplekk    時間: 2014-1-24 17:24

唔係呀ching
連desktop都唔玩喇
到時一部notebook就夠喇
細過時打機, 宜加玩半粒鐘都投降(頭暈)
宜加用緊果張都係GTX460黎咖渣
作者: LHF    時間: 2014-1-24 18:17

回復 14# 可愛老坑


    XDD我最多都係玩一體~冇$$~有既話我都會玩自組
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-1-24 19:55

回復  唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:40 PM


咁就好, 我打算用個國產p60小水泵, 怕推力唔夠, 入完微水道的block無力入gpu, 依家直接搵柱型block
我機箱放唔入, 打算兩個120算
作者: JayHon    時間: 2014-1-24 21:48

回復  JayHon

梗係要啦, 無後顧之憂嘛
實情南同北橋都好熱下, 同埋OC後穩唔穩都關呢part事 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:36



    冇啦
我等砌好呢套
度岩位先考慮上埋南橋喇
驚到時唔岩位
作者: 可愛老坑    時間: 2014-1-24 23:51

唔係呀ching
連desktop都唔玩喇
到時一部notebook就夠喇
細過時打機, 宜加玩半粒鐘都投降(頭暈)
宜加用緊果 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 17:24


肥鸭師兄話大星星師兄好後生wor,打機点會頭暈牙,飛機就5知
作者: gogogomp5    時間: 2014-1-25 00:00

回復 19# 可愛老坑

你都好後生姐
作者: 可愛老坑    時間: 2014-1-25 00:08

回復  可愛老坑

你都好後生姐
gogogomp5 發表於 2014-1-25 00:00


我心境23
ps:呢區我仲未算老,池哥話有位成五張幾
作者: gogogomp5    時間: 2014-1-25 00:18

回復 21# 可愛老坑
yes
作者: simplekk    時間: 2014-1-25 12:05

回復 19# 可愛老坑
唔係下話, 佢叫肥鴨
但水冷界我行到盡頭啦~ 又煩又哂時間(雖然整完係值)
唔係呀, 真係無乜操, 只係間唔中玩下, 但真係頂唔順, 好暈
作者: simplekk    時間: 2014-1-25 12:08

本帖最後由 simplekk 於 2014-1-25 12:10 編輯

回復 17# 唐賓南紀念中學
以我自己經驗...
水有流動就OK...
事關要玩到打水壓D block先用得著強勁水力既加持
但實情又係差1,2度... 我揀忽略, 我宜加呢set, 隻D5我行1波咖咋
作者: simplekk    時間: 2014-1-25 12:09

回復 21# 可愛老坑
咁堅... 興趣真係無分年齡..
作者: simplekk    時間: 2014-1-25 12:09

回復 18# JayHon

又等睇ching大作
作者: raymond1688    時間: 2014-1-25 12:49

回復  唐賓南紀念中學
有係有既, 不過效能唔明顯囉
我初玩水冷時都有好多CHING呢d問題
試過後真係1,2度落 ...
simplekk 發表於 2014-1-24 12:40



    我都是一只420排呀
作者: raymond1688    時間: 2014-1-25 12:51

回復  LHF
哈~ 我玩埋呢次都退出水冷界囉
simplekk 發表於 2014-1-24 12:41



    咁又唔使退出水冷界
作者: 唐賓南紀念中學    時間: 2014-1-25 13:31

回復  唐賓南紀念中學
以我自己經驗...
水有流動就OK...
事關要玩到打水壓D block先用得著強勁水力既加持
...
simplekk 發表於 2014-1-25 12:08 PM



師兄邊度買水冷液?
如果純銅係唔係用屈銀錢精漏水就可以
作者: simplekk    時間: 2014-1-27 10:15

回復 29# 唐賓南紀念中學
自己對上玩過蒸餾水後唔會再用(養菌)
除非在水道內放銀既野(但係咪就肯定解決以上問題呢?小弟未試過)
so今次整支EK透明水算了怕怕了,仲有支凸左出黎
作者: fatdumm    時間: 2014-1-27 10:19

回復  唐賓南紀念中學
自己對上玩過蒸餾水後唔會再用(養菌)
除非在水道內放銀既野(但係咪就肯定解決以上問 ...
simplekk 發表於 2014-1-27 10:15


透明水
作者: simplekk    時間: 2014-1-27 11:44

回復 31# fatdumm
咩抖肥鴨兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2