作者: apple_100 時間: 2013-12-9 22:09 標題: 由軟到硬,Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷[9/12部分物資到手]
本帖最後由 apple_100 於 2013-12-9 22:15 編輯
previously on my 未來道具2號機 V.2.7
想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3
SEASON 4
一枱都係

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1614562&k=438b02035b491a5d06ffc420fa14695e&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1614573&k=6e15f3d4d4f36e49c9c0090f6a25e7b8&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2

作者: ()下() 時間: 2013-12-9 22:34
本帖最後由 ()下() 於 2013-12-9 23:42 編輯
學下野先
另外想問enermax風扇好在邊?
作者: apple_100 時間: 2013-12-9 23:54
回復 2# ()下()
其實我買錯型號,哩隻係低轉速版,得900RPM
1500RPM版風量同風壓比一般FAN多同靜(應該係扇葉用左特別設計既關係)
不過冇所謂,仲有幾把之前買落既SCYTHE
佢同GELID 一樣可以拆扇葉出黎,但唔防水,淘寶既話比GELID平一半有多
作者: AL131 時間: 2013-12-9 23:59
enermax行到1500RPM都幾嘈架
作者: apple_100 時間: 2013-12-10 00:07
回復 4# AL131
http://www.enermax.com/home.php? ... mp;lv1=23&no=82
應該唔會過30掛,官方寫最低得8DB
作者: kimlam666 時間: 2013-12-10 02:14
回復 5# apple_100
靜音室都係5DB,佢話8DB係咪冇電果陣
作者: apple_100 時間: 2013-12-10 10:16
回復 6# kimlam666
官方唔標平均值,只標最低,話唔定係拆左扇葉空轉果陣既音量
作者: GentleSilenT 時間: 2013-12-10 14:14
睇黎師兄都係走性價比路線...
好似好有參考價值

作者: AL131 時間: 2013-12-10 14:51
正常風扇行到1500RPM都有25-30DBA
貓頭鷹F12都要行埋一角
過1500RPM都好靜真係冇乜幾隻
作者: ()下() 時間: 2013-12-12 20:48
我想問下CORSAIR C70 裝左190mm牛 底仲裝唔裝到60mm 240冷排
作者: iledi 時間: 2013-12-12 21:08
回復 10# ()下()
190mm牛應該唔得! 比張圖你參考下, 我隻牛 160mm!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1615605&k=01c029401eed7c8b8e82441085c7ab26&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2

作者: apple_100 時間: 2013-12-12 23:58
回復 10# ()下()
X2,應該唔得,就算俾你放到入去,D線都會頂住你隻排,上唔到接頭


