Board logo

標題: 由軟到硬,Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷[9/12部分物資到手] [打印本頁]

作者: apple_100    時間: 2013-12-9 22:09     標題: 由軟到硬,Corsair C70,藍藍大海包圍夏威夷[9/12部分物資到手]

本帖最後由 apple_100 於 2013-12-9 22:15 編輯

previously on my 未來道具2號機  V.2.7

想再繼續深究請睇返
SEASON 1
SEASON 2
SEASON 3
SEASON 4
DSC_0256.jpg
一枱都係
wb.jpg

圖片附件: DSC_0256.jpg (2013-12-9 22:05, 145.6 KB) / 下載次數 11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1614562&k=438b02035b491a5d06ffc420fa14695e&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2



圖片附件: wb.jpg (2013-12-9 22:15, 125.67 KB) / 下載次數 12
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1614573&k=6e15f3d4d4f36e49c9c0090f6a25e7b8&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2


作者: ()下()    時間: 2013-12-9 22:34

本帖最後由 ()下() 於 2013-12-9 23:42 編輯

學下野先
另外想問enermax風扇好在邊?
作者: apple_100    時間: 2013-12-9 23:54

回復 2# ()下()


    其實我買錯型號,哩隻係低轉速版,得900RPM
1500RPM版風量同風壓比一般FAN多同靜(應該係扇葉用左特別設計既關係)
不過冇所謂,仲有幾把之前買落既SCYTHE
佢同GELID 一樣可以拆扇葉出黎,但唔防水,淘寶既話比GELID平一半有多
作者: AL131    時間: 2013-12-9 23:59

回復  ()下()


    其實我買錯型號,哩隻係低轉速版,得900RPM
1500RPM版風量同風壓比一般FAN多同靜(應該係 ...
apple_100 發表於 9-12-2013 23:54


enermax行到1500RPM都幾嘈架
作者: apple_100    時間: 2013-12-10 00:07

回復 4# AL131


    http://www.enermax.com/home.php? ... mp;lv1=23&no=82
應該唔會過30掛,官方寫最低得8DB(唔通唔敢寫最高,怕恐死人)
作者: kimlam666    時間: 2013-12-10 02:14

回復 5# apple_100


    靜音室都係5DB,佢話8DB係咪冇電果陣
作者: apple_100    時間: 2013-12-10 10:16

回復 6# kimlam666


    官方唔標平均值,只標最低,話唔定係拆左扇葉空轉果陣既音量
作者: GentleSilenT    時間: 2013-12-10 14:14

睇黎師兄都係走性價比路線...
好似好有參考價值
作者: AL131    時間: 2013-12-10 14:51

回復  AL131


   
應該唔會過30掛,官方寫最低得8DB(唔通唔敢寫最高,怕恐死人) ...
apple_100 發表於 10-12-2013 00:07


正常風扇行到1500RPM都有25-30DBA
貓頭鷹F12都要行埋一角

過1500RPM都好靜真係冇乜幾隻
作者: ()下()    時間: 2013-12-12 20:48

我想問下CORSAIR C70 裝左190mm牛 底仲裝唔裝到60mm 240冷排
作者: iledi    時間: 2013-12-12 21:08

回復 10# ()下()

190mm牛應該唔得! 比張圖你參考下, 我隻牛 160mm!

20131212_125846738_iOS_resize.jpg

圖片附件: 20131212_125846738_iOS_resize.jpg (2013-12-12 21:08, 53.64 KB) / 下載次數 4
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1615605&k=01c029401eed7c8b8e82441085c7ab26&t=1782193490&sid=8yEEWdxr2


作者: apple_100    時間: 2013-12-12 23:58

回復 10# ()下()


   
回復  ()下()

190mm牛應該唔得! 比張圖你參考下, 我隻牛 160mm!
iledi 發表於 2013-12-12 21:08



    X2,應該唔得,就算俾你放到入去,D線都會頂住你隻排,上唔到接頭





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2