作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 00:45 標題: [問下]有無人MOD左DISPLAY
我7970 MOD 左620
但溫度仲高過用原裝風扇
我中間無落片,只係用左膏
但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度
點解呢?
作者: fanchiuho 時間: 2013-12-8 01:31
咁你依家幾多度先?
作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 09:34
75 idle
95 load
作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 09:44
我頭先抹過哂D舊膏,打磨左個頭,而家去番40度IDLE.神奇
作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 10:21
FULL LOAD 55' NOW
作者: fanchiuho 時間: 2013-12-8 10:36
其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd
作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 13:25
黃疏民議員!!!!
作者: fanchiuho 時間: 2013-12-8 16:26
真喺咁似
睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度...
作者: cccsskit 時間: 2013-12-8 22:56
我唔會笑你

作者: kimlam666 時間: 2013-12-8 23:19
人地鬼佬果邊幾多度呀?

作者: fanchiuho 時間: 2013-12-9 01:09
4-50度左右 (好似係)
作者: kimlam666 時間: 2013-12-9 08:19
回復 11# fanchiuho
氣溫wor
作者: cccsskit 時間: 2013-12-9 13:43
room temp: 25

