Board logo

標題: [測試] [問下]有無人MOD左DISPLAY [打印本頁]

作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 00:45     標題: [問下]有無人MOD左DISPLAY

我7970 MOD 左620
但溫度仲高過用原裝風扇
我中間無落片,只係用左膏
但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度
點解呢?
作者: fanchiuho    時間: 2013-12-8 01:31

我7970 MOD 左620
但溫度仲高過用原裝風扇
我中間無落片,只係用左膏
但我見鬼佬都係咁做,但佢地就30度
點解 ...
cccsskit 發表於 2013-12-8 00:45



    咁你依家幾多度先?
作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 09:34

咁你依家幾多度先?
fanchiuho 發表於 2013-12-8 01:31

75 idle
95 load
作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 09:44

我頭先抹過哂D舊膏,打磨左個頭,而家去番40度IDLE.神奇
作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 10:21

FULL LOAD 55' NOW
作者: fanchiuho    時間: 2013-12-8 10:36

FULL LOAD 55' NOW
cccsskit 發表於 2013-12-8 10:21
其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd
作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 13:25

其實與其話係打磨有用倒不如話 其實你第二次裝返正xd
fanchiuho 發表於 2013-12-8 10:36

黃疏民議員!!!!
作者: fanchiuho    時間: 2013-12-8 16:26

黃疏民議員!!!!
cccsskit 發表於 2013-12-8 13:25


真喺咁似

睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度...
作者: cccsskit    時間: 2013-12-8 22:56

真喺咁似

睇嚟我都要再mount多一次隻120V, HD7950 Load 上到7x度...
fanchiuho 發表於 2013-12-8 16:26

我唔會笑你
作者: kimlam666    時間: 2013-12-8 23:19

人地鬼佬果邊幾多度呀?
作者: fanchiuho    時間: 2013-12-9 01:09

人地鬼佬果邊幾多度呀?
kimlam666 發表於 2013-12-8 23:19

4-50度左右 (好似係)
作者: kimlam666    時間: 2013-12-9 08:19

回復 11# fanchiuho

氣溫wor
作者: cccsskit    時間: 2013-12-9 13:43

room temp: 25





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2