Board logo

標題: 新手中毒,求解毒良方~(已上水) (30/11 更新) [打印本頁]

作者: cwcc    時間: 2013-9-5 18:52     標題: 新手中毒,求解毒良方~(已上水) (30/11 更新)

本帖最後由 cwcc 於 2013-11-30 00:53 編輯

睇得水區post多,慢慢就會有少少毒癮,咁岩收左張7870XT,一打起機上黎個溫度直上90C,D風扇聲更加係唔講得笑,呢個時候個心就係度諗唔通連個天都想我玩水?所以係時候要開個post向各水區C兄求教一個解毒良方啦!

請先睇睇小弟Config
CPU: AMD PII 960T 已轉FX-8320
GPU: Sapphire 7870 XT Boost (主要熱力來源)
Ram: 16GB Ram (4GB X 4)
HD: 1 X WD Black 1TD, 1 X WD Green 2TB 無位擺,暫時退役...
SSD: 1 X M4 64GB
PSU: Antec TPN-650
Case: SS TJ-08e

拜讀過各位師兄既大作之後,小弟就諗左以下呢個水冷list,
1.        Phobya CPU Cooler UC-1 Extreme CPU頭都係德國製造中...
2.        GPU頭搵左德國人做一體既 (效能未明)
3.        Phobya Xtreme 200mm Radiator 轉 Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 180mm Single (放前面)
4.        Black Ice SR-1 120 轉 alphacool XT45 120 radiator (放後面) (先感謝fatdumm c兄割愛~ )
5.        EK-D5 Vario X-RES 100 (incl. pump) (有齊pump, top, res)
6.        Koolance Compression Fitting (師兄都認為最好擰)
7.        用3分厚喉 (軟硬適中)

雖然出左個list,但我仍然有好多問題想問,希望各位師兄指點一下,
1.        最重要既一點就係…上面張list我有冇野係漏左嫁?揀既野又有冇問題?
2.        一個200mm+120mm排夠唔夠散我個config? 遲d加埋FX-8350係唔係都夠?
3.        大部分既人都揀D5同DDC,我追過post就話D5流量大,DDC就水壓大,就咁睇我應該用D5定DDC會好D?
4.        3分厚喉會有咩選擇,我見好少有提到揀咩喉,但就成日見到有人話d喉白左, e36xx(唔太記得model)係比較好d既選擇?
5.        我個config有5件野,咁Fitting我係唔係買10粒就可以啦?用厚喉係唔係要買10/16就岩?
6.        成日見到QDC,究竟QDC係咩黎嫁?
7.     加左個水冷,我隻牛牛頂唔頂得住嫁?

其實仲有好多問題想問,好似駁喉,入水放水,洗排咁,不過呢d要等買左野有d具體figure先識問,希望無嚇親大家啦。

12/9 加張擺位加水道圖:
tj08-e watercool plan.jpg

30/11 更新上水圖:
經過幾個月既等待,終於都齊晒料可以開工啦~
先睇睇箱底擺位先~左邊180排,中間PUMP,尾120排,放晒係TJ-08入面都總算唔係好迫~

跟住黎張CPU Block close up,德國佬手藝都唔錯,仲已經電鍍埋,睇樣似高流量形式(有錯請師兄指正 ),應該同宜家既k牌e牌效能上有少少距離,一陣再睇睇壓唔壓得住FX-8320。

加埋VGA試下位先,上晒先發覺唔記得幫個VGA block影相...佢係主角黎嫁嘛...

第一次度位,效果唔太理想,但都要post出黎俾大家睇下有幾傻仔~

全個loop我覺得最難走同最難走得靚既位...VGA--->120排,兩個位太近,3分厚喉又硬硬地,當然最重要就係因為有限既資源啦...其他c兄可能兩三下就可以攪掂... (p.s. 我只係買左4個45度,4個90度...)

經過幾晚既努力,終於都叫做駁好晒d喉啦,黑人c兄真係無介紹錯,k牌fitting係堅好擰,成個過程我係無用過......鉗既~

跟住就係揀岩個時辰試水開機啦~~~~~

經過一晚既試驗,"好似"無漏水咁喎,我就放番好晒d野,著機去update呢個post啦~
補幾張close up,影得唔好唔清唔好怪我呀。










總結:
因為太眼訓,所以搵日再寫...

圖片附件: tj08-e watercool plan.jpg (2013-9-12 01:22, 74.21 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579283&k=df8eb7391a76ba63eccf28848394af9d&t=1782374916&sid=57XnXQU233


作者: royho    時間: 2013-9-5 19:10

本帖最後由 royho 於 2013-9-5 22:30 編輯
睇得水區post多,慢慢就會有少少毒癮,咁岩收左張7870XT,一打起機上黎個溫度直上90C,D風扇聲更加 ...
cwcc 發表於 2013-9-5 18:52



    支持CHING加入自組水行列.
新手等睇表演學嘢.
作者: kimlam666    時間: 2013-9-5 19:20

以毒攻毒
毒王去左日本
作者: aries2000j    時間: 2013-9-5 19:58

Ching有冇預過呢套水要幾錢左右?
我成日都1516 諗緊玩一體定係自組好
怕自組整唔掂 搞到漏水就大檸樂
我計過吓 只係玩cpu 360+240厚排
用幾個大牌子
都要$3000左右
懊惱中。。。
作者: cwcc    時間: 2013-9-5 21:11

Ching有冇預過呢套水要幾錢左右?
我成日都1516 諗緊玩一體定係自組好
怕自組整唔掂 搞到漏水就大檸樂
我計 ...
aries2000j 發表於 2013-9-5 19:58


我預3,4000蚊啦,橫掂好多野第時都用得返嘅。
作者: aries2000j    時間: 2013-9-5 21:31

用住swiftech一體先
砌完部機睇吓有冇錢淨
到時再決定
好似有個ching咁
可以拎番個排來用
作者: FeverMike    時間: 2013-9-5 23:15

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 02:21

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
FeverMike 發表於 2013-9-5 23:15


呢個好野黎架~我都差D買左~
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 02:31

1.    用料你鐘意就得啦~
2.    我上水個陣都有問過師兄們,不過我用薄排,效果唔太好
3.    我揀左D5泵~不過按個人喜好
4.        唔想過一排染色就用有色喉,或者早排有位師兄開過箱有隻透明喉唔會上色...不過唔記得邊位了
5.        穩陣少少買多兩粒包冇死~厚喉係唔係要買10/16就岩?<--睇你揀個幾分同厚薄而定
6.        QDC叫做快拆,毒物一樣,不過好有用~頭尾加對隨時拆左佢換野
7.     應該得,除非唔得
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 02:32

我預3,4000蚊啦,橫掂好多野第時都用得返嘅。
cwcc 發表於 2013-9-5 21:11


你預呢個價正喎
不過話時話你個機箱內籠同我用果個真喺差唔多~
作者: jason24mak    時間: 2013-9-6 05:32

有無考慮過平玩?
我有張7950 mod 左落Antec Kuhler 620一體水冷
連埋啲mod bracket埋單都係600有找
full load 先66度, 最緊要夠靜

當然同自組爭好遠
作者: acer9999    時間: 2013-9-6 05:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royho    時間: 2013-9-6 09:47

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
FeverMike 發表於 2013-9-5 23:15



UT60 再加兩把扇用係TJ-08e會唔會厚得滯?
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 10:04

學我咁 買個SWIFTXXH 360/240
在買GPU BLOCK 喉 同 FITTING
唔夠力在加
acer9999 發表於 2013-9-6 05:39


如果唔得再上自組水~~毒啊~
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 10:05

本帖最後由 fatdumm 於 2013-9-6 10:09 編輯
UT60 再加兩把扇用係TJ-08e會唔會厚得滯?
royho 發表於 2013-9-6 09:47


應該唔會,逼D者~




作者: cwcc    時間: 2013-9-6 11:07

晨早返工,蛇一蛇睇睇post,發現原來水區真係有愛~再一次多謝各c兄熱心幫手~

item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
FeverMike 發表於 2013-9-5 23:15


一於照師兄建議,好似仲平d咁…
但一把wing12/1850打唔打得穿??定係要2把前後抽?

1.    用料你鐘意就得啦~
2.    我上水個陣都有問過師兄們,不過我用薄排,效果唔太好
3.    我揀左D5泵~不過 ...
fatdumm 發表於 2013-9-6 02:31


4. 師兄3分厚喉有冇推介呀?
5. 如果係3分厚喉,咁買10/16會唔會用唔到嫁?
6. QDC係要一對就得定每個位都係用QDC先有用?

有無考慮過平玩?
我有張7950 mod 左落Antec Kuhler 620一體水冷
連埋啲mod bracket埋單都係600有找
full lo ...
jason24mak 發表於 2013-9-6 05:32


我本黎都有諗過,但VRM一full load可以上到過百度,即係又要加多把扇係PCI slot。
不過呢…最重要係俾我睇到有人整左個一體heatsink連VRM都cool埋,所以先決定一不做二不休~

應該唔會,逼D者~
fatdumm 發表於 2013-9-6 10:05


多謝師兄連水道圖都幫我整埋,岩岩睇左K牌個D5金屬top加水箱,好鬼靚~
作者: royho    時間: 2013-9-6 12:28

晨早返工,蛇一蛇睇睇post,發現原來水區真係有愛~再一次多謝各c兄熱心幫手~



一於照師兄建議,好似仲 ...
cwcc 發表於 2013-9-6 11:07


UT60 120 FPI很低, 我認為一把扇已經得.

6. 一對就得, 用幾多對要視乎換硬件有幾密及想要有幾靈活, 但一對QDC駁埋長度有番咁上下, CHING要留意夠唔夠位走喉.

另外CHING要諗埋點放水.
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 13:33

晨早返工,蛇一蛇睇睇post,發現原來水區真係有愛~再一次多謝各c兄熱心幫手~



一於照師兄建議,好似仲 ...
cwcc 發表於 2013-9-6 11:07


QDC ROY師兄已代答,
其他野交比高手們了..小弟知識有限
作者: fatdumm    時間: 2013-9-6 13:38

晨早返工,蛇一蛇睇睇post,發現原來水區真係有愛~再一次多謝各c兄熱心幫手~



一於照師兄建議,好似仲 ...
cwcc 發表於 2013-9-6 11:07


張圖我都喺GOOGLE搵..我邊有咁叻...自己都未整好...

快D訂啦~等你啊
作者: cwcc    時間: 2013-9-6 14:30

本帖最後由 cwcc 於 2013-9-6 14:50 編輯
UT60 120 FPI很低, 我認為一把扇已經得.

6. 一對就得, 用幾多對要視乎換硬件有幾密及想要有幾靈活, 但 ...
royho 發表於 2013-9-6 12:28


其實我入水放水都諗過下…
入水係水箱入,但我水箱諗住放機底,而水又向低流,咁點先可以入滿成個loop?唔通要搵隻牛著pump行左成個loop一次先?(純幻想)
而放水我就參考過helenchan開既post,似乎要搵個機底位加個T-block再駁一個開關制,咁就可以駁條喉放水啦,有錯還請指正~
仲想問一下其實喉要買幾多呎嫁?睇到c兄用既透明喉應該係E-3603~
作者: FeverMike    時間: 2013-9-6 16:28

UT60 再加兩把扇用係TJ-08e會唔會厚得滯?
royho 發表於 6/9/2013 09:47



   

其實我都唔肯定,只係見ut60 同sr1只差幾mm,咪suggest隻厚D多fin d同平d嘅排咋
作者: cwcc    時間: 2013-9-7 01:16

睇睇下performance pcs,突然諗到一個好攪笑既問題,究竟我買fitting時,佢會唔會連埋o ring定係要我自己買嫁?
作者: fatdumm    時間: 2013-9-7 02:09

睇睇下performance pcs,突然諗到一個好攪笑既問題,究竟我買fitting時,佢會唔會連埋o ring定係要我自己買 ...
cwcc 發表於 2013-9-7 01:16


有跟埋既~
作者: cwcc    時間: 2013-9-7 11:49

咁第時要換o ring點揀size呀?我見K牌網有成廿個model…
作者: ok041094    時間: 2013-9-7 12:47

回復 24# cwcc

O-ring 是分好多...因為fitting不同就不同
只要望http://koolance.com/comparison-o-rings
就可以知道是用那一個o-ring
作者: royho    時間: 2013-9-7 13:12

其實我都唔肯定,只係見ut60 同sr1只差幾mm,咪suggest隻厚D多fin d同平d嘅排咋 ...
FeverMike 發表於 2013-9-6 16:28



    不過ALPHACOOL啲排又係幾抵用.
作者: cwcc    時間: 2013-9-9 14:11

前排轉Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 180mm Single,貴少少但可以留番下面個3.5吋位放HD。
各位c兄,我想問下o係PPCS買野用咩fedex定US Mail好d?通常要買幾多先有 discount嫁?加埋d運費爆budget…
作者: fatdumm    時間: 2013-9-9 21:40

我有個XT 45MM 120排多~
作者: cwcc    時間: 2013-9-9 23:26

我有個XT 45MM 120排多~
fatdumm 發表於 2013-9-9 21:40


C兄想放既話PM個價俾我,橫掂120排我點都要買一個~
仲有想順手問下C兄個排點買番黎嫁?我見PPCS一加個排就重好多...shipping又貴一截,要4k攪掂又難左...
作者: cwcc    時間: 2013-9-12 01:24

本帖最後由 cwcc 於 2013-9-12 01:27 編輯

更新一幅小畫家等大家俾下意見,唔知咁樣擺位走喉有冇問題呢?請高手賜教
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 02:34

更新一幅小畫家等大家俾下意見,唔知咁樣擺位走喉有冇問題呢?請高手賜教 ...
cwcc 發表於 2013-9-12 01:24


個圖同你上面打個MODEL唔同既~
作者: cwcc    時間: 2013-9-12 09:59

個圖同你上面打個MODEL唔同既~
fatdumm 發表於 2013-9-12 02:34


咁都俾你發現到~快d改番岩先~
你係咪整到好夜呢?
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 10:04

咁都俾你發現到~快d改番岩先~
你係咪整到好夜呢?
cwcc 發表於 2013-9-12 09:59


邊有得整...D野仲未到....
作者: cwcc    時間: 2013-9-12 10:14

邊有得整...D野仲未到....
fatdumm 發表於 2013-9-12 10:04


睇相簡直係重新整過晒,由頭執到落尾...好似0分重作咁...
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 10:16

睇相簡直係重新整過晒,由頭執到落尾...好似0分重作咁...
cwcc 發表於 2013-9-12 10:14


咁又未至於...起碼有D硬件仲喺度~
作者: cwcc    時間: 2013-9-12 10:53

咁又未至於...起碼有D硬件仲喺度~
fatdumm 發表於 2013-9-12 10:16


就係拆剩d硬件
作者: FeverMike    時間: 2013-9-12 11:31

回復 1# cwcc


   

d德國冷頭有冇link睇下?
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 11:35

就係拆剩d硬件
cwcc 發表於 2013-9-12 10:53


喺啊...對住個吉箱發牛逗...D野仲喺北京未到深圳...聽日到唔到又要等下星期...
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 11:35

回復  cwcc


   

d德國冷頭有冇link睇下?
FeverMike 發表於 2013-9-12 11:31


我睇左~
作者: FeverMike    時間: 2013-9-12 11:38

喺啊...對住個吉箱發牛逗...D野仲喺北京未到深圳...聽日到唔到又要等下星期... ...
fatdumm 發表於 12/9/2013 11:35



   

水冷人經常做 - 對住機箱發牛豆,身邊人以為你撞邪
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 11:55

水冷人經常做 - 對住機箱發牛豆,身邊人以為你撞邪
FeverMike 發表於 2013-9-12 11:38


我琴晚就對住D線發牛頭~~
作者: cwcc    時間: 2013-9-12 12:01

回復  cwcc
d德國冷頭有冇link睇下?
FeverMike 發表於 2013-9-12 11:31


http://www.liquidextasy.de/
唔知D野好唔好...
作者: fatdumm    時間: 2013-9-12 12:06

唔知D野好唔好...
cwcc 發表於 2013-9-12 12:01


用到就得..唔會差得去邊掛...
作者: 可愛老坑    時間: 2013-11-5 23:43

師兄加油
作者: FeverMike    時間: 2013-11-5 23:45

上得拿??
作者: acer9999    時間: 2013-11-5 23:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm    時間: 2013-11-6 02:02

師兄,新手支持你~
作者: cwcc    時間: 2013-11-30 00:58

師兄,新手支持你~
fatdumm 發表於 2013-11-6 02:02


有你幫手,我既一樓先可以有野UPDATE。
作者: FeverMike    時間: 2013-11-30 01:29

本帖最後由 FeverMike 於 2013-11-30 01:46 編輯

回復 1# cwcc

K仔冇介紹錯哩?

可唔可以幫我度一度下面張圖紅色MARK-板邊至PSU有幾多mm??

Thanks!!!

3_ FULL PIC 2.jpg

圖片附件: 3_ FULL PIC 2.jpg (2013-11-30 01:42, 137.76 KB) / 下載次數 7
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1611234&k=06a9c7e24f5af09633b6d6ba9a7346f3&t=1782374916&sid=57XnXQU233


作者: fatdumm    時間: 2013-11-30 01:44

有你幫手,我既一樓先可以有野UPDATE。
cwcc 發表於 2013-11-30 00:58


我咩都冇做過~
作者: fatdumm    時間: 2013-11-30 01:46

快D放下測試圖~~
作者: NG1940    時間: 2013-11-30 17:39

張7870xt





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2