作者: cwcc 時間: 2013-9-5 18:52 標題: 新手中毒,求解毒良方~(已上水) (30/11 更新)
本帖最後由 cwcc 於 2013-11-30 00:53 編輯
睇得水區post多,慢慢就會有少少毒癮
,咁岩收左張7870XT,一打起機上黎個溫度直上90C,D風扇聲更加係唔講得笑,呢個時候個心就係度諗唔通連個天都想我玩水?所以係時候要開個post向各水區C兄求教一個解毒良方啦!
請先睇睇小弟Config

CPU:
GPU: Sapphire 7870 XT Boost (主要熱力來源)
Ram: 16GB Ram (4GB X 4)
HD: 1 X WD Black 1TD,
SSD: 1 X M4 64GB
PSU: Antec TPN-650
Case: SS TJ-08e
拜讀過各位師兄既大作之後,小弟就諗左以下呢個水冷list,
1.
2. GPU頭搵左德國人做一體既 (效能未明)

3.
4.
5. EK-D5 Vario X-RES 100 (incl. pump) (有齊pump, top, res)
6. Koolance Compression Fitting (師兄都認為最好擰)
7. 用3分厚喉 (軟硬適中)
雖然出左個list,但我仍然有好多問題想問,希望各位師兄指點一下,
1. 最重要既一點就係…上面張list我有冇野係漏左嫁?揀既野又有冇問題?
2. 一個200mm+120mm排夠唔夠散我個config? 遲d加埋FX-8350係唔係都夠?
3. 大部分既人都揀D5同DDC,我追過post就話D5流量大,DDC就水壓大,就咁睇我應該用D5定DDC會好D?
4. 3分厚喉會有咩選擇,我見好少有提到揀咩喉,但就成日見到有人話d喉白左, e36xx(唔太記得model)係比較好d既選擇?
5. 我個config有5件野,咁Fitting我係唔係買10粒就可以啦?用厚喉係唔係要買10/16就岩?
6. 成日見到QDC,究竟QDC係咩黎嫁?

7. 加左個水冷,我隻牛牛頂唔頂得住嫁?
其實仲有好多問題想問,好似駁喉,入水放水,洗排咁,不過呢d要等買左野有d具體figure先識問,希望無嚇親大家啦。
12/9 加張擺位加水道圖:
30/11 更新上水圖:
經過幾個月既等待,終於都齊晒料可以開工啦~
先睇睇箱底擺位先~左邊180排,中間PUMP,尾120排,放晒係TJ-08入面都總算唔係好迫~

跟住黎張CPU Block close up,德國佬手藝都唔錯,仲已經電鍍埋,睇樣似高流量形式(有錯請師兄指正

加埋VGA試下位先,上晒先發覺唔記得幫個VGA block影相...佢係主角黎嫁嘛...

第一次度位,效果唔太理想,但都要post出黎俾大家睇下有幾傻仔~

全個loop我覺得最難走同最難走得靚既位...VGA--->120排,兩個位太近,3分厚喉又硬硬地,當然最重要就係因為有限既資源啦...其他c兄可能兩三下就可以攪掂...

經過幾晚既努力,終於都叫做駁好晒d喉啦,黑人c兄真係無介紹錯,k牌fitting係堅好擰,成個過程我係無用過......鉗既~

跟住就係揀岩個時辰試水開機啦~~~~~
經過一晚既試驗,"好似"無漏水咁喎,我就放番好晒d野,著機去update呢個post啦~
補幾張close up,影得唔好唔清唔好怪我呀。
總結:
因為太眼訓,所以搵日再寫...

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1579283&k=df8eb7391a76ba63eccf28848394af9d&t=1782374916&sid=57XnXQU233

作者: royho 時間: 2013-9-5 19:10
本帖最後由 royho 於 2013-9-5 22:30 編輯
支持CHING加入自組水行列.
新手等睇表演學嘢.
作者: kimlam666 時間: 2013-9-5 19:20
以毒攻毒
毒王去左日本

作者: aries2000j 時間: 2013-9-5 19:58
Ching有冇預過呢套水要幾錢左右?
我成日都1516 諗緊玩一體定係自組好
怕自組整唔掂 搞到漏水就大檸樂
我計過吓 只係玩cpu 360+240厚排
用幾個大牌子
都要$3000左右
懊惱中。。。
作者: cwcc 時間: 2013-9-5 21:11
我預3,4000蚊啦,橫掂好多野第時都用得返嘅。
作者: aries2000j 時間: 2013-9-5 21:31
用住swiftech一體先
砌完部機睇吓有冇錢淨
到時再決定
好似有個ching咁
可以拎番個排來用
作者: FeverMike 時間: 2013-9-5 23:15
item 4 改用alphacool ut60 120 radiator感覺更好
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 02:21
呢個好野黎架~我都差D買左~
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 02:31
1. 用料你鐘意就得啦~
2. 我上水個陣都有問過師兄們,不過我用薄排,效果唔太好
3. 我揀左D5泵~不過按個人喜好
4. 唔想過一排染色就用有色喉,或者早排有位師兄開過箱有隻透明喉唔會上色...不過唔記得邊位了
5. 穩陣少少買多兩粒包冇死~厚喉係唔係要買10/16就岩?<--睇你揀個幾分同厚薄而定
6. QDC叫做快拆,毒物一樣,不過好有用~頭尾加對隨時拆左佢換野
7. 應該得,除非唔得
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 02:32
你預呢個價正喎
不過話時話你個機箱內籠同我用果個真喺差唔多~
作者: jason24mak 時間: 2013-9-6 05:32
有無考慮過平玩?
我有張7950 mod 左落Antec Kuhler 620一體水冷
連埋啲mod bracket埋單都係600有找
full load 先66度, 最緊要夠靜
當然同自組爭好遠
作者: acer9999 時間: 2013-9-6 05:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royho 時間: 2013-9-6 09:47
UT60 再加兩把扇用係TJ-08e會唔會厚得滯?
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 10:04
如果唔得再上自組水~~毒啊~
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 10:05
本帖最後由 fatdumm 於 2013-9-6 10:09 編輯
應該唔會,逼D者~


作者: cwcc 時間: 2013-9-6 11:07
晨早返工,蛇一蛇睇睇post,發現原來水區真係有愛~再一次多謝各c兄熱心幫手~
一於照師兄建議,好似仲平d咁…
但一把wing12/1850打唔打得穿??定係要2把前後抽?
4. 師兄3分厚喉有冇推介呀?
5. 如果係3分厚喉,咁買10/16會唔會用唔到嫁?
6. QDC係要一對就得定每個位都係用QDC先有用?
有無考慮過平玩?
我有張7950 mod 左落Antec Kuhler 620一體水冷
連埋啲mod bracket埋單都係600有找
full lo ...
jason24mak 發表於 2013-9-6 05:32
我本黎都有諗過,但VRM一full load可以上到過百度,即係又要加多把扇係PCI slot。

不過呢…最重要係俾我睇到有人整左個一體heatsink連VRM都cool埋,所以先決定一不做二不休~
多謝師兄連水道圖都幫我整埋,岩岩睇左K牌個D5金屬top加水箱,好鬼靚~

作者: royho 時間: 2013-9-6 12:28
UT60 120 FPI很低, 我認為一把扇已經得.
6. 一對就得, 用幾多對要視乎換硬件有幾密及想要有幾靈活, 但一對QDC駁埋長度有番咁上下, CHING要留意夠唔夠位走喉.
另外CHING要諗埋點放水.
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 13:33
QDC ROY師兄已代答,
其他野交比高手們了..小弟知識有限
作者: fatdumm 時間: 2013-9-6 13:38
張圖我都喺GOOGLE搵..我邊有咁叻...自己都未整好...
快D訂啦~等你啊
作者: cwcc 時間: 2013-9-6 14:30
本帖最後由 cwcc 於 2013-9-6 14:50 編輯
其實我入水放水都諗過下…
入水係水箱入,但我水箱諗住放機底,而水又向低流,咁點先可以入滿成個loop?唔通要搵隻牛著pump行左成個loop一次先?(純幻想)
而放水我就參考過helenchan開既post,似乎要搵個機底位加個T-block再駁一個開關制,咁就可以駁條喉放水啦,有錯還請指正~
仲想問一下其實喉要買幾多呎嫁?睇到c兄用既透明喉應該係E-3603~
作者: FeverMike 時間: 2013-9-6 16:28
其實我都唔肯定,只係見ut60 同sr1只差幾mm,咪suggest隻厚D多fin d同平d嘅排咋
作者: cwcc 時間: 2013-9-7 01:16
睇睇下performance pcs,突然諗到一個好攪笑既問題,究竟我買fitting時,佢會唔會連埋o ring定係要我自己買嫁?
作者: fatdumm 時間: 2013-9-7 02:09
有跟埋既~
作者: cwcc 時間: 2013-9-7 11:49
咁第時要換o ring點揀size呀?我見K牌網有成廿個model…
作者: ok041094 時間: 2013-9-7 12:47
回復 24# cwcc
O-ring 是分好多...因為fitting不同就不同
只要望http://koolance.com/comparison-o-rings
就可以知道是用那一個o-ring
作者: royho 時間: 2013-9-7 13:12
不過ALPHACOOL啲排又係幾抵用.
作者: cwcc 時間: 2013-9-9 14:11
前排轉Alphacool NexXxoS XT45 Full Copper 180mm Single,貴少少但可以留番下面個3.5吋位放HD。
各位c兄,我想問下o係PPCS買野用咩fedex定US Mail好d?通常要買幾多先有 discount嫁?加埋d運費爆budget…

作者: fatdumm 時間: 2013-9-9 21:40
我有個XT 45MM 120排多~

作者: cwcc 時間: 2013-9-9 23:26
C兄想放既話PM個價俾我,橫掂120排我點都要買一個~
仲有想順手問下C兄個排點買番黎嫁?我見PPCS一加個排就重好多...shipping又貴一截,要4k攪掂又難左...

作者: cwcc 時間: 2013-9-12 01:24
本帖最後由 cwcc 於 2013-9-12 01:27 編輯
更新一幅小畫家等大家俾下意見,唔知咁樣擺位走喉有冇問題呢?請高手賜教
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 02:34
個圖同你上面打個MODEL唔同既~

作者: cwcc 時間: 2013-9-12 09:59
咁都俾你發現到~快d改番岩先~
你係咪整到好夜呢?
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 10:04
邊有得整...D野仲未到....
作者: cwcc 時間: 2013-9-12 10:14
睇相簡直係重新整過晒,由頭執到落尾...好似0分重作咁...
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 10:16
咁又未至於...起碼有D硬件仲喺度~

作者: cwcc 時間: 2013-9-12 10:53
就係拆剩d硬件
作者: FeverMike 時間: 2013-9-12 11:31
回復 1# cwcc
d德國冷頭有冇link睇下?
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 11:35
喺啊...對住個吉箱發牛逗...D野仲喺北京未到深圳...聽日到唔到又要等下星期...

作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 11:35
我睇左~

作者: FeverMike 時間: 2013-9-12 11:38
水冷人經常做 - 對住機箱發牛豆,身邊人以為你撞邪
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 11:55
我琴晚就對住D線發牛頭~~
作者: cwcc 時間: 2013-9-12 12:01
http://www.liquidextasy.de/
唔知D野好唔好...
作者: fatdumm 時間: 2013-9-12 12:06
用到就得..唔會差得去邊掛...
作者: 可愛老坑 時間: 2013-11-5 23:43
師兄加油
作者: FeverMike 時間: 2013-11-5 23:45
上得拿??
作者: acer9999 時間: 2013-11-5 23:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fatdumm 時間: 2013-11-6 02:02
師兄,新手支持你~
作者: cwcc 時間: 2013-11-30 00:58
有你幫手,我既一樓先可以有野UPDATE。
作者: FeverMike 時間: 2013-11-30 01:29
本帖最後由 FeverMike 於 2013-11-30 01:46 編輯
回復 1# cwcc
K仔冇介紹錯哩?
可唔可以幫我度一度下面張圖紅色MARK-板邊至PSU有幾多mm??
Thanks!!!
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1611234&k=06a9c7e24f5af09633b6d6ba9a7346f3&t=1782374916&sid=57XnXQU233

作者: fatdumm 時間: 2013-11-30 01:44
我咩都冇做過~
作者: fatdumm 時間: 2013-11-30 01:46
快D放下測試圖~~
作者: NG1940 時間: 2013-11-30 17:39
張7870xt


