Board logo

標題: buget 1500 買一體式水冷 [打印本頁]

作者: haroldchim    時間: 2013-3-16 10:27     標題: buget 1500 買一體式水冷

唔知大家
有咩好推介 ??
作者: haroldchim    時間: 2013-3-16 13:34

推!.....
作者: haroldchim    時間: 2013-3-16 13:34

推!.....
作者: alextsang1969    時間: 2013-3-16 13:50

你個機箱可唔可以裝240冷排?
作者: lamchan2004    時間: 2013-3-19 00:25

H100i加4把GT1850囉
如果你機箱有位





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2