Board logo

標題: 新手 CF 上水 有D問題求請教.... [打印本頁]

作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 08:51     標題: 新手 CF 上水 有D問題求請教....

PLS HELP   


新手 CF 上水 有D問題求請教....

現在2 X7970

用EK-FC7979 MATRIX water block

VGA 中間....是否一定要用...FC Bridges

如果唔用可唔可以用其它野...

我在這看見有D C 兄用快擰...但又好像唔是快擰....是什麼東西來的.....
作者: kimlam666    時間: 2013-2-19 10:19

回復 1# kyosuke


    any photo??
作者: kimlam666    時間: 2013-2-19 10:20

回復 1# kyosuke


    係咪呢粒??
http://item.taobao.com/item.htm? ... &_u=jj4pcgj7a29
作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 11:04

E....好像是,,,,但,,,,有D C兄....中間...有水管...型D...
作者: HKDMC    時間: 2013-2-19 12:04

回復 4# kyosuke


   




使用這2種就ok
作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 12:21

OH,,,,是E 個了,,,,
作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 12:21

THANK
作者: kimlam666    時間: 2013-2-19 12:34

硬膠來喎
作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 12:42

OH 實其....有什麼分別?

裝法唔同?
作者: FeverMike    時間: 2013-2-19 13:16

回復 9# kyosuke


如果夠位而又有快擰多嘅話,用快擰駁一截水喉亦可
作者: kyosuke    時間: 2013-2-19 13:36

回復 10# FeverMike


THANk ,,,多謝大家意見,,,,我努力試下
作者: lamech    時間: 2013-2-19 15:11

透明硬膠靚仔啲
作者: kimlam666    時間: 2013-2-19 19:14

又有野學
作者: alex29    時間: 2013-2-20 02:44

本帖最後由 alex29 於 2013-2-20 02:49 編輯
PLS HELP   


新手 CF 上水 有D問題求請教....

現在2 X7970

用EK-FC7979 MATRIX water b ...
kyosuke 發表於 2013-2-19 08:51

透明硬膠靚仔啲
lamech 發表於 2013-2-19 15:11


兩位師兄, 我覺得 EK 隻 FC Bridges  幾好吖, 又靚過硬膠..........點解唔用佢呢............?

IMG_1418.jpg

圖片附件: [CF] IMG_1418.jpg (2013-2-20 02:44, 125.16 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1495715&k=92d2f34244b71c744210987b3789c0d2&t=1782201862&sid=4sHDYyu0c6


作者: raymondtsang    時間: 2013-2-20 03:11

又有野學
kimlam666 發表於 2013-2-19 19:14


me too
作者: btf_bb    時間: 2013-2-20 03:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2013-2-20 03:39

really?
btf_bb 發表於 2013-2-20 03:22


師兄:見你部機上左水之後又覺得硬膠好似潮D喎
作者: alex29    時間: 2013-2-20 03:45

師兄們: 想問多樣題外話, 通常你地 D SLI 行 Parallel 多定 Serial 多呢
Thx
作者: kyosuke    時間: 2013-2-20 08:59

其實...我覺得EK 隻 FC Bridges....太( 長 方 型 )了....
我LIKE硬膠....
同 EK 隻 EK-FC Bridge QUAD Semi-Parallel CSQ 好像??????只可以用在 CSQ 的  full-cover water block ?????
請求 高手 求正...
作者: FeverMike    時間: 2013-2-20 09:46

回復 19# kyosuke


用koolance vid connector最方便(bp同其他牌子都有)
作者: btf_bb    時間: 2013-2-20 14:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alex29    時間: 2013-2-20 23:58

回復  alex29


    如果水流量大就並聯靚仔d,一般用串聯穩陣d,以防入水大細邊 ...
btf_bb 發表於 2013-2-20 14:32


唔該師兄





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2