Board logo

標題: Tygon喉變矇 [打印本頁]

作者: Victor168    時間: 2010-8-12 20:22     標題: Tygon喉變矇

前幾日換Feser one水&修改水道時,發現啲喉用左幾個月已變矇
是否之前用車用水冷液引致?
有冇師兄有同樣問題出現,除換喉外,有冇方法變番清澈?thx

IMAG0024.jpg

圖片附件: IMAG0024.jpg (2010-8-12 20:15, 97.23 KB) / 下載次數 36
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1069024&k=31f4306ce9612ad07b06020af72f4e0e&t=1782422763&sid=1mj4xkpplGw


作者: JACK2120    時間: 2010-8-12 20:32

我都係咁..仲會孌硬:funk:
作者: rex_lyl_lkyamb    時間: 2010-8-12 23:52

變左好似貼左磨沙貼咁
作者: 蔥頭    時間: 2010-8-13 09:13

正常...我d 喉都變晒色...
作者: hoho321    時間: 2010-8-13 23:46

用左幾耐?
作者: computerman2    時間: 2010-8-13 23:51

唔好用d icexxx 水冷液,用d f one 問題會無咁大..之前我唔聽b52 ching講買左d 水冷液..點知食哂落d喉度..而家用左f 1之後,用左成2個幾月d喉都仲可以好清
作者: wonderful    時間: 2010-8-14 09:28

clean it with a brush, much cleaner afterward
作者: Alastor!    時間: 2010-8-14 10:11

佢好似本身用緊F1,我用FLUIDXP 年半冇事發生
作者: adodb    時間: 2010-8-14 11:35

本帖最後由 adodb 於 2010-8-14 11:42 編輯

f1 都會整到D喉變曚........
我用緊藍色f1,3個D喉月已經變曚....仲有少少黃

但係另一隻色(透明UV藍)暫時用左3個月都未有咁o既情況.....
作者: jeff_extergo    時間: 2010-8-14 14:20

本帖最後由 jeff_extergo 於 2010-8-14 15:03 編輯

好正常阿
滴水都可以穿石啦
何況係條膠喉
正常現象黎,被液體磨損
無論你用邊隻膠都一定會有依個現象出現
所以定期換喉就唔會有問題
作者: TAMM    時間: 2010-8-21 02:56

我之前都會有 , 用了一年就出現





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2