作者: garymmf 時間: 2009-7-6 14:14 標題: qcoo d 水冷得唔得?
qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?
作者: BenYou 時間: 2009-7-6 14:54
會架
123456
作者: garymmf 時間: 2009-7-6 15:09
有咩brand 唔漏?
作者: BenYou 時間: 2009-7-6 15:12
咩brand 都會漏
作者: garymmf 時間: 2009-7-6 15:21
玩野
作者: hamsterspeed 時間: 2009-7-6 15:22
咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...
上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...
作者: garymmf 時間: 2009-7-6 15:26
原帖由 hamsterspeed 於 2009-7-6 15:22 發表
咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...
上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...
咁qcoo d 質素好唔好?
作者: garymmf 時間: 2009-7-6 15:27
我見有隻$18xx 既qcoo 水冷,好似幾好咁
[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-6 15:32 編輯 ]
作者: hamsterspeed 時間: 2009-7-6 15:38
質素好唔好我就唔夠膽講
一來我冇用過 二來大家standard唔同...
你最好去返佢地果邊自己search 下 d end-user post...
作者: CWPP 時間: 2009-7-6 16:27
deleted for all sake~~
[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-7-6 16:54 編輯 ]
作者: 緋村劍心 時間: 2009-7-6 22:20
本人建議先做下SEARCH 再自己買散料砌好
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-6 22:27
佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢
超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr) HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示卡水冷頭 ZM-GWB3 HK$180.0
Zalman ZM-RWB1 顯示卡RAM水冷頭 HK$160.0
Coolwave radiator triple 12cm HK$480.0
Total : HK$1759 + $300 雜費(水管,射咀等.)
我覺得咁散買會抵玩過OCQQ果套而且功能多d,因為可以包哂底版,CPU同VGA
作者: garymmf 時間: 2009-7-7 20:05
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 22:27 發表
佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢
超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr) HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示 ...
如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.
[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 20:07 編輯 ]
作者: jeff_extergo 時間: 2009-7-7 20:42
Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋
作者: garymmf 時間: 2009-7-7 21:03
原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:42 發表
Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋![]()
of coz i7,太熱

這個會唔會太嘈?水泵點分嘈唔嘈?
另外冷排用12cm 1000轉夠唔夠力? 1500轉太嘈
[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 21:03 編輯 ]
作者: iloveskyline 時間: 2009-7-8 00:55
我之前用過佢D套裝
so far 冇漏水
效能就........
[ 本帖最後由 iloveskyline 於 2009-7-8 00:55 編輯 ]
作者: 賓尼._. 時間: 2009-7-8 01:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._. 時間: 2009-7-8 14:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天父之子 時間: 2009-7-8 15:02
我前日先去完QCOO到同肥仔哥傾左好耐計.佢好好人.
作者: CWPP 時間: 2009-7-8 21:47
but seems qcoo doesn't have anything attractive mo matter on price or products
作者: uwojulian 時間: 2009-7-8 22:21
係.. 我之前去.. 佢都好有心機咁教我太概要點買.. 同買咩...
作者: sunny7day 時間: 2009-7-9 02:44
其實, 要凍既, 唔一定要水冷, 風冷都得.
[ 本帖最後由 sunny7day 於 2009-7-9 02:50 編輯 ]
作者: 賓尼._. 時間: 2009-7-9 18:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunny7day 時間: 2009-7-10 00:01
i7用致冷片出煙都似..
作者: chiushing01 時間: 2009-7-10 00:10
好多人風冷做既溫度會低過普通貨色既水冷
作者: sunny7day 時間: 2009-7-10 00:39
delete
[ 本帖最後由 sunny7day 於 2009-7-10 01:06 編輯 ]
作者: s108186 時間: 2009-7-10 05:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

