Board logo

標題: qcoo d 水冷得唔得? [打印本頁]

作者: garymmf    時間: 2009-7-6 14:14     標題: qcoo d 水冷得唔得?

qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?
作者: BenYou    時間: 2009-7-6 14:54

會架
123456
作者: garymmf    時間: 2009-7-6 15:09

原帖由 BenYou 於 2009-7-6 14:54 發表
會架
123456

有咩brand 唔漏?
作者: BenYou    時間: 2009-7-6 15:12

咩brand 都會漏
作者: garymmf    時間: 2009-7-6 15:21

原帖由 BenYou 於 2009-7-6 15:12 發表
咩brand 都會漏

玩野
作者: hamsterspeed    時間: 2009-7-6 15:22

咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...

上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...
作者: garymmf    時間: 2009-7-6 15:26

原帖由 hamsterspeed 於 2009-7-6 15:22 發表
咩品牌都有機會漏水
問題係安裝時程序有冇做漏, 小唔小心...

上機之前先做leaking test先
可以確保左d block冇漏水,
上左機之前行再行一日先好開機 (時間因人而異)
通當要漏嘅都已經漏左...

咁qcoo d 質素好唔好?
作者: garymmf    時間: 2009-7-6 15:27

我見有隻$18xx 既qcoo 水冷,好似幾好咁

[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-6 15:32 編輯 ]
作者: hamsterspeed    時間: 2009-7-6 15:38

原帖由 garymmf 於 2009-7-6 15:26 發表

咁qcoo d 質素好唔好?


質素好唔好我就唔夠膽講
一來我冇用過 二來大家standard唔同...
你最好去返佢地果邊自己search 下 d end-user post...
作者: CWPP    時間: 2009-7-6 16:27

deleted for all sake~~

[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-7-6 16:54 編輯 ]
作者: 緋村劍心    時間: 2009-7-6 22:20

本人建議先做下SEARCH 再自己買散料砌好
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-6 22:27

佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢

超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr)  HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示卡水冷頭 ZM-GWB3 HK$180.0
Zalman ZM-RWB1 顯示卡RAM水冷頭 HK$160.0
Coolwave radiator triple 12cm          HK$480.0
Total : HK$1759 + $300 雜費(水管,射咀等.)

我覺得咁散買會抵玩過OCQQ果套而且功能多d,因為可以包哂底版,CPU同VGA
作者: garymmf    時間: 2009-7-7 20:05

原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-6 22:27 發表
佢套野其實唔錯
但價格高左d
如果自己搵下資料散買會平過佢

超頻專門店價:
Jingway DP-1200 DC12V 水泵(800L/hr)  HK$495.0
Thermalright XWB-01 CPU水冷頭 HK$299.0
Zalman NWB1 北穚水冷 HK$145.0
Zalman 顯示 ...

如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.

[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 20:07 編輯 ]
作者: jeff_extergo    時間: 2009-7-7 20:42

原帖由 garymmf 於 2009-7-7 20:05 發表

如果想散熱超勁,又要超靜, 有咩水泵,冷排推介? 水冷是否水泵,冷排最嘈?? 只比cpu 同北橋用.


Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋
作者: garymmf    時間: 2009-7-7 21:03

原帖由 jeff_extergo 於 2009-7-7 20:42 發表


Jingway DP-1200 水泵算係抵玩而且靜
冷排睇你想玩貴or平
平有平玩貴有貴玩
所以依點推介唔到
通常最糟係泵之後冷排風扇,其他野都好靜
cpu + 北橋 其實一隻 240/360排已經夠,睇你係玩咩cpu
如果 i7,最少都 240落CPU + 120落北橋

of coz i7,太熱 .

這個會唔會太嘈?水泵點分嘈唔嘈?
另外冷排用12cm 1000轉夠唔夠力? 1500轉太嘈


[ 本帖最後由 garymmf 於 2009-7-7 21:03 編輯 ]
作者: iloveskyline    時間: 2009-7-8 00:55

原帖由 garymmf 於 2009-7-6 14:14 發表
qcoo d 水冷得唔得? 會唔會漏水ga?

我之前用過佢D套裝
so far 冇漏水

效能就........

[ 本帖最後由 iloveskyline 於 2009-7-8 00:55 編輯 ]
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-8 01:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-8 14:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天父之子    時間: 2009-7-8 15:02

我前日先去完QCOO到同肥仔哥傾左好耐計.佢好好人.
作者: CWPP    時間: 2009-7-8 21:47

but seems qcoo doesn't have anything attractive mo matter on price or products
作者: uwojulian    時間: 2009-7-8 22:21

原帖由 天父之子 於 2009-7-8 15:02 發表
我前日先去完QCOO到同肥仔哥傾左好耐計.佢好好人.


係.. 我之前去.. 佢都好有心機咁教我太概要點買.. 同買咩...
作者: sunny7day    時間: 2009-7-9 02:44

其實, 要凍既, 唔一定要水冷, 風冷都得.

[ 本帖最後由 sunny7day 於 2009-7-9 02:50 編輯 ]
作者: 賓尼._.    時間: 2009-7-9 18:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunny7day    時間: 2009-7-10 00:01

原帖由 賓尼._. 於 2009-7-9 06:39 PM 發表

可以玩致冷片

i7用致冷片出煙都似..
作者: chiushing01    時間: 2009-7-10 00:10

好多人風冷做既溫度會低過普通貨色既水冷
作者: sunny7day    時間: 2009-7-10 00:39

delete

[ 本帖最後由 sunny7day 於 2009-7-10 01:06 編輯 ]
作者: s108186    時間: 2009-7-10 05:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2