作者: darcylee 時間: 2009-6-30 16:29 標題: 新手i7機玩水冷問題
我正打算砌部i7既機,但見到個個都話超熱,又比個個c hing d 靚作品毒死咁濟,所以都打算上水。但係我係完全新手,所以希望c hing們幫幫手。
我而家plan左既spec:
CPU: Core i7-920 @ 3.8GHZ/4GHZ
MB: Asus Rampage II Extreme
RAM: DDR3-1600 2x3Gb Ram (未定.晤想太貴成2000咁,又晤想太差,有無c hing提議下)
Display: HIS 4870 512mb 公版 (本身有一張而家想買多張玩cf)
Case: Silverstone TJ07BW
PSU: Cosair HX850W/HX1000W or Antec Signature 850
Budget 得4-5K for水冷 而家仲諗緊兩張display上晤上埋水好 有無c hing可以suggest 一套出黎?
想問下幾個問題,
Asus R2E 係咪有一體化水冷頭?(好似EVGA X58 咁) 我見到有c hing有post過相,知晤知香港有無得賣or現貨? 同埋底板晤上水會晤會太熱? MOSFET晤上水得晤得?
CPU水冷頭用邊隻好?我見c hing話enzotech既phoenix 好正,但係又未知幾時出,SCW 會晤會係第2個best choice?
Pump: DDC / D5 好? 我見好多人都話D5 好勁,但就好大舊囉。係咪一定要加top? 個top係為左方便可以用唔同位置出入水同增強水流?
PSU: 一個850W 夠晤夠推哂所有野連水冷?
冷排: Blackice夠晤夠用?因為我聽人講要兩面都加哂扇,咁咪好嘈?有你其他good choice?
Case: 本人手藝很差,所以晤多識改case, TJ07係咪岩哂我呢類人? 仲有無其他case 都係咁?但係要晤費過TJ07先得
水道:
Pump>reservoir>冷排A(360)>CPU>NB>冷排B>DisplayA>DisplayB>Pump
咁樣走法岩晤岩? Or any 更好既走法?
作者: jeff_extergo 時間: 2009-6-30 17:19
你不如爬下文,睇下每一個配件的工用同使用方法先
水冷係比用家diy,有好多唔同的型號,品牌
人地覺得好用唔代表你覺得好用
正如有人用大陸有人用歐美
唔好介意我直
因為睇你咁講到好似想人幫你整好哂一套賣比你咁
如果係咁不如買套裝或2手
因為如果跟哂人人都一樣就冇哂玩水冷自己砌的樂趣
同埋見你機能有番咁上下,要上哂CPU,底版,VGA卡
你冇番4,5千蚊都壓唔住,而且一定要有基本的DIY Case技巧,如果唔係只可以考慮"外置"
[ 本帖最後由 jeff_extergo 於 2009-6-30 17:56 編輯 ]
作者: K_C_ 時間: 2009-6-30 17:24
CPU + NB + SB + 4870 CF上晒水,我驚1個loop頂唔住喎......咁$4-5K都唔夠砌兩個loop啦~~
R2E NB + SB上晒水=唔要原裝HS,就算MOSFET唔上水,都仲要使少少$$搞返個風冷俾佢
作者: jeff_extergo 時間: 2009-6-30 17:28
原帖由 K_C_ 於 2009-6-30 17:24 發表
CPU + NB + SB + 4870 CF上晒水,我驚1個loop頂唔住喎......咁$4-5K都唔夠砌兩個loop啦~~
R2E NB + SB上晒水=唔要原裝HS,就算MOSFET唔上水,都仲要使少少$$搞返個風冷俾佢![]()
咁其實拎2K上哂頂級風冷我覺得會實際D
作者: hangck 時間: 2009-6-30 18:34
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
MB供電用Koolance
2:用360厚排行NB+SB+DPI用Koolance一體化水冷頭
+4870X2(EK&Koolance)2隻都OK
3:TJ07機箱開頂裝360排
機箱底層360排
[ 本帖最後由 hangck 於 2009-6-30 18:42 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=886862&k=8772ddbbbea3b4df691df69821f42dd7&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=886864&k=707e2802c97d539bc00828398d2db2c0&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

作者: ivan 時間: 2009-6-30 19:01
原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...
我想問...
果條插住hs 既紅黑線有咩用...
作者: dannyctl 時間: 2009-7-1 01:29
原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...
c hing個NB block改得好靚
[ 本帖最後由 dannyctl 於 2009-7-1 01:31 編輯 ]
作者: Jacky_Wong 時間: 2009-7-1 01:41
ASUS R.O.G標誌 個幾眼燈仔
作者: ivan 時間: 2009-7-1 07:59
原來係燈...
作者: ds9flo 時間: 2009-7-1 09:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: darcylee 時間: 2009-7-1 13:31
原帖由 hangck 於 2009-6-30 18:34 發表
我會建意放左張4870買返張4870x2會好d
一張card熱好過2張一齊熱
最理想方法行2條水道
1:用360厚排行CPU用Enzotech SCW-Rev A
MB供電用Koolance
2:用360厚排行N ...
我而家都係打算先行左cpu, nb, sb 先..一個360 厚排行哂佢.display card果到遲d先上埋水.
作者: darcylee 時間: 2009-7-1 13:32
bitspower 果個好貴
作者: dannyctl 時間: 2009-7-1 16:03
長行4g, 1個360拖3個block真係唔建議
我第一次玩水, 有c hing提醒我要留意呢個問題, 4g 燒機7x度架
i7效能勁, 溫度都唔少, c hing請三思
作者: darcylee 時間: 2009-7-1 16:37
原帖由 dannyctl 於 2009-7-1 16:03 發表
長行4g, 1個360拖3個block真係唔建議![]()
我第一次玩水, 有c hing提醒我要留意呢個問題, 4g 燒機7x度架![]()
i7效能勁, 溫度都唔少, c hing請三思![]()
即係一個360 唔夠行哂cpu同mb個一體化水冷頭?
作者: hangck 時間: 2009-7-1 17:03
都可以
請問你用邊隻360排???
作者: dannyctl 時間: 2009-7-1 17:39
嘿嘿, Sorry咁多位... 腦閉塞, 唔記得自己用薄排tim
作者: barryli 時間: 2009-7-1 17:46
唔駛打嘅.....
作者: darcylee 時間: 2009-7-1 19:59
打算買TC 隻 pa120.3
作者: daniel39 時間: 2009-7-5 03:12 標題: 回覆 18# 的帖子
一體化冷頭怕怕,換板一定用唔番
作者: hangck 時間: 2009-7-6 00:04
有問題咩!!!!
有心玩水一係唔玩一玩就去盡d
師兄買個塊係華記現時最勁個塊喎
我自己都用e塊+一體化水冷頭
NB SB溫度非常理想tim
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=891728&k=fb6b813968a20aff5a0dab4b386eb343&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

作者: CWPP 時間: 2009-7-6 03:15
An earlier test shows BP's R2E 南北橋一體化水冷頭, both performs and flows better than Koolance.
Quoted from Xtreme Systems, photos, test and graph by member HESmelaugh
[ 本帖最後由 CWPP 於 2009-7-6 03:19 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=891856&k=dd9b50a8abba44df42fbb30f0828b21a&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=891858&k=ae5947e8ec04d214d792253ea38a41ff&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=891864&k=7145286c882c02ce331f4ea9f4ae5142&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=891866&k=9f204e5d8863c2754ee9181eaaadd1c6&t=1782189616&sid=Vmk0RWb7qM

作者: darcylee 時間: 2009-7-6 16:26
原帖由 hangck 於 2009-7-6 00:04 發表
有問題咩!!!!
有心玩水一係唔玩一玩就去盡d
師兄買個塊係華記現時最勁個塊喎
我自己都用e塊+一體化水冷頭
NB SB溫度非常理想tim![]()
![]()
![]()
請問c hing mosfet 有無上埋水?
作者: hangck 時間: 2009-7-6 17:46
冇喎

作者: darcylee 時間: 2009-7-6 18:02
我都無訂到

作者: hangck 時間: 2009-7-6 18:09
要訂就得ek個隻最好
作者: darcylee 時間: 2009-7-22 12:29
我想問你個MOSFET係咪就咁貼番d散熱片上去?
作者: hangck 時間: 2009-7-22 17:11 標題: 回覆 26# 的帖子
係呀就咁貼落佢加番2粒釘就ok

