Board logo

標題: QuadroFX 4500有無水冷頭買O架? [打印本頁]

作者: leon99    時間: 2009-6-5 00:57     標題: QuadroFX 4500有無水冷頭買O架?

QuadroFX 4500有無水冷頭買O架?係咪用番8800GT都啱用O架?
作者: j2g4    時間: 2009-6-5 20:01

原帖由 leon99 於 2009-6-5 00:57 發表
QuadroFX 4500有無水冷頭買O架?係咪用番8800GT都啱用O架?


QuadroFX 4500 是否同 8800GT公板 pcb 一樣先
作者: leon99    時間: 2009-6-5 22:34

原帖由 j2g4 於 2009-6-5 20:01 發表


QuadroFX 4500 是否同 8800GT公板 pcb 一樣先

就係唔知,所以先問下,有無其他ching知道.
作者: heiching    時間: 2009-6-5 23:40

GPU  Block 就應該ok, 一體就應該唔得
作者: leon99    時間: 2009-6-6 10:42

原帖由 heiching 於 2009-6-5 23:40 發表
GPU  Block 就應該ok, 一體就應該唔得

THX CHing 但你有焦好介紹呢?,因為初次玩水.
作者: lau.lau    時間: 2009-6-6 11:09

原帖由 leon99 於 2009-6-5 00:57 發表
QuadroFX 4500有無水冷頭買O架?係咪用番8800GT都啱用O架?

如果無記錯, Quadro fx4500 係 7800GTX來 wow
作者: leon99    時間: 2009-6-7 03:44

原帖由 lau.lau 於 2009-6-6 11:09 發表

如果無記錯, Quadro fx4500 係 7800GTX來 wow

係喎,大家都係05年既產品,都有無VGA水冷頭啱用呢?
作者: 長勝飛龍    時間: 2009-6-14 20:35

原帖由 leon99 於 2009-6-7 03:44 發表

係喎,大家都係05年既產品,都有無VGA水冷頭啱用呢?


呢隻應該岩你用,團購果邊有得訂
作者: leon99    時間: 2009-6-15 02:41

zm_gwb3_s_p.jpg rwb1.jpg
原帖由 長勝飛龍 於 2009-6-14 20:35 發表

http://ep.yimg.com/ip/I/sidewindercomputers_2055_2630780
呢隻應該岩你用,團購果邊有得訂

唔見個網頁有呢隻買喎,只得呢隻http://www.aquatuning.de/product ... TPE--ATI-X19xx.html唔知o唔ok呢?團購要$510左右,算唔算貴呀?原本諗住買zalman zm-gwb3 + zm-rwb1,點知過多兩日去買,俾人買左隻zm-gw3.

[ 本帖最後由 leon99 於 2009-6-15 02:45 編輯 ]

圖片附件: zm_gwb3_s_p.jpg (2009-6-15 02:41, 55.32 KB) / 下載次數 20
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=872803&k=b5a633674a0e6affa37e62ace2fd759f&t=1782189613&sid=3sP6yHjEJI



圖片附件: rwb1.jpg (2009-6-15 02:41, 30.15 KB) / 下載次數 17
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=872805&k=1f37949b9062875ba9cf3fa4a0860398&t=1782189613&sid=3sP6yHjEJI


作者: 長勝飛龍    時間: 2009-6-15 10:30

原帖由 leon99 於 2009-6-15 02:41 發表
872803872805
唔見個網頁有呢隻買喎,只得呢隻http://www.aquatuning.de/product ... TPE--ATI-X19xx.html唔知o唔ok呢?團購要$510 ...

我講果隻係美國團有,我問過搞手 佢話大約$500 包運





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2