Board logo

標題: 新手請教水冷 [打印本頁]

作者: heiching    時間: 2009-5-22 21:48     標題: 新手請教水冷

而家用緊 i7 920+ Asus R2E + Gigabyte GTX285

諗緊
Koolance ASR2E waterblock + Koolance GTX 285 waterblock + Enzotech Luna Rev A CPU Waterblock

但係唔知要邊d排,泵先夠,同洗唔洗分水道?
Case用緊 CM690, 係唔mod箱既情況下可唔可以成set水冷放入case 入面?

唔該各位師兄指教

[ 本帖最後由 heiching 於 2009-5-23 00:45 編輯 ]
作者: darrem    時間: 2009-5-22 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: heiching    時間: 2009-5-22 23:06     標題: 回覆 2# 的帖子

如果係咁我唔介意玩外置
係咁既話
option1: pump->120排->GPU->240排->CPU->NBSB好
定係
option2: pump->360排->GPU->CPU->NBSB好
第一個option, pump會唔會唔夠力行晒成過loop?
係唔係一定要分水道?好似
pump->ytube->240排->GPU->Y tube -> NB/SB
                       ->120排->CPU->
作者: darrem    時間: 2009-5-23 00:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hangck    時間: 2009-5-23 00:12

轉埋大機箱好好多
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1221527&extra=page%3D1&page=1

[ 本帖最後由 hangck 於 2009-5-23 00:18 編輯 ]
作者: heiching    時間: 2009-5-23 00:42

原帖由 hangck 於 2009-5-23 00:12 發表
轉埋大機箱好好多
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1

有睇過師兄個post,不過唔係好想換機箱,買左唔夠半年,又係英國,唔想多件大垃圾....
最好唔洗換既有既野
作者: hangck    時間: 2009-5-23 00:48

賣CM690加錢買大箱
作者: amoslee    時間: 2009-5-23 00:50

原帖由 heiching 於 2009-5-22 23:06 發表
如果係咁我唔介意玩外置
係咁既話
option1: pump->120排->GPU->240排->CPU->NBSB好
定係
option2: pump->360排->GPU->CPU->NBSB好
第一個option, pump會唔會唔夠力行晒成過loop?
係唔係一定要分水 ...

如果要分loop,要用2個pump,2條水道分開獨立行走,不然,如你所用y-tube的話,2邊水阻不1樣,D水便會只留1邊,令到另1邊的效能大大減低!小心!
作者: csk2c23    時間: 2009-5-23 03:00

買個full tower啦
作者: heiching    時間: 2009-5-23 03:48

如果照用CM690
咁我
D5 ->Black Ice GT Stealth 120 Radiator->GPU->Black Ice GT Stealth 240 Radiator ->CPU->NBSB ->Reservoirs 得唔得?
個 240排擺出機箱外面, 120排擺CPU位上面個12cm風扇位, 係唔係好過一個機外面360排
頭方面有冇要注意?

[ 本帖最後由 heiching 於 2009-5-23 03:48 編輯 ]
作者: hangck    時間: 2009-5-23 12:51

原帖由 heiching 於 2009-5-23 03:48 發表
如果照用CM690
咁我
D5 ->Black Ice GT Stealth 120 Radiator->GPU->Black Ice GT Stealth 240 Radiator ->CPU->NBSB ->Reservoirs 得唔得?
個 240排擺出機箱外面, 120排擺CPU位上面個12cm風扇位, 係唔係好過一個機外面360排
頭方面有冇要注意?

E2個排應該散唔到I7同南北橋同風冷差唔多
作者: heiching    時間: 2009-5-23 16:52     標題: 回覆 11# 的帖子

我唔諗住會大超,起碼而家既機既spec好夠用
上水係主要想靜d
而家部機load起上黎有d嘈(全stock fan)
有諗過U120Ex,不過上水可能重好
如果呢2隻排唔夠,乜排好d? Koolance排,EK排?
作者: j2g4    時間: 2009-5-23 17:30

原帖由 heiching 於 2009-5-23 16:52 發表
我唔諗住會大超,起碼而家既機既spec好夠用
上水係主要想靜d
而家部機load起上黎有d嘈(全stock fan)
有諗過U120Ex,不過上水可能重好
如果呢2隻排唔夠,乜排好d? Koolance排,EK排?


Koolance , EK 主要出 水冷頭
Black Ice GT Stealth 240 (薄排) 已經 係 出名的冷排 :
如果呢隻排唔夠, 可以用 Black Ice 的 GT XTREMAE 240 (厚排) , GT XTREMAE 360 (厚排) ,
再上有 ThermoChill 的 PA120.2 (240厚排) , PA120.3 (360厚排)
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-5-23 20:44

我又身痕想學玩水
想問o下我仲要買 d 咩
我用緊 cm rc1100

未命名.JPG

我應該用邊隻排?

[ 本帖最後由 WithouT_GoD 於 2009-5-23 20:44 編輯 ]

圖片附件: 未命名.JPG (2009-5-23 20:44, 120.29 KB) / 下載次數 18
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=853726&k=6901416b46d602b1d2c064bfc8a951cc&t=1782132711&sid=1NGRwvtldh


作者: ds9flo    時間: 2009-5-23 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2009-5-24 01:15

原帖由 darrem 於 2009-5-23 00:07 發表
你咁少野唔洗分水道啦....分水道又要買多D野

OPTION1:好就好,120要放後面,240放上面,但240要睇下會唔會頂到你板MOS H.S.
你買得D咁好GA水冷用品~~D5 PUMP就唔差在啦,行多幾個BLOCK多一個排都重夠力(D5好猛,我行4個BLOCK,兩個排都係用緊2波[有5個波的])

OPTION2就要外置了,不過就冇咁好睇,勝在水阻比OPTION1低(不過4樣野都唔洗點煩水阻)

其實我唔明,點解個泵唔開盡,只用2度?
作者: hamsterspeed    時間: 2009-5-24 02:12

原帖由 darrem 於 2009-5-23 00:07 發表
你咁少野唔洗分水道啦....分水道又要買多D野

OPTION1:好就好,120要放後面,240放上面,但240要睇下會唔會頂到你板MOS H.S.
你買得D咁好GA水冷用品~~D5 PUMP就唔差在 ...


i wonder wot gpm u getting with your setup...
i've done this long ago when i'm still a watercooling noob (single loop - 4 blocks, 1X 120, 1X 240)
even with 5 speed the flow rate at the end of loop is unbelievably low

(maybe my blocks are high restrictive )
作者: hangck    時間: 2009-5-24 10:37

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-5-23 20:44 發表
我又身痕想學玩水
想問o下我仲要買 d 咩
我用緊 cm rc1100

853726

我應該用邊隻排?

E隻箱行水not good
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-5-24 13:29

原帖由 hangck 於 2009-5-24 10:37 發表

E隻箱行水not good


師兄有咩建議呀咁?
作者: hangck    時間: 2009-5-24 13:42

SORRY我睇錯咗
我以為RC1000
我都係用E隻箱
機箱後面裝唔到240冷排要裝的話要改一改先得
作者: WithouT_GoD    時間: 2009-5-24 20:23

原帖由 hangck 於 2009-5-24 13:42 發表
SORRY我睇錯咗
我以為RC1000
我都係用E隻箱
機箱後面裝唔到240冷排要裝的話要改一改先得


個頂擺到咩排?
作者: hangck    時間: 2009-5-24 20:26

原帖由 WithouT_GoD 於 2009-5-24 20:23 發表


個頂擺到咩排?

我自己用BLACK ICE GT XTREMAE 360http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1221527&extra=page%3D1&page=1

[ 本帖最後由 hangck 於 2009-5-24 20:27 編輯 ]
作者: amoslee    時間: 2009-5-24 21:31

原帖由 hangck 於 2009-5-24 20:26 發表

我自己用BLACK ICE GT XTREMAE 360http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=1

c hing, 其實你攪好個温度未?
上次睇完你條thread, 我覺得熱左d...
作者: darrem    時間: 2009-5-24 22:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: amoslee    時間: 2009-5-24 23:28

原帖由 darrem 於 2009-5-24 22:23 發表

因為開得大會有聲出(都幾大,可能我住村啦)
同埋會打到D水起晒氣

那我估應該係個水箱安裝的問題了!
因為我先前又係咁!
作者: KungZ    時間: 2009-5-24 23:43

本人i7 920@3.8g+gtx285@703, 用thermochill240厚排+blackice280薄排拖,燒火山30分鐘都去到72度,施主好自為之。
作者: KungZ    時間: 2009-5-25 00:24

原帖由 amoslee 於 2009-5-24 23:28 發表

那我估應該係個水箱安裝的問題了!
因為我先前又係咁!


呢個問題可以用t-line解決。
作者: KungZ    時間: 2009-5-25 00:29

原帖由 darrem 於 2009-5-24 22:23 發表

因為開得大會有聲出(都幾大,可能我住村啦)
同埋會打到D水起晒氣

唔關個泵事,係未排晒氣啫。
作者: hangck    時間: 2009-5-25 01:07

原帖由 KungZ 於 2009-5-25 00:29 發表

唔關個泵事,係未排晒氣啫。

9x9水道有氣!!!!
我用D5開到去5一d聲都無呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2