作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 17:18 標題: 壓制高達180W怪物的武器
Enzotech SCW-1 S775 WaterBlock
同場加映ASUS 16相供電Mosfet水冷散熱
[ 本帖最後由 Athlon神64 於 2009-1-11 17:22 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785148&k=ca070d581fc8fcafd7432b41f563bdf4&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: k2t4 時間: 2009-1-11 18:05
用 Enzotech SCW-1 S775 WaterBlock
點解唔配埋 Enzotech WMST-81 / NP 成絕配

作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:25
我反而想換左個CPU BLOCK佢
想換D透明既
作者: bb8388 時間: 2009-1-11 18:32
做咩唔玩隻d5
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:33
我唔中意D5
留黎是啤
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:36
再來一張
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785176&k=eb0f0f074a23d1016a7b0fc1c2374432&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: bb8388 時間: 2009-1-11 18:38
好靚
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:46
藍光
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785180&k=7f36134515700eb42a6391471061dcf1&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:48
ATi Radeon HD4850 CrossFire w/OCQQ GPU Block
Core@800MHz
[ 本帖最後由 Athlon神64 於 2009-1-11 18:54 編輯 ]
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785181&k=27f7d07972406fc74f8dccf3486509f7&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:52
Western Dgital 640GB AAKS Raid0
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785184&k=e22e56bccef1bdaf4130321e1e084888&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: k2t4 時間: 2009-1-11 18:53
OCxx GPU Block
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:54
之前大家都好擔心我隻Pump既擺法
而家轉左少少
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785185&k=cda4b34c625cb32b3c043e0c4740f96b&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:55
我中意呢隻多過EK個隻....照起白光LED更加晶瑩剔透
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 18:56
之前全CASE噴白
而家係CASE底同埋底板背都痴左貼紙
作者: billy1312 時間: 2009-1-11 21:02
喂
好毒BOR
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 21:24
唔算啦,用10MM喉....平4分喉幾多....QF都平野啦
有想過轉鎖頭,靚仔D MA,不過唔捨得啦,我一換成26粒咁重皮
而家QF藍色都幾襯.
另外唔捨得買既就係一餅野既VGA BLOCK,始終用得一張卡,雖然可以散埋RAM/MOS....
都係用GPU BLOCK啦,用溫產雖然名氣唔夠,但我幾中意呢隻野
加埋LED個效果好好,效能?有水行過差得去邊丫.
相信呢SET野會有排用,而家冇咩衝動換野,雖然肥2好吸引
作者: Darkaz 時間: 2009-1-11 21:43
乜case
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 21:56
05年4月13日買既SilverStone TJ06
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785254&k=fd9ce3770e9ed6ab1ee398000c04d506&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785255&k=b5f1d33b103447fc040e5d67da9b6ab5&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: cwlai888 時間: 2009-1-11 22:09
好正,用左幾錢?
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 22:31
印象...
CPU $700
NB $250
SB $250
GPU $300*2
MOS $250
排 $300*3
水喉 $30*5
喉咀 $10*26
UV水+屈記水 $50
水樽 $300
DDC*2連TOP $1000
剩計上面原來都...成4700....嚇親自己
都仲未計買左反泥唔用既野
不過呢D玩具唔算貴啦,比起呢度好多USER計
不過我自己當係模型砌,玩具玩,又有咩所謂.
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-11 22:38
我用軟件睇粒Q6600係180W唔知準唔準,當參考下啦
以前見TONY板主TEST D HEATSINK見好似好低溫咁,仲以為自己套水SET得唔好,仲廢過風冷.
原來係佢TEST既W唔夠高...
[ 本帖最後由 Athlon神64 於 2009-1-11 22:38 編輯 ]
作者: sunderstan 時間: 2009-1-12 13:43
講得無錯
砌機為興趣 講錢傷感情~
我而加都洗到就黎接近你個價...
仲爭兩個GPU Block, 一隻水泵未買
買埋砌埋就有dual loop, 4分for CPU北橋, 2.5分for 顯卡
List:
Enzotech LUNA + QuickFit + 10mm喉 + DP-1200 + syscool240排 + coolant = $1770
EK-ASUS-NB 北橋頭: 350
Black ICE GTXtreme 360排 + 14個4分射咀 = $1300
4分TYGON喉 2.6M : 390
Zalman水冷液:150
DD膠水箱: 185
Temp Sensor: 35

(P.S. 你個機箱先係最毒
[ 本帖最後由 sunderstan 於 2009-1-12 13:44 編輯 ]
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-12 14:15
我個箱....真係用咁多年都冇見幾多人用
我貪佢係右邊SIDE WINDOWS,另外HDD都算裝得多
但其實始終設計唔太好....走線,原裝有好多LONE開左唔岩用....
用左幾年慢慢執攪刊而家咁
早一兩個星期之前影落
平時望過去就係咁....右邊SIDE WINDOWS既選擇唔多
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=785537&k=291bc962e70684e7f2fa527bfd459e2d&t=1782503399&sid=tKjXIeXfk9

作者: sunderstan 時間: 2009-1-12 14:53
原帖由 Athlon神64 於 2009-1-12 14:15 發表
我個箱....真係用咁多年都冇見幾多人用![]()
我貪佢係右邊SIDE WINDOWS,另外HDD都算裝得多
但其實始終設計唔太好....走線,原裝有好多LONE開左唔岩用....
用左幾年慢慢執攪刊而家咁![]()
早一兩個星期之前影落
平時望過去就係咁....右邊SIDE WINDOWS既選擇唔多![]()
右邊d水管直頭好似噴泉咁
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-12 15:09
是但甩一條都真係會變噴泉
DUAL DDC好勁
作者: sunderstan 時間: 2009-1-12 15:10
死 突然覺得自己用DP千二好鬼Cheap
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-12 15:22
其實夠力推就可以了
您估我行SINGLE同DUAL,溫度差幾多?
作者: sunderstan 時間: 2009-1-12 15:24
唔好賣關子啦~~~圖呀~~~~
作者: thomasckau 時間: 2009-1-12 15:41
原帖由 Athlon神64 於 2009-1-12 14:15 發表
我個箱....真係用咁多年都冇見幾多人用![]()
我貪佢係右邊SIDE WINDOWS,另外HDD都算裝得多
但其實始終設計唔太好....走線,原裝有好多LONE開左唔岩用....
用左幾年慢慢執攪刊而家咁![]()
早一兩個星期之前影落
平時望過去就係咁....右邊SIDE WINDOWS既選擇唔多![]()
Athlon兄, 小弟都係用緊 tj-06 呀.
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-12 15:50
好用嗎?
新買時,IDE仲好HIT....但呢個CASE唔岩裝
作者: KaricKKL 時間: 2009-1-12 16:27
右邊SIDE WINDOWS 有機殼介紹??
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-12 16:29
得幾個款
作者: ronaldlee1607 時間: 2009-1-12 16:50
作者: KaricKKL 時間: 2009-1-12 18:00
have more photo ??
作者: Seor 時間: 2009-1-14 17:06
好靚好靚
作者: tuung 時間: 2009-1-14 21:06
型爆囧rz_____整左幾銀
作者: stupidkid 時間: 2009-1-15 01:15
多D留意呢隻QF接口有冇漏水ar..
我之前都用呢隻QF, 用左一段時間會有可能慢慢甘漏水..
特別係係大角度屆喉嗰D QF.我之前試過甘死左張display card...
你可以熄机後向嗰D要大角度屆喉嘅QF附近用力壓下睇下有冇漏水...想安心D就換全鋼QF,我試過個隻QF一定吾漏水ga
作者: 小零 時間: 2009-1-15 02:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunderstan 時間: 2009-1-15 09:48
個問題係有d位大angle屈 例如 CPU 去北橋,或者MOS去MOS都好難避免...
而且果款QF用緊機果時移動小小都會滲
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-15 10:41
喉屈得太緊要時~係會漏
要自己小心,但唔關QF事
用耐左D喉"定左型"就唔怕
同埋我有用火機燒燒佢,會快少少
作者: sunderstan 時間: 2009-1-15 11:05
又學到野
作者: zonebaby 時間: 2009-1-15 11:08
睇完都想行水,但見到個價就....
作者: Athlon神64 時間: 2009-1-15 11:52
玩住一隻排+BLOCK+PUMP先
千零蚊洗濕左個頭先
作者: zonebaby 時間: 2009-1-15 12:29
有冇D好介紹呀?i7@4G
E+咁既天氣@3.6G用V8風冷都成65度,天氣熱D就......
作者: sunderstan 時間: 2009-1-15 12:36
唔係好熱姐, 80度先換都唔遲~
作者: zonebaby 時間: 2009-1-15 13:13
一上4G就8x度啦!

