Board logo

標題: DIY 七彩虹8800GT 待机45度狂降20度__东远VG1显卡冷头又一奇迹 [打印本頁]

作者: 小娃娃    時間: 2008-11-27 11:38     標題: DIY 七彩虹8800GT 待机45度狂降20度__东远VG1显卡冷头又一奇迹

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alastor!    時間: 2008-11-27 15:07

1. 廣告+鱔稿味十足
2. 廣告既話不如整靚d部機
3. 如果冇20 度係唔係有得回水先?
作者: tonychoi    時間: 2008-11-27 15:11

原帖由 小娃娃 於 2008-11-27 11:38 發表
最近惊讶之事,接憧而来,可谓是喜事连连!

单指东远水冷来说,新款冷头一上市就引起水冷界的相当大的反响!特别高端水冷冷的诞生,填补了东远在高端显卡的缺陷!为diyER创造了很多自由发挥的平台!效果也相当明显!

  即上 ...


請問是否原創貼?如轉貼的請寫出出處~
作者: OSIRIS_ETERNAL    時間: 2008-11-27 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beeclub    時間: 2008-11-27 17:28

待機都45度   
那行水冷來做咩呀
作者: Gyula_Kadar    時間: 2008-11-27 17:39

原帖由 tonychoi 於 2008-11-27 15:11 發表


請問是否原創貼?如轉貼的請寫出出處~

版大....佢d post 無一原創o架~~~

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1104011&highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1053694&highlight=4850

http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1101584&highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1038987&highlight=4850

用佢個標題 上 google 搵o下...N咁多個post出晒o黎

[ 本帖最後由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:42 編輯 ]
作者: Alastor!    時間: 2008-11-27 17:51

原帖由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:39 發表

版大....佢d post 無一原創o架~~~

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850

http://www ...


似係原創廣告週圍貼... 廣告都唔係問題
但內容係唔係真實先?
例如係唔係真係咁大反晌同係唔係堅減到20度先? 如果減唔到20度又點先?
個人唔介意廣告,只介意係唔係堅料

[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-11-27 17:54 編輯 ]
作者: cheaphin    時間: 2008-11-28 15:17

好核突
作者: 龍仔    時間: 2008-11-28 17:39

塊版空過我張枱
作者: billy1312    時間: 2008-11-28 20:06

唔知點解...
一睇似廣告多
作者: kanduki    時間: 2008-11-28 21:29

想講既說話樓上d師兄講哂添

當初出G80果陣曾經有人講過公版cooler會係風水冷兩用
不過之後就無左下聞
作者: 小零    時間: 2008-11-28 22:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lowoichiren    時間: 2008-11-28 22:54

原帖由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:39 發表

版大....佢d post 無一原創o架~~~

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850

http://www ...

支持板主banQ曬呢d大陸廣告
作者: tonychoi    時間: 2008-11-29 11:40

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-28 22:54 發表

支持板主banQ曬呢d大陸廣告


發貼如無涉及直接賣o野/報價/惡意攻擊等,只係show off/介紹性質,係唔算犯版規的,而且十分歡迎。
版主執法係要跟版規做,唔可以憑群眾意向或感覺看著辦去執法決定是否banq/lock post的。

因此之前在吹水版出沒的冷媽~係人都知佢係高登名膠,但佢之前的post冇犯版規(高手踏鋼線),因此亦冇即時banq佢~

[ 本帖最後由 tonychoi 於 2008-11-29 11:41 編輯 ]
作者: lowoichiren    時間: 2008-11-29 12:53

原帖由 tonychoi 於 2008-11-29 11:40 發表


發貼如無涉及直接賣o野/報價/惡意攻擊等,只係show off/介紹性質,係唔算犯版規的,而且十分歡迎。
版主執法係要跟版規做,唔可以憑群眾意向或感覺看著辦去執法決定是否banq/lock post的。

因此之前在吹水版出沒的冷媽~係人都知佢係高登名膠,但佢之前的post冇犯版規(高手踏鋼線),因此亦冇即時banq佢~

但係#6貼出黎o個d點計?
作者: tonychoi    時間: 2008-11-29 13:27

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-29 12:53 發表

但係#6貼出黎o個d點計?


我知道~但係又真係冇問題~
你用欣賞角度來睇就算啦~畢竟在水冷區出沒的人水平都有返咁上下~而且批判氣氛好強~因此我都唔係幾怕o既~
作者: lowoichiren    時間: 2008-11-29 15:51     標題: 回覆 16# 的帖子

你係板主
你話點就點啦~
作者: Gyula_Kadar    時間: 2008-11-29 15:54

但都佢都有犯版規呀~
B.所有主題必須清楚列明題目,不得含糊、濫用符號、作出不合適的說明。轉貼必須在題目表示,及在文章開頭註明出處。


應該鎖post 等佢自己沉


作者: anth    時間: 2008-11-29 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2