作者: 小娃娃 時間: 2008-11-27 11:38 標題: DIY 七彩虹8800GT 待机45度狂降20度__东远VG1显卡冷头又一奇迹
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Alastor! 時間: 2008-11-27 15:07
1. 廣告+鱔稿味十足
2. 廣告既話不如整靚d部機
3. 如果冇20 度係唔係有得回水先?
作者: tonychoi 時間: 2008-11-27 15:11
原帖由 小娃娃 於 2008-11-27 11:38 發表
最近惊讶之事,接憧而来,可谓是喜事连连!
单指东远水冷来说,新款冷头一上市就引起水冷界的相当大的反响!特别高端水冷冷的诞生,填补了东远在高端显卡的缺陷!为diyER创造了很多自由发挥的平台!效果也相当明显!
即上 ...
請問是否原創貼?如轉貼的請寫出出處~
作者: OSIRIS_ETERNAL 時間: 2008-11-27 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beeclub 時間: 2008-11-27 17:28
待機都45度
那行水冷來做咩呀
作者: Gyula_Kadar 時間: 2008-11-27 17:39
版大....佢d post 無一原創o架~~~
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1104011&highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1053694&highlight=4850
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1101584&highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1038987&highlight=4850
用佢個標題 上 google 搵o下...N咁多個post出晒o黎
[ 本帖最後由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:42 編輯 ]
作者: Alastor! 時間: 2008-11-27 17:51
原帖由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:39 發表
版大....佢d post 無一原創o架~~~![]()
![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
http://www ...
似係原創廣告週圍貼... 廣告都唔係問題
但內容係唔係真實先?
例如係唔係真係咁大反晌同係唔係堅減到20度先? 如果減唔到20度又點先?
個人唔介意廣告,只介意係唔係堅料
[ 本帖最後由 Alastor! 於 2008-11-27 17:54 編輯 ]
作者: cheaphin 時間: 2008-11-28 15:17
好核突
作者: 龍仔 時間: 2008-11-28 17:39
塊版空過我張枱
作者: billy1312 時間: 2008-11-28 20:06
唔知點解...
一睇似廣告多
作者: kanduki 時間: 2008-11-28 21:29
想講既說話樓上d師兄講哂添
當初出G80果陣曾經有人講過公版cooler會係風水冷兩用
不過之後就無左下聞
作者: 小零 時間: 2008-11-28 22:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lowoichiren 時間: 2008-11-28 22:54
原帖由 Gyula_Kadar 於 2008-11-27 17:39 發表
版大....佢d post 無一原創o架~~~![]()
![]()
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
等於
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &highlight=4850
http://www ...
支持板主banQ曬呢d大陸廣告
作者: tonychoi 時間: 2008-11-29 11:40
發貼如無涉及直接賣o野/報價/惡意攻擊等,只係show off/介紹性質,係唔算犯版規的,而且十分歡迎。
版主執法係要跟版規做,唔可以憑群眾意向或感覺看著辦去執法決定是否banq/lock post的。
因此之前在吹水版出沒的冷媽~係人都知佢係高登名膠,但佢之前的post冇犯版規(高手踏鋼線),因此亦冇即時banq佢~
[ 本帖最後由 tonychoi 於 2008-11-29 11:41 編輯 ]
作者: lowoichiren 時間: 2008-11-29 12:53
原帖由 tonychoi 於 2008-11-29 11:40 發表
發貼如無涉及直接賣o野/報價/惡意攻擊等,只係show off/介紹性質,係唔算犯版規的,而且十分歡迎。
版主執法係要跟版規做,唔可以憑群眾意向或感覺看著辦去執法決定是否banq/lock post的。
因此之前在吹水版出沒的冷媽~係人都知佢係高登名膠,但佢之前的post冇犯版規(高手踏鋼線),因此亦冇即時banq佢~
但係#6貼出黎o個d點計?
作者: tonychoi 時間: 2008-11-29 13:27
我知道~但係又真係冇問題~
你用欣賞角度來睇就算啦~畢竟在水冷區出沒的人水平都有返咁上下~而且批判氣氛好強~因此我都唔係幾怕o既~
作者: lowoichiren 時間: 2008-11-29 15:51 標題: 回覆 16# 的帖子
你係板主
你話點就點啦~
作者: Gyula_Kadar 時間: 2008-11-29 15:54
但都佢都有犯版規呀~
B.所有主題必須清楚列明題目,不得含糊、濫用符號、作出不合適的說明。轉貼必須在題目表示,及在文章開頭註明出處。
應該鎖post 等佢自己沉
作者: anth 時間: 2008-11-29 18:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

