作者: Annton 時間: 2008-11-25 15:10 標題: EK LGA1366水冷頭
arrive finally... will 上機 tonight

[ 本帖最後由 Annton 於 2008-11-25 15:34 編輯 ]
作者: hjelc 時間: 2008-11-25 15:31
芯睿的支持1366平台水冷头
而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=763332&k=c6ce99e727ec476f64291f251761233a&t=1782187640&sid=1aZLJus7oEt

作者: tonychoi 時間: 2008-11-25 15:57
原帖由 hjelc 於 2008-11-25 15:31 發表
芯睿的支持1366平台水冷头
763332
而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。
我好心警告你地要守下呢度的版規~如果唔係管理員會永久banq你地品牌~講明介紹產品十分歡迎,但次次都開post叫人搵你買東遠的產品仲出埋link~再係咁~我唔出聲做o野對唔住其他守規距的各品牌長駐人員~知冇
作者: hjelc 時間: 2008-11-25 16:40
谢谢管理员提醒,下次改正。
作者: Seor 時間: 2008-11-26 15:10
令人十分期待牙
作者: sam1989 時間: 2008-11-27 19:55
原帖由 hjelc 於 2008-11-25 15:31 發表
芯睿的支持1366平台水冷头
763332
而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。
我買左一set XX 水冷,寄來無cpu水冷头個咖。and我多買左240排,但又無送水流計,


作者: k2tsang2 時間: 2008-11-30 11:37
原帖由 sam1989 於 2008-11-27 19:55 發表
我買左一set XX 水冷,寄來無cpu水冷头個咖。and我多買左240排,但又無送水流計,好hot慶呀.重有寄係無水冷液送.又慶
![]()
http://i70.photobucket.com/albums/i91/vinc ...
重有寄係無水冷液送 <--- 唔可以寄 液體 已經不是新聞
又無送水流計 <---- 有無話 送 / 跟 先 ??
無cpu水冷头個咖 <--- 個咖 有好多款的
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765226&k=1b79459ecf91fae5d31c25fc611dbd20&t=1782187640&sid=1aZLJus7oEt

作者: CWPP 時間: 2008-11-30 16:42
.....
在此第一位1366 上水
樓主進度如何?
作者: Annton 時間: 2008-12-1 00:10
He is the first one:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
Some more photo

Intel burn test, full load around 60C

Intel burn test x5 completed

Everest

[ 本帖最後由 Annton 於 2008-12-1 00:17 編輯 ]


