Board logo

標題: EK LGA1366水冷頭 [打印本頁]

作者: Annton    時間: 2008-11-25 15:10     標題: EK LGA1366水冷頭

arrive finally... will 上機 tonight



[ 本帖最後由 Annton 於 2008-11-25 15:34 編輯 ]
作者: hjelc    時間: 2008-11-25 15:31

芯睿的支持1366平台水冷头
12_2272.jpg

而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。

圖片附件: 12_2272.jpg (2008-11-25 15:31, 61.01 KB) / 下載次數 47
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=763332&k=c6ce99e727ec476f64291f251761233a&t=1782187640&sid=1aZLJus7oEt


作者: tonychoi    時間: 2008-11-25 15:57

原帖由 hjelc 於 2008-11-25 15:31 發表
芯睿的支持1366平台水冷头
763332

而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。


我好心警告你地要守下呢度的版規~如果唔係管理員會永久banq你地品牌~講明介紹產品十分歡迎,但次次都開post叫人搵你買東遠的產品仲出埋link~再係咁~我唔出聲做o野對唔住其他守規距的各品牌長駐人員~知冇
作者: hjelc    時間: 2008-11-25 16:40

谢谢管理员提醒,下次改正。
作者: Seor    時間: 2008-11-26 15:10

令人十分期待牙
作者: sam1989    時間: 2008-11-27 19:55

原帖由 hjelc 於 2008-11-25 15:31 發表
芯睿的支持1366平台水冷头
763332

而且还可以通吃AM2、939、775、478、至强等CPU平台,真正做到买一套水冷,可以换什么平台都能用。

我買左一set  XX 水冷,寄來無cpu水冷头個咖。and我多買左240排,但又無送水流計, 好hot慶呀.重有寄係無水冷液送.又慶


作者: k2tsang2    時間: 2008-11-30 11:37

原帖由 sam1989 於 2008-11-27 19:55 發表

我買左一set  XX 水冷,寄來無cpu水冷头個咖。and我多買左240排,但又無送水流計, 好hot慶呀.重有寄係無水冷液送.又慶
http://i70.photobucket.com/albums/i91/vinc ...


重有寄係無水冷液送 <--- 唔可以寄 液體 已經不是新聞

又無送水流計 <---- 有無話 送 / 跟 先 ??

無cpu水冷头個咖 <--- 個咖 有好多款的

DSCN0606_m.jpg

圖片附件: DSCN0606_m.jpg (2008-11-30 11:37, 115.83 KB) / 下載次數 53
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=765226&k=1b79459ecf91fae5d31c25fc611dbd20&t=1782187640&sid=1aZLJus7oEt


作者: CWPP    時間: 2008-11-30 16:42

原帖由 Annton 於 25-11-2008 15:10 發表
arrive finally... will 上機 tonight



.....
在此第一位1366 上水
樓主進度如何?
作者: Annton    時間: 2008-12-1 00:10

He is the first one:

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2

Some more photo



Intel burn test, full load around 60C


Intel burn test x5 completed


Everest


[ 本帖最後由 Annton 於 2008-12-1 00:17 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2